arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۴۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۲

طباطبایی‌نژاد: هاشمی گفت صدا جعلی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پرسش و پاسخ مستقیم و رودرروی خود با هاشمی رفسنجانی گفت: وی صراحتاً تاکید کرد که صدای منتشره منتسب به وی جعلی است و وی دولت سوریه را درباره کاربرد سلاح‌های شیمیایی علیه مردمش متهم نکرده است.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به صوت منتشر شده منتسب به هاشمی رفسنجانی با مضمون اتهام‌افکنی علیه حکومت سوریه درباره استفاده از بمب‌های شیمیایی علیه مردمش، خاطرنشان کرد: من وقتی این خبرها را و پیامک‌ها را دیدم، پیش  خودم گفتم که بهترین راه آن است که از خودش (هاشمی رفسنجانی) بپرسم. وقتی از وی صحت و سقم این گفته‌هایش را پرسیدم دیدم خیلی ناراحت است. هاشمی رفسنجانی به من گفت: هیچ عاقلی قبول می‌کند که من چنین حرفی را زده باشم؟

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: من به هاشمی گفتم که آنها صدا را دارند. هاشمی رفسنجانی در پاسخ به من گفت: "من صدا را خودم دیدم. صدا را درست کرد‌ه‌اند و خواسته‌اند که مثل من حرف بزنند. اصلاً این حرف و موضع من نیست. من گفتم آمریکا بهانه کرده که دولت سوریه علیه مردمش بمب‌های شیمیایی زده. گفتم آمریکا این‌طور گفته است نه‌اینکه موضع من باشد. این جزو اسرائیلیات است که من چنین حرفی را زده باشم".

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان "در جلسه امروز خبرگان بعضی آقایان به من اعتراض کردند و گفتند که صدای هاشمی هم منتشر شده"، اظهار داشت: من به آنها گفتم وقتی خودش این‌طور می‌گوید: نه این‌طور نیست و نگفته‌ام، چرا باید بگوییم که این شخصیت این حرف غیرمرتبط نامربوط را زده است.  روایت داریم اگر 50 نفر هم بگویند فردی حرفی را زده ولی خود آن فرد بگوید نگفته‌ام، فصدقه و کذبهم (آن فرد را تصدیق کن و آنها را که می‌گویند گفته، تکذیب کن). این روایت امام صادق علیه السلام است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا آقای هاشمی رفسنجانی صراحتاً تأکید کرد که حرفی مبنی بر استفاده حکومت سوریه از بمب‌های شیمیایی علیه ملت سوریه نزده است، گفت: بله من این موضوع را از ایشان پرسیدم و ایشان صراحتاً اعلام کردند که نگفته‌اند و صدایی که منتشر شده جعلی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
1
15
به نظر می رسد مخالفان آقای هاشمی نسخه های مشترکی برای به زحمت انداختن نظام وصرف نیرو برای هیچ وپوچ دارند

ان لم یکن لکم دین فکونوا احرارا فی دنیاکم
اگر دین ندارید لا اقل در دنیاتان آزاده باشید
علیرضا ش
|
-
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
2
79
عمق کینه مردود شدگان ملت آنقدر عمیق است که حاضرند دست به هر کاری بزنند تا مثلا به شخصیت و موقعیت آقای هاشمی لطمه وارد نمایند.( زهی خیال باطل...)
الان هر فرد آماتوری هم می داند که با پیشرفت وسائل الکترونیکی و کامپیوتری میتوان صدا و حتی تصویر هر کسی را جعل نموده و هر اتهامی را به شخص مورد نظر وارد کرد.
من خودم رشته ام کامپیوتر است و تمام کسانی که از کامپیوتر اندکی شناخت دارند می دانند که چه نرم افزارهای پیشرفته ای وجود دارند که می توانند هر گونه میکس و مونتاژ را انجام دهند.اصلا برنامه هایی وجود دارند که با تحلیل صدا – لهجه - تن و نحوه جمله بندی یک نفر قادرند هر متنی را با صدای آن شخص مورد نظر تولید کنند.کافی است که یکی دو مورد از صحبت و سخنرانی آن شخص را به نرم افزار داده و متن مورد نظر را تحویل بگیرند. در مورد تصویر هم همینطور است.
با توجه به سابقه ضد اسرائیلی حضرت آیت الله هاشمی و با عنایت به ضریب هوشی بالا و استثنائی وی، مگر می شود باور کرد که ایشان مرتکب چنین اشتباه عظیمی بشوند. ( آنهم در چنین موقعیتی که بد خواهان و دشمنان قسم خورده وی در کمین اند تا کوچکترین خطا و اشتباهی از ایشان سر بزند) اشتباهی که کم هوشترین و بی احتیاط ترین انسانها هم امکان ندارد مرتکب گردند.
- اینجاست که یاد سخن اندیشمند بزرگ می افتم که فرمود: شایعه را دشمن می سازد. - منافق پخش و ترویج می کند. – و احمق هم قبول می کند.
یا علی...
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
2
16
ان شاء الله تمام افرادي که با تمام وجود سعي در تخريب آيت الله هاشمي دارند ، به زودي رسوا و انگشت نماي خاص و عام شوند که البته عده اي از آنها در اين مدت شخصيت واقعي شان کاملا هويدا شده.
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
1
11
آقا جان کاملا از صدا مشخصه که صدای آقا هاشمی نیست تقلید شده
نظرات بینندگان