arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲

جلسه اضطراری هیأت امنای دانشگاه آزاد چهارشنبه برگزار می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد از تشکیل جلسه اضطراری این هیأت در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

یاسر هاشمی در گفتگو با مهر، گفت: با درخواست برخی از اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد از جمله حمید میرزاده، جعفر توفیقی، سید حسن قاضی زاده هاشمی و بهمن یزدی صمدی و ارسال نامه ای به رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد، جلسه اضطراری این هیأت چهارشنبه 27 شهریور برگزار می شود.

وی درباره مواد صورتجلسه تشکیل جلسه هیأت امنا، اظهار داشت: بحث و تصمیم گیری در مورد اموال مازاد، اصلاح ترکیب وظایف و اختیارات هیآت امنای استانی، بحث درباره گزارش دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور سایق و اتخاذ تصمیمات مقتضی، بررسی و تصمیم در خصوص پرونده های مهم حقوقی علیه دانشگاه آزاد، بررسی و رفع اشکال همچنین ابهام تراز مالی تلفیقی بودجه سال گذشته این دانشگاه و برخی موارد دیگر از جمله مواد این نامه است.

رئیس دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد همچنین با بیان اینکه در این نامه هیچ اشاره ای به عزل رئیس دانشگاه آزاد نشده است، تاکید کرد: رئیس دانشگاه آزاد چهارشنبه هفته گذشته با رئیس هیأت امنا دیداری داشته است اما به این دلیل که در جلسه حاضر نبوده ام نمی توانم جزئیات آن و نظر پدرم را درباره ماندن یا رفتن فرهاد دانشجو، بیان کنم و منطقش این نیست که من درباره آن جلسه چیزی بگویم.

وی درباره صورتجلسه ای که عنوان شد برای عزل فرهاد دانشجو بوده است، تاکید کرد: صورتجلسه ای برای عزل فرهاد دانشجو دست به دست نمی شد، حتی نمی توان اسم آن را صورتجلسه گذاشت بلکه نامه ای بود که بر اساس آن برخی اعضای هیأت امنا درخواست تشکیل جلسه فوق العاد هیأ امنا کرده بودند. این تقاضا هم بر اساس مواد اساسنامه دانشگاه آزاد به دفتر رئیس هیأت امنا ارسال شده است.

این جلسه در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
neda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
3
53
بیصبرانه منتظر تغییر فرهاد دانشجو هستیم امیدوارم فرد شایسته ای از جنس دانشگاه ازاد مسئولیت دانشگاه را بر عهده بگیرد وضعیت فعلی بسیار اسفناک است و بدنه دانشگاه ازاد بخاطر ترس از اخراج واقعیتها را بیان نمی کنند یکی از واقعیتهای تلخ این است که بسیاری از واحدهای دانشگاه ازاد بدلیل کمبود دانشجو قادر به پرداخت حقوق کارکنان و اساتید خود نیستند بطور مثال در استان اذربایجان شرقی بیش از 10 واحد و مرکز چنین وضعیتی دارند و امنیت شغلی بیش از 5000 نفر از کادر دانشگاه در خطر جدی است
درخواست ما از نمایندگان محترم مجلس خصوصا آقای دکتر توکلی اینست که بی تفاوت نباشند.
نظرات بینندگان