arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲

روش جدید دلالان برای فروش خانه +جدول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این روزها بسیاری از مشاوران املاک فعال سعی دارند تا از رکود حاکم بر بازار معاملات استفاده کنند و خریداران را تشویق به خرید هرچه سریع‌تر کنند.اغلب این دسته از بنگاهداران به متقاضیان در بازار مسکن اظهار می‌کنند که فرصت را از دست ندهید، واحد مورد نظر خود را با بهترین قیمت پیشنهادی خریداری کنید.

به گزارش انتخاب به نقل از دنیای اقتصاد، ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی فروشی پرداخته است که دلالان فروش واحدهای مذکور با عناوین مختلف سعی در جذب مشتری دارند.

یک واحد مسکونی 46 متری با امکاناتی همچون پارکینگ و انباری و مشاعات و لابی در خیابان ابراهیمی واقع در بلوار فردوس غرب با عنوان «قیمت بی‌رقیب» به خریداران وعده داده شده است.
علاوه براین «عالی‌ترین فرصت خرید با قیمت استثنایی»، مژده‌ای است که بنگاهداری برای فروش یک واحد مسکونی نوساز به متراژ 43 متر مربع در بلوار فردوس غرب با کلیه امکانات بیان کرده است.

همچنین یکی از دلالان بازار مسکن بر افت قیمت‌های پیشنهادی فروش تاکید کرده است و خریدار را دعوت به خرید واحدی 60متری در خیابان سردارجنگل جنوبی کرده است که این واحد نوساز و از امکانات برخوردار است.

از سوی دیگر برخی از بنگاهداران املاک به متقاضیان تاکید می‌کنند قیمت‌ها در بازار فروش به اندازه کافی شکسته شده است و خریداران فرصت خرید را از دست ندهند.

در همین راستا یکی از مشاوران املاک برای فروش واحد 63 متری، 2 سال ساخت با قیمت 270 میلیون تومان درخیابان چهار باغ واقع در جنت آباد اظهار کرده است: «بشتابید، دیگر درنگ جایز نیست». «3 دقیقه به این آگهی فکر کنید، چشم بسته خرید می‌کنید» عنوانی است که برای فروش یک واحد 65 متری بازسازی شده با 30 متر حیاط مستقل از سوی بنگاهداری عنوان شده است.

از طرف  دیگر در خیابان ساقدوش واحدی به متراژ 85 متر مربع، 2 سال ساخت، با قیمت 500 میلیون تومان به بازار فروش عرضه شده است.

دلال فروش این واحد به متقاضیان گوشزد کرده است «این فرصت را از دست ندهند».


نظرات بینندگان