arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۲

آرسنال را انتخاب كردم چون هجومي بازي مي‌كند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسوت اوزيل با امضاي قراردادي به ارزش 42 ميليون پوند از رئال مادريد به آرسنال پيوست تا لقب گران‌ترين خريد باشگاه لندني را به خود اختصاص دهد.

مسوت اوزيل درباره پيوستنش به آرسنال به روزنامه‌ «تلگراف»، گفت: مي‌خواهم كه فوتبالم روز به روز بهتر شود. به اين انتقال نياز داشتم. آرسنال هميشه به خاطر قدرت تكنيكي بالايش معروف است و هميشه جزو تيم‌هايي بوده است كه فوتبال هجومي ارائه داده است. فكر مي‌كنم بتوانم خيلي زود با سيستم‌ آرسنال هماهنگ شوم. به همين خاطر بود كه آرسنال را به‌عنوان تيم جديدم انتخاب كردم. آرسنال در سال‌هاي قبل در كسب جام خيلي موفق نبوده است، ما مي‌خواهيم كه تيم موفقي باشيم و به قهرماني‌هاي زيادي دست يابيم.

هدف‌مان يك چيز است و آن هم كسب جام. فكر مي‌كنم كه هواداران بسيار مشتاق هستند تا قهرماني آرسنال را ببينند. تيم ما بسيار قوي و در عين حال جوان است كه مي‌تواند زيرنظر آرسن ونگر پيشرفت زيادي كند. فكر مي‌كنم با توجه به پتانسيلي كه در تيم وجود دارد توانايي قهرماني در جام‌هاي مختلف را داريم. اوزيل در پايان ابراز اميدواري كرد كه بتواند در بازي هفته‌ آينده اين تيم برابر ساندرلند به ميدان برود.
نظرات بینندگان