arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲

30 میلیون نفر ناراحت شوند کی‌روش نه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به AFC نامه می‌زنم و می‌گویم مخالف عقب افتادن لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
 
علی فتح الله زاده در مورد اظهارات بهروان اظهار داشت: من به جای بهروان از مردم عذرخواهی می کنم چون مردم را روی ناآگاهی نگه می دارد. من در مصاحبه خود عرض کردم که از روی ناچاری بازی را به پنجشنبه بیندازید. این ناچاری یعنی چی؟ یعنی نامه را نوشته ایم. من نامه را که کتمان نکردم. این مردم را جیگر فرض کردن است! این کارها خوب نیست.
 
وی افزود: آقای بهروان از شما بعید است. شما به من بگویید مردم سازمان لیگ برای روز جمعه در اصفهان ساعت 18 بازی گذاشتند و ما همان شب ساعت 22 باید به تایلند برویم. چطوری می توانیم همزمان از اصفهان خود را به تهران برسانیم تا به پروازمان برسیم؟ ما از ناچاری گفتیم بازی پنجشنبه باشد. ما از شما خواسته بودیم یک بازی ما را حمایت کنید. شما ما را حمایت نمی کنید ولی توقع دارید 6 ماه بازیکن خود را به تیم ملی بدهیم.
 
فتح الله زاده در خصوص اینکه باشگاه استقلال خواسته تا بازی بعد از بازی با بوریرام انجام شود، گفت: ما مشکلات زیادی داریم. مصدوم داریم. خسرو حیدری، تیموریان، جمشیدیان. می گویم شما که پنجشنبه بازی می گذارید اگر بازیکن دیگری مصدوم شود در این فاصله چطور باید خود را برای بازی با تیم تایلندی آماده کنیم؟ شما این سوال را جواب بده آقای بهروان و خودت را به کوچه دیگری نزن. سوال بعدی این است شما در عرض یک روز چطور ساعت بازی را عوض کردی؟ من چطور می توانم پرواز 40 نفر را تغییر دهم؟ این ها را جواب دهید. اگر واقعا اهل کار کردن هستید جواب بدهید. همه شما را می شناسند اما چطور شناختن هم مهم است. شما چطور بدون هماهنگی ساعت بازی را تغییر می دهید؟
 
وی ادامه داد: اگر هم نتوانم ساعت پرواز را تغییر دهم باید به سرعت تیم را راهی فرودگاه کنم و اگر در بین راه اتوبوس دچار سانحه شود چه کسی جوابگو است؟ منی که می خواهم به مسابقات آسیایی برسیم چطوری باید بروم؟
 
فتح الله زاده در خصوص اینکه بعد از بازی با بوریرام هم مسابقات فشرده است و ممکن است دوباره اعتراض کنید گفت: مگر الان فشرده نیست؟ مسئله این است که آقایان می گویند می خواهند لیگ را 20 فروردین تمام کنند اما از سویی AFC می گوید 28 اردیبهشت مسابقات باید تمام شود چطوری اینها می گویند باید 20 فروردین مسابقات تمام شود؟
 
وی در مورد اینکه این خواسته کی‌روش است که لیگ 20 فروردین تمام شود، اظهار داشت: چطور شما همه تیم ها را نابود می کنید برای یک نفر. مردم این چیزها را می فهمند و سوال سوم من از بهروان این بود این کارها سیاه نمایی است. من کدام نامه را کتمان کردم؟
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه وقتی به برنامه ریزی سازمان لیگ مشکوک هستید این تبعات را دارد، خاطر نشان کرد: من سه سوال پرسیدم. من که درخواستم را کتمان نکردم؟ یعنی یک روز هم نمی خواستند بازی را جلوتر بیاورند. شما بگویید استقلال چطور می توانست روز جمعه بازی کند و سپس همان شب به تایلند برود. او در تلویزیون حرف بی ربطی زد و از قول من گفت می خواهم سازمان لیگ را روی سرشان خراب کنم.چرا می خواست من را مقابل مردم خراب کند؟ من چرا این حرف را زدم؟ چون آن شب مسئولان رده بالای استقلال با مسئولان سازمان لیگ تماس می گیرند ولی هیچ کدام را جواب ندادند . 6، 7 خط هم دارند ولی جواب بازیکن من را دادند. این کار حرفه ای است؟ شماره ما را می شناسی نباید جواب دهی؟ باید به بازیکن بگوید و هماهنگ کند؟ می خواستم بگویم آقای رئیس ساعت پرواز لغو شده دو ساعت بازی را عقب تر بیندازی می توانیم همان جمعه بازی کنیم ولی او با بازیکن هماهنگ کرد. این آقا جواب ما را نداد. من واقعا متاسفم برای این فوتبال که در روز روشن این آقا مغلطه و سفسطه می کند و به قول آقای شریفی عزیز مغالطه می‌کند.
 
فتح الله زاده در مورد اینکه قلعه نویی گفته چطور با این شرایط استقلال می تواند قهرمان آسیا شود، گفت: من به ضرس قاطع می گویم که نمی خواهند استقلال قهرمان آسیا شود. با این روش می خواهند استقلال قهرمان نشود. بحث ملی نیست. همه این حرف ها الکی است. اگر ملی بود چرا بازی را جابجا نکردند. می گویند کی‌روش ناراحت می شود. 30 میلیون نفر ناراحت شوند عیبی ندارد اما کی‌روش ناراحت نشود؟ من از مردم می پرسم سال ها جدول لیگ را دارید تا به حال کی دیدید تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند همزمان با تیم های دیگر پیش رفته باشند. همیشه که دو سه بازی عقب تر بودیم. چرا این چیزها را در مورد ما در نظر نمی گیرید؟ به ما زور می گویند و من زیر بار زور نمی روم.
 
وی تاکید کرد: من به زودی در یک نشست خبری همه این ظلم ها را می گویم و نشان می دهم چه کسی در حال کار کردن است و چه کسی زور می گوید. تمام کارهای پشت پرده را می گویم اینکه چه کسی شعار می دهد و چه کسی رنج می کشد.
 
فتح الله زاده در مورد اینکه فدراسیون در حال تغییر برنامه های AFC برای لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: این هم از کیسه خلیفه می بخشند. ما راضی نیستیم. من امضا جمع می کنم برای AFC تا بگوییم که مخالفیم. ما مجمع داریم. برای خودشان می برند و می دوزند. ما عضو مجمع هستیم و فکر می کنند که کاره ای نیستیم اما ما حق تصمیم گیری داریم. من شخصا به AFC نامه می زنم که مخالفم. وقتی حرمت نیست باید قضیه پیچیده شود. جالب است که می گویند این ادبیات خوب نیست. خواهشا به ما ادبیات یاد ندهید شما رفتار خود را ادبی کنید ما از شما با مودب‌تر هستیم.
 
وی ادامه داد: اگر فکر می کنید از حق باشگاه استقلال عدول می کنم کور خوانده اید. من با تمام وجود دفاع می کنم حتی اگر من را محروم کنند و بیندازند بیرون.
 
وی در خصوص اینکه مشکلات مالی تیم قبل از سفر به تایلند حل می شود یا خیر گفت: شما ببین سایر تیم ها با چه روحیه ای می روند و ما با چه روحیه ای. استراحت ذهنی برای بازیکن من هست؟ من نگران پرواز برگشت بازیکنان از اصفهان هستم. از لحاظ روحی آماده ایم؟ می گویند استقلال ملی است واقعا نگاه ها این طوری است؟ به شدت از مسئولان سازمان لیگ ناراحتم و اصلا کمکی به من نکردند. از کفاشیان می خواهم پیگیری کند. تا پیچیده تر نشده جلوی این چیزها را بگیرد.
نظرات بینندگان