arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲

اعزام فامیل به خارج به جای پرداخت‌ بدهی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدال نیوز: یکی از مسئولان ورزشی فامیل یک سردبیر ورزشی را به المپیک جوانان در چین اعزام کرد تا هزینه 30 میلیون تومانی تبلیغات انتخاباتی در شورای شهر تهران را نپردازد.
 
تبادل و تعامل برخی مسئولان ارشد ورزش با رسانه ها قابل تقدیر و تامل است. یکی از آنها که اتفاقا همیشه خود را خدمتگزاری در ورزش می داند از یکی از روزنامه های ورزشی به عنوان پایگاهی برای تبلیغات خود در انتخابات شورای شهر استفاده کرد هرچند در پایان ناکام ماند و نتوانست به مردم پایتخت خدمت کند! با این حال این مسئول ماند ویک صورتحساب 30 میلیون تومانی برای تبلیغات شورای شهر!
 
این مسئول هم راه جالبی برای پرداخت بدهی خود به روزنامه ورزشی انتخاب کرد و یکی از اقوام سردبیر این روزنامه ورزشی را همراه کاروان ورزشی جوانان ایران به چین اعزام کرد تا از خجالت صورت‌حساب 30 میلیون تومانی دربیاید.
 
گفته می شود این فرد هم که خبرنگار نبود در این سفر جای یک خبرنگار را گرفت و حتی به اندازه خبرنگاران سایر رسانه های گروهی پول توجیبی به دلار دریافت کرد اما کمتر کسی او را در سالن و ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات دید! زیرا این فامیل نسبتا نزدیک تصور می‌کرد برای گردش و تفریح به  شهر نانجینگ چین اعزام شده است.
نظرات بینندگان