arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۲

بقایی: ترکان عذرخواهی کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: حمید بقایی دبیر سابق شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه کشور در نامه‌ای به اکبر ترکان دبیر جدید شورای مذکور نسبت به اظهارات شب گذشته وی در یک برنامه زنده تلویزیونی واکنش نشان داد.

بقایی در این نامه که نسخه‌ای از آن را در اختیار این خبرگزاری قرار داد، با اشاره به سخنان ترکان که به اعتقاد وی «در برگیرنده اتهاماتی بی‌اساس و بی‌پایه» نسبت به دوران مسئولیت وی در دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه است، اعلام کرد:

در مصاحبه‌ای با شبکه 5 سیما اعلام کرده‌اید که ساختمان منطقه آزاد قشم برای دانشگاه ایرانیان واگذار شده است؛ از آنجا که این ادعا کذب محض و دروغ است، ضروری است سریعا ضمن پس گرفتن ادعاهای خود نسبت به عذرخواهی رسمی اقدام کنید.

معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد همچنین در نامه خود به ترکان آورده است: جنابعالی در این مصاحبه الفاظی از قبیل «ارث پدر» و «تاراج» به کار برده‌اید؛ با توجه به اینکه این الفاظ در نوع خود الفاظی سخیف و نوعی اتهام محسوب می‌شود، به کارگیری آنها در یک برنامه زنده تلویزیونی آنهم از سوی مشاور عالی رئیس‌جمهور غیرقابل توجیه است.

بقایی در پایان نامه خود به مشاور ارشد روحانی به اطلاع وی و عموم مردم رسانده است که چیزی قبل از مسئولیت ترکان از مناطق آزاد به تاراج نرفته است.

نظرات بینندگان