arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۲

فولاد صدر جدول را پس گرفت/ شکست سنگین ملوان مقابل سایپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان در یکی از دیدارهای همزمان روز نخست از هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور به صدر جدول رده بندی بازگشت. سایپا هم در زمین ملوان به پیروزی پرگلی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور با برگزاری دو بازی همزمان به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فولاد خوزستان برابر ذوب‌آهن اصفهان به برتری یک بر صفر دست یافت. بختیار رحمانی در دقیقه 38 تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند.

با این برد فولاد 18 امتیازی شد و صدر جدول را از نفت تهران پس گرفت. ذوب آهن اصفهان نیز با کسب 9 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم صنعتی خوزستان در مکان نهم جدول رده‌بندی ایستاد.

در دیگر دیدار همزمان تیم ملوان بندرانزلی میزبان سایپا البرز بود که در پایان نارنجی پوشان سایپا با 3 گل از سد میزبان خود گذشتند. سجاد شهباززاده (61 و 71) و روزبه شاه علی دوست (86) گل‌های سایپا را در این بازی به ثمر رساندند. ضمن اینکه در دقیقه 64 این بازی مازیار زارع یک ضربه پنالتی را برای ملوان از دست داد.

سایپا با این برد 12 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. ملوان هم با 7 امتیاز و یک رده سقوط در مکان سیزدهم جدول رده بندی ایستاد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- فولاد خوزستان 18 امتیاز
2- نفت تهران 16 امتیاز
3- تراکتورسازی تبریز 15 امتیاز - تفاضل گل 5+
4- استقلال تهران 14 امتیاز (یک بازی کمتر)
5- پرسپولیس تهران 13 امتیاز (یک بازی کمتر)
6- سپاهان اصفهان 12 امتیاز
----------------------------------------------------
14- راه‌آهن سورینت 6 امتیاز
15- فجرسپاسی شیراز 5 امتیاز
16- مس کرمان 4 امتیاز

نظرات بینندگان