arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۲

تشكيل جلسه در ساختمان لادن جز براي امور ضروري منع شرعي دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حسين سبحاني‌نيا، عضو هيات رييسه مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برگزاري جلساتي با حضور اعضاي دولت سابق در ساختمان لادن، گفت: صرف ارتباط اعضاي دولت قبلي با يكديگر في‌النفسه اين كار منع و اشكالي ندارد و طبيعي است افرادي كه چند سال با هم كار كرده‌اند، ارتباطات قبلي خود را حفظ كنند. انعكاس تشكيل جلسات هيات دولت سابق در رسانه‌ها، مشابه آنچه اين افراد در سال‌هاي قبل يعني زمان حضور در پاستور داشته‌اند، ذهنيت خوبي را براي جامعه ايجاد نمي‌كند، از اين‌رو اين افراد اگر مي‌خواهند جلساتي داشته باشند بايد در جاي ديگري برگزار شود.

وي ادامه داد: برگزاري اين جلسات در محلي كه به عنوان دفتر رييس‌جمهور سابق در نظر گرفته شده استفاده از بيت‌المال و اموال عمومي است و در اينجا اگر اقدامات و نشست‌هايي براي غير از كارهاي عمومي و جاري كشور و عام‌المنفعه انجام شود، شبهاتي به وجود مي‌آورد.

سبحاني‌نيا تاكيد كرد: من با اصل استفاده رييس‌جمهور قبلي از يك دفتر مخالف نيستم و از اساس خوب است كه روساي جمهور قبلي داراي متانت و شأني باشند و امكاناتي در اختيار آنها قرار گيرد اما اين امكانات بايد در جهت استحكام نظام و وحدت جامعه باشد.

وي همچنين گفت: اگر شبهه تفرقه و اختلاف در اين راستا صورت گيرد به هيچ‌وجه استفاده از آن دفتر و برگزاري آن نشست‌ها جايز نيست و آثار منفي از خود به جاي مي‌گذارد.

عضو هيات رييسه مجلس، تصريح كرد: ضمن اينكه به ارتباطات عاطفي افراد دولت قبلي احترام مي‌گذارم اما برگزاري اين نشست‌ها مشابه آنچه در گذشته بوده، در مكاني كه بيت‌المال تلقي مي‌شود و براي حفظ شأن رييس‌جمهور سابق در نظر گرفته شده اگر از آنجا مسائلي القا شود كه براي جامعه ضرورتي ندارد، كار مثبتي نبوده و جايز نيست. بدون تيتر
نظرات بینندگان