arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲

سیم‌کارت علی‌دایی فعال شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: از بین سیم‌کارت‌های اعطایی وزیر ارتباطات سابق به باشگاه پرسپولیس، سیم کارت سرمربی این تیم و نماینده تام الاختیارشان و دو تن از خبرنگاران این باشگاه فعال شده و سایر بازیکنان نیز می‌توانند با ارسال مدارک خود نسبت به فعال سازی سیم کارت‌های خود اقدام کنند.

محسن خانعلی - مدیر روابط عمومی رایتل -اظهار کرد: رایتل به درخواست وزیر سابق ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات تعدادی سیم کارت در اختیار ایشان قرارداد و جناب آقای نامی هم این سیم کارت‌ها را به بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس هدیه کردند.

وی با بیان اینکه برابر دستورالعمل‌های مراجع قانونی و نظارتی فعال کردن سیم کارت قبل از ثبت مشخصات بهره‌بردار واقعی ممنوع است، گفت: از آنجایی که مشخص نبود وزیر سابق این سیم کارت‌ها را به چه کسانی هدیه می‌کنند، این سیم کارت‌ها به صورت غیر فعال تحویل ایشان شد.

مدیر روابط عمومی رایتل ادامه داد: دریافت کنندگان سیم کارتهای هدیه رایتل طبق برگه‌های راهنمایی که در بسته‌های دریافتی سیم کارت‌ها وجود دارد، باید دو فرم مشخصات دارنده سیم کارت را تکمیل و همراه با کپی کارت ملی خود به دفتر رایتل ارسال کنند تا سیم کارت‌هایشان فعال شود.

وی گفت: از بین سیم کارت‌هایی که آقای نامی به اعضای تیم پرسپولیس اهدا کردند، سیم کارت‌های آقای دایی، سرمربی این تیم و سیم کارت نماینده تام الاختیار ایشان و دو تن از خبرنگاران همراه این تیم که نسبت به ارسال مدارک خود اقدام کردند فعال شده است.

خانعلی تاکید کرد: سایر اعضای باشگاه پرسپولیس هم می‌توانند برای فعال کردن سیم کارت‌های خود مدارک مذکور را به دفتر مشترکین ویژه رایتل ارسال کنند تا بتوانند از سیم کارت‌های 3G خود بهره مند شوند.
نظرات بینندگان