arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۲

مسجدجامعی: شهری که هزار میلیارد در آن هزینه می شود نباید چنین مشکلاتی داشته باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شورای اسلامی شهر تهران شهردار پایتخت را هفته آینده انتخاب می کند.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و مستقر شدن آن گفت: دوستان ما هنوز مستقر نشده اند و در چند روز آینده این کار انجام می شود
.
احمد مسجدجامعی همچنین شورا را ساحت عمل اجتماعی خواند و گفت:‌ در عمل اجتماعی همدلی بیش از همزبانی نیاز است و این می تواند به ادای وظایف کمک کند.

وی گفت: برای داشتن شهرهایی آباد باید مردمانی داشته باشیم که شهر خود را دوست داشته باشند و مبنای آن به نوع رفتارهای ما با یکدیگر برمی گردد چرا که ما در ویترین حرکت های اجتماعی قرار داریم و رفتارهای ما می تواند به شکل گیری رفتارهای اجتماعی بینجامد.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید خود به شیوه ای عمل کنیم که بنیان رفتارهای سالم را در فضای عموم بگذارد.

مسجد جامعی گفت: برخی دوستان از تنوع سلایق در شورای چهارم ابراز نگرانی می کنند ولی به نظر ما این، یک فرصت است و می تواند درخواست های عمومی جامعه را بازتاب کند و به عملکرد بهتر شورا بینجامد.

وی گفت : تهران یک ایران کوچک با گروه ها ، زبان ها ، دین ها و فرهنگ های مختلف است که در عین حال وحدت دارد و باید در رسیدگی به امور شهر به همه سلایق ، عقاید و اندیشه ها توجه کرد و از اندیشمندان بهره برد.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکنون از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای اداره کشور استفاده نشده است و امیدواریم شورای چهارم بتواند در جایگاه واقعی خود قرار گیرد و صرف شورای شهرداری نباشد.

مسجدجامعی به مسئله سلامت به عنوان یکی از اولویت های شهر تهران اشاره کرد و گفت: شهری که هزار میلیارد در آن هزینه می شود نباید چنین مشکلاتی داشته باشد.
نظرات بینندگان