arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲

صدیقی: باید از دولت حمایت کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد که در مواردی که امکان همکاری وجود دارد باید علاوه بر حمایت فکری و عملی، با دولت همکاری کرد و مواردی که احتیاج به نظارت است باید به دولت تذکر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره چگونگی عمل به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه باید به دولت کمک کنند، گفت: با توجه به اینکه بازکردن گره‌های اقتصادی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در اولویت قرار دارد، افراد می‌توانند در این راستا کمک عملی و فکری به دولت کنند.

وی افزود: بخش‌های خصوصی و کسانی که امکانات دارند نیز می‌توانند به صحنه بیایند و فکر و ایده خود را ارائه کنند که این بخشی از راه‌های کمک به دولت است.

مشاور عالی رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بحث دیگر نظارت ملت بر دولت است که این موضوع نیز کمک بزرگی برای دولت به شمار می‌آید به طوری که اگر مردم دیدند که دولت در مسیری غیر از آنچه باید باشد قرار گرفته باید تذکر دهند و نظارت داشته باشند.

صدیقی همچنین با تاکید بر اینکه باید دولت را دعا کرد، گفت: در مواردی که امکان همکاری وجود دارد باید علاوه بر حمایت فکری و عملی، با دولت همکاری کرد و مواردی که احتیاج به نظارت است باید به دولت تذکر داد که تمامی این کارها به عنوان کمک به دولت تلقی می‌شود.
نظرات بینندگان