arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۲

فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم برای اعزام به سربازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشمولان ديپلم و زير ديپلم داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم شهريورماه براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش مهر، اين سازمان ضمن فراخوان مشمولان غايب و غيرغايب متولد 1355 تا پايان شهريور ماه 1374 براي انجام خدمت دوره ضرورت طي اطلاعيه اي اعلام كرد: مشمولان ديپلم و زير ديپلم سال هاي مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم شهريور ماه دريافت كرده اند، باید در ساعت و محلي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ

 مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ شهريور امسال هستند باید راس ساعت 6 صبح روز سه شنبه نوزدهم شهریور به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن سايراستانهاي کشور

مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ شهريورامسال هستند باید راس ساعت 7 صبح سه شنبه  به معاونت وظيفه عمومي استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

گفتني است، آن دسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش، نشده اند، مي توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.
نظرات بینندگان