arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲

تشدید برخورد با "بدپوششان" در پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: طرح تشدید برخورد با بدپوششان پایتخت پس از اعلام رئیس پلیس کشور از روز گذشته در سراسر پایتخت آغاز شد.
 
همزمان با اعلام تشدید طرح برخورد با بدپوششی از سوی رئیس پلیس کشور، از عصر دیروز ماموران پلیس پایتخت طرح ویژه ای را با حضور در اماکن فرهنگی، مراکز خرید و میادین مهم پایتخت آغاز کردند. ماوران پلیس امنیت اخلاقی تهران به همراه یگان امداد با حضور در برج میلاد، مراکز خرید مرکزی و غرب تهران و استقرار در میادین بزرگ شهر همچون ونک، ولیعصر، هفت تیر، تجریش و مراکز بزرگ خرید طرح تشدید را اجرا کرده و با بدحجابان برخورد کردند.
 
در طرح جدید ماموران با برخی لباسهای نامناسب و شلوارهای مدل دار  از جمله ساپورت برخورد کرده و پس از دستگیری افراد بدحجاب آنها را به مرکز پلیس منتقل کردند. در این طرح همچنین مردان بدحجاب که دارای لباس های زننده هستند شناسایی و از سوی پلیس دستگیر شدند.
 
گفتنی است حضور ماموران طرح های امنیت اخلاقی در شهر مشهود شده و ماموران نیز آموزش های لازم را فراگرفته و مصادیق جدید بدحجابی برای آنها مشخص شده است.
 
سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طرح امنیت اخلاقی تعطیل نشده است و مرحله جدید آن آغاز شده است. وظیفه پلیس اجرای مقررات و قانون است و در حوزه امنیت اخلاقی به دنبال طرح و شیوه جدیدی هستیم اما با کسانی که بر بی قانونی و تکرار تخلفات شان اصرار داشته باشند برخورد می کنیم.البته دولت تاکنون نظری در مورد طرح های امنیت اخلاقی نداده است و هیچ نقل قولی نیز از سوی آنها منتشر نشده است.
 
همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری طرح امنیت اخلاقی به حالت نیمه تعطیل درآمد که رئیس پلیس کشور علت آن را ماموریت های اولویت دار پلیس از جمله تامین امنیت انتخابات اعلام کرده بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
3
مردان بد حجاب؟ ؟؟؟؟
نظرات بینندگان