arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
ربیعی به وعده‌اش عمل كرد؛

انتخاب مدیرعامل غیر سیاسی در شستا پس از گذشت هشت سال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرانجام بعد از تلاش‌های فراوان برای انتخاب مدیران شایسته و غیر سیاسی با هدف به دست گرفتن سکان مدیریت شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) این مجموعه اقتصادی وابسته به سازمان تامین اجتماعی مدیرعامل و دو تن از اعضای هیات مدیره خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که یکی از دغدغه‌هایش پس از پذیرش مسئولیت در وزارت مربوط سامان بخشیدن به اوضاع سازمان تامین اجتماعی و زیرمجموعه‌هایش پس از ۸ سال بی‌ثباتی در برنامه ریزی و مدیریت بود به وعده خود مبنی بر سپردن امور به شایستگان و افراد متخصص غیر سیاسی در هر حوزه، دکتر فیاض‌بخش را به عنوان مدیرعامل شستا انتخاب کرد.

فیاض بخش که سابقه مدیریت درحوزه‌های اقتصادی بنیاد شهید و هولدینگ‌های سرمایه گذاری برخی از بانک‌ها را در پرونده خود دارد، در حوزه‌های اقتصادی و مدیریتی نیز مشغول به تدریس می‌باشد.

براساس این گزارش رستمی معاون اسبق بورس نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره شستا برگزیده شده که وی نیز شناخت درخور توجهی از بازار پول و سرمایه در کارنامه کاری خود دارد و انتخاب وی به عنوان عضو هیات مدیره شستا با این وعده وزیر به مجلسیان همخوانی دارد که به هنگام رای اعتماد تاکید داشت مجموعه سرمایه گذاری سازمان تامن اجتماعی را با هدف ایجاد جهش در فعالیت‌هایش به سمت بورس سوق خواهد داد.

در همین حال سید ابوالحسن فیرزآبادی قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز از دیگر اعضای هیات مدیره شستا است که با حفظ سمت به این مسئولیت گمارده شده است.

وی نیز که یکی از کاندیداهای جدی تصدی وزارت ارتباطات بود اکنون در کنار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای سامان بخشیدن به وضعیت شرکت‌های سرمایه گذاری تامین مشغول به فعالیت است.

ایلنا کسب اطلاع کرد كه دو عضو دیگر هیات مدیره شستا نیز به زودی از بین مدیران سازمان تامین اجتماعی انتخاب و معرفی خواهند شد.

پایان پیام
نظرات بینندگان