arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۲

حداد: به تکذیب سخنان هاشمی اصرار نکنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه ما در مجلس کمک به دولت تدبیر و امید را وظیفه خود می دانیم و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید کرده اند درباره اظهارات اخیر نقل شده از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص سوریه گفت: وقتی آقای هاشمی می گوید این اظهارات جعلی است چرا باید به تکذیب آن اصرار کنیم.

به گزارش مهر، غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم تقدیر از سخنگوی سابق شورای نگهبان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره تعامل مجلس با دولت اظهار کرد: به این موضوع خوشبین هستم و تلاش می کنیم که به دولت آقای روحانی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر کمک به دولت تدبیر و امید تاکید کرده اند، افزود: ما نیز تلاش خواهیم کرد که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و وظیفه خودمان می دانیم که به دولت کمک کنیم.

نماینده تهران در پاسخ به این سئوال که با توجه به انتصاب های دولت، آیا رویکرد اعتدالگرایانه مدنظر رئیس جمهور بوده است یا خیر، تصریح کرد: هنوز برای اظهارنظر در این خصوص زود است، اجازه بدهید زمان بیشتر بگذرد آن وقت بهتر می توان در این باره اظهارنظر کرد.

وی درباره اظهارات اخیر مطرح شده از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره موضوع سوریه گفت: وقتی خودشان می گویند این اظهارات جعلی است چرا ما باید اصرار و تلاش کنیم که این اظهارات را تکذیب کنیم.

حداد عادل درباره انتصابات صورت گرفته از سوی سرپرستان تعیین شده برای سه وزارتخانه باقیمانده، عنوان کرد: معتقدم سرپرستان وزارتخانه ها بهتر است صبر کنند تا تکلیفشان روشن شود سپس به عزل و نصب افراد بپردازند.

وی ادامه داد: معنای سرپرستی این است که وضعیت روشن نیست لذا اگر عزل و نصبی صورت بگیرد سرپرست دست وزیر را برای انتخاب افراد می بندد.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره ویژگی های شهردار تهران و اینکه چه کسی باید در راس این مسند قرار گیرد، گفت: باید فردی ارزشی باشد که مدیربودن و اعتقادش به نظام اسلامی تجربه شده باشد.

حداد عادل یادآور شد: شهرداری تهران یکی از مسئولیت های مهم نظام اسلامی است برای همین باید شخصی در راس شهرداری قرار گیرد که توان او در اجرا و اعتقادش به نظام اثبات شده باشد.

وی درباره توصیه های مجلس به دولت برای انتخاب وزیران سه وزارتخانه باقیمانده اظهار کرد: توصیه هایی در این ارتباط به دولت داشته ایم و باز هم این توصیه ها را خواهیم داشت.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در پاسخ به این سئوال که اگر بخواهید آقای کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان را در یک کلام معرفی کنید چه خواهید گفت، خاطر نشان کرد: یک حقوقدان اصولگرا و به واقع همان مرد صداقت و امانت.
نظرات بینندگان