arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲

پیروزی پر گل داماش برابر ذوب‌آهن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال  امروز(پنج‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که این دیدارها در نهایت با پیروزی داماش برابر ذوب‌آهن، صبا برابر مس و شکست سپاهان در اصفهان برابر ملوان به پایان رسید.

در دیدار سپاهان و ملوان که در نیمه اول با گل‌های احسان حاج صفی (23) برای سپاهان و جلال رافخایی (33 پنالتی) برای ملوان با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود، در نیمه دوم سرد و کسل کننده دنبال شد و بیشتر زمان بازی توپ در میانه‌های میدان جریان داشت. در ادامه امیرحسین فشنگچی برای دومین بار توانست برای تیمش پنالتی بگیرد و دوباره جلال رافخایی (72 پنالتی) برای تیمش گلزنی کرد. سپاهان پس از عقب افتادن از ملوان فشار زیادی روی دروازه تیم میهمان داشت و موقعیت‌هایی هم توسط بازیکنان این تیم از دست رفت، اما این حملات فایده‌ای نداشت و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

همچنین دیدار داماش و ذوب‌آهن که در نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود داماش پایان رسیده بود، در نیمه دوم پر گل و دیدنی دنبال شد. در نیمه اول مرتضی تبریزی (25) برای ذوب‌آهن گلزنی کرد و 2 گل داماش هم توسط مسعود حسن‌زاده (29) و محمد صلصالی (گل به خودی 41) به ثمر رسید. اما داماش نیمه دوم مسابقه را طوفانی آغاز کرد و موفق شد 3 بار دیگر توسط مصطفی حاجتی (57)، مسعود حسن‌زاده (65) و امین متوسل‌زاده (80) به گل برسد تا این دیدار با نتیجه 5 بر یک به سود داماش به پایان برسد.

دیدار دو تیم صبای قم و مس کرمان هم که در نیمه اول بدون گل به پایان رسیده بود در نیمه دوم 3 گل داشت. ابتدا مس بود که توسط لوسیانو ادینهو (50) به گل رسید و یک بر صفر پیش افتاد اما در ادامه تیم میزبان با 2 گل مهدی مومنی (69) و محسن بیات (80) توانست مس را مغلوب کند و این بازی نیز در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود صبا به پایان رسید تا مس یک شکست دیگر در کارنامه‌اش نوشته و اوضاع این تیم در جدول رده بندی بدتر شود.

پس از برگزاری این دیدارها تیم صبای قم 18 امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید، داماش هم با 17 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا پشت سر صبا در رده هفتم قرار دارد. ملوان هم به رده یازدهم جدول صعود کرد تا موقتا جدول رده بندی تغییراتی داشته باشد.
نظرات بینندگان