arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲

شاید قلعه‌نویی به تراکتورسازی بیاید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهر: حمید زینی‌زاده یکی از مدیرانی است که در چند هفته گذشته و بخصوص بعد از بازی تیم تراکتورسازی با فولاد خوزستان روزهای شلوغ و سختی را پشت سر گذاشته است. نحوه قضاوت تورج حق وردی در این مسابقه باعث شد تا زخم‌های تراکتورسازی از داوری بازی با پرسپولیس هم تازه شود. به همین خاطر زینی‌زاده تاکید می‌کند باید امتیاز بازی با پرسپولیس به تراکتورسازی برگردد حتی اگر این پروسه تا سال آینده هم طول بکشد!

زینی زاده با حضور در خبرگزاری مهر به توضیح برنامه‌هایش برای باشگاه تراکتورسازی پرداخت. او می‌گوید می‌توان از ورزشگاه یادگار امام (ره) برای رفاه حال تماشاگران یک مونوریل احداث کرد و در صورتی که مالکیت این ورزشگاه به باشگاه تراکتورسازی داده شود، این برنامه قطعا عملی خواهد شد. او همچنین معتقد است تیم سال آینده تراکتورسازی نیم فصل امسال بسته خواهد شد و به این ترتیب این تیم حدود 300 جلسه از سایر تیم‌ها جلوتر است.

گفتگوی مشروح مهر با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را در زیر بخوانید:

با دیدن استادیوم خالی یاد دریاچه ارومیه می‌افتم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: وضعیت تبریز خیلی خوب است. ما اینجا هواداران زیادی داریم که برای تیم یک فرصت بزرگ به حساب می‌آیند. با دیدن هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند و تیمشان را حمایت می‌کنند واقعا خوشحال می‌شوم. وقتی هم استادیوم خالی است یاد دریاچه ارومیه می‌افتم و دلم می‌گیرد!

سال اول 1 میلیون و 18 هزار هوادار به ورزشگاه آمد
زینی زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلایل دلسردی هواداران تراکتورسازی و استقبال کم آنها از مسابقات این فصل، تاکید کرد: این موضوع عوامل مختلفی دارد. نه تنها در تبریز، بلکه در همه جای کشور تب فوتبال پایین آمده است. با این حال سال اولی که تراکتورسازی به لیگ برتر صعود کرد، 1 میلیون و 18 هزار هوادار تبریز از 18 مسابقه خانگی ما استقبال کردند. سال دوم این تعداد به 750 هزار نفر رسید. از علل دیگر هم می‌توان به امکانات رفاهی در ورزشگاه‌ها و همچنین تماشای مسابقات با کیفیت لیگ‌های اروپایی اشاره کرد که هواداران فوتبال در ایران آنرا با لیگ برتر مقایسه می‌کنند.

تماشاگران تراکتورسازی یک تیم هجومی می‌خواهند
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تغییر روش و تاکتیک تیم تراکتورسازی هم در این زمینه تاثیرگذار بوده است. هیجان تماشاگران تبریزی بالاست و آنها دوست دارند تیمشان در همه مسابقات سراسر حمله باشد.

لیگ چهاردهم زمان قهرمانی تراکتورسازی
زینی زاده در ادامه درباره اهداف و برنامه‌های بلند مدت تراکتورسازی هم گفت: در دو سال گذشته که سرمان خلوت‌تر بود، اقدام به تنظیم سند راهبردی باشگاه کردیم. ما 12 هدف بزرگ برای تیم پیش بینی کرده‌ایم. یکی از آنها این است که هر سال سهمیه آسیایی را کسب کنیم و در لیگ چهاردهم قهرمان شویم.

به خاطر توقعات بالا، امسال هم باید قهرمان شویم
وی اظهار داشت: چون امسال توقع از تیم بالا بود گفتیم امسال هم باید قهرمان شویم. علاوه بر این موظف شدیم هر سال دو رشته به باشگاه اضافه کنیم که امسال در رشته بسکتبال با ویلچر و فوتسال تیمداری می‌کنیم.

بودجه 15 میلیاردتومانی برای تراکتور
زینی زاده با اشاره به بودجه تراکتورسازی در لیگ سیزهم یادآور شد: ما برای این فصل بودجه 15 میلیارد تومانی پیش بینی کرده‌ایم که موفق شدیم 35 درصد از آنرا از اسپانسر بگیریم. در واقع ما تبلیغ روی پیراهنمان را در یک فصل 3 میلیارد تومان فروخته‌ایم. همچنین یک میلیارد و 200 میلیون تومان هم از حق پخش تلویزیونی می‌گیریم.

حق پخش تلویزیونی عادلانه نیست
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره حق پخش تلویزیونی تاکید کرد: به نظرم تقسیم بندی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای حق پخش در میان باشگاه‌ها عادلانه نیست چون هواداران و طرفداران هر تیم در این موضوع تاثیر زیادی دارند. باید به تیم‌هایی مثل ما، پرسپولیس و استقلال که هوادار بیشتری دارند، پول بیشتری بدهند.

دلیل عدم فروش حق پخش به کشور ترکیه
زینی زاده با بیان اینکه تراکتورسازی برای فروش حق پخش به کشورهای دیگر پیشنهاد دارد، گفت: ما از کشور ترکیه پیشنهاد داشتیم ولی چون در حال حاضر حق پخش باشگاه‌های ایران به صورت انحصاری در اختیار صدا و سیماست، نمی‌توانیم کار خاصی انجام بدهیم. صدا و سیما به ما اجازه نمی‌دهد که با کشور دیگری قرارداد ببندیم. ما هم اعلام کردیم اگر اجازه نمی‌دهید حداقل مبلغ واقعی حق پخش را برایمان در نظر بگیرید.

 سال آینده قرارداد جدیدی برای حق پخش می‌بندیم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در همین رابطه جلساتی را به همراه محمد رویانیان و علی فتح الله زاده و سایر مدیران داشتیم که با صدا و سیما صحبت کنیم. ما طرحی را برای خصوصی سازی و همچنین حق پخش در نظر داریم. مبلغ حق پخش در حال حاضر واقعی نیست ولی قراردادمان با صدا و سیما امسال به پایان می‌رسد و می‌توانیم سال آینده قرارداد جدیدی را ببندیم.

در فوتبال مدیریت واحدی را نمی‌بینیم
زینی زاده در ادامه با بیان اینکه برای حل این مشکلات مدیریتی واحدی دیده نمی‌شود، تاکید کرد: باید وزارت ورزش و جوانان در این زمینه‌ها پیش قدم شود. الان وزارت ورزش برای خودش یک جزیره است و فدراسیون‌های زیر نظر این وزارتخانه بخصوص فدراسیون فوتبال هم برای خودشان یک جزیره هستند. در فدراسیون هم بخش‌های جداگانه مثل جزیره عمل می‌کنند که حتی گاهی حرف همدیگر را هم قبول ندارند.

اتحادیه فوتبال صوری است
وی افزود: اقدامات حمایتی اتحادیه فوتبال هم دیگر خیلی جوابگو نیست و این اتحادیه بیشتر صوری است و رای ما در این اتحادیه‌ به حساب نمی‌آید. با تمام این مسائل ما در باشگاه تراکتورسازی سندی راهبردی را برای قسمت‌های مختلف بخصوص برنامه آکادمیک، مدرسه فوتبال، و ... در نظر داشتیم که آنها را فعال هم کرده‌ایم.

شاید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تبریز نیایند
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه، با اشاره به امکانات این باشگاه، گفت: تراکتورسازی امکانات مجهزی دارد. نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا سال گذشته تمام تجهیزات ما را دیده و آنرا تایید کردند. امکانات ما برای اخذ پروانه حرفه‌ای کامل است. مسئولان سازمان لیگ هم به ما گفتند شاید نمایندگان AFC امسال به تبریز نیایند. مجموعه یادگار امام (ره) تبریز هم که زیر نظر سازمان ورزش قرار دارد، هیچ مشکلی ندارد و کامل است.

در یادگار امام مستاجریم
زینی زاده در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر گفت: همانطور که گفتم یادگار امام برای سازمان ورزش است و ما در این ورزشگاه مستاجریم. البته به دستور استاندار، این ورزشگاه به صورت رایگان در اختیار ما قرار گرفته و ما پولی نمی‌دهیم. با این حال این آمادگی را داریم که این ورزشگاه را تحویل بگیریم و ما هم از جیب باشگاه برای آن هزینه کنیم و آنرا مجهزتر کنیم. این کار به نفع آنها هم هست چون در حال حاضر آنها هزینه می‌کنند و ما استفاده می‌کنیم ولی وقتی ورزشگاه را تحویل بگیریم، دیگر سازمان ورزش در این بخش هزینه‌ای نخواهد داشت.

می‌توانیم به ورزشگاه مونوریل بزنیم!
وی با بیان اینکه تعلق خاطر باشگاه تراکتورسازی به ورزشگاه یادگار امام (ره) زیاد است، گفت: اگر این ورزشگاه را تحویل بگیریم می‌توانیم دفتر باشگاه را به این ورزشگاه منتقل کنیم. حتی می‌توانیم چند زمین تمرین به این مجموعه اضافه کنیم و خدمات رفاهی بیشتری برای تماشاگران در نظر بگیریم. ضمن اینکه می‌توانیم حد فاصل سه کیلومتری اتوبان تا ورزشگاه را مونوریل بزنیم.

داوری، مشکل اصلی فوتبال ایران است
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مشکلات داوری و "ضربه خوردن" تراکتورسازی از این مسائل اشاره کرد. وی در پاسخ به این سئوال که "چقدر در زد و بند داوران به قطعیت رسیده است"؟ اظهار داشت: بحث داوری مشکل اصلی فوتبال ما و در واقع ریشه مشکلات دیگر هم هست!

سکوها در بازی با فولاد بشکه انفجار بود
زینی زاده با اشاره به اتفاقات دیدار فولاد با تراکتورسازی گفت: در آن بازی یک بشکه انفجار روی سکوها داشتیم و یک کبریت و جرقه هم آن پایین داخل زمین (شادی گل مهاجم برزیلی فولاد). من گفته بودم تا آنجا که بازیکن توپ را زیر پیراهنش گذاشت و بچه‌اش را تکان داد و آنرا به دنیا آورد مشکلی نبود! ولی بعد از آنکه توپ را به سمت هواداران شوت کرد، در واقع به همه اهانت کرد. شما این مسائل را در کنار اتفاقات داوری و گرفتن یک پنالتی بیهوده برای فولاد بگذارید آن وقت متوجه تمام اتفاقات می‌شوید.

داور با سرعت 120 کیلومتر خودش را به محوطه جریمه می‌رساند
وی در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: ما هم قبول داریم که اشتباهات داوری جزوی از بازی است ولی به شرط اینکه داور در زمین نشان بدهد اشتباهاتش عمدی نیست. بعد از بازی با فولاد تمام هواداران تراکتورسازی حتی کودکان هم از حرکات داور متوجه شدند که وی به کدام سمت غش کرده بود! در همین بازی دیدیم وقتی توپ دست حریف بود و بازیکن فولاد به محوطه جریمه ما می‌رسید، داور خودش را با سرعت 120 کیلومتر به محوطه جریمه می‌رساند تا علیه ما سوت بزند. ولی وقتی بازیکن ما به محوطه جریمه فولاد می‌رسید داور از صحنه خیلی فاصله داشت. من فیلم بازی را چند بار با دقت دیدم و این مسائل را که می‌گویم بعد از بررسی‌هایی است که انجام دادم.

قهرمانی به سمت پرسپولیس غش کرده بود!
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه اش با خبرگزاری مهر، مجددا بحث داوری این تیم با پرسپولیس را در هفته اول لیگ به وسط کشید. زینی زاده در این خصوص تاکید کرد: در آن بازی محسن قهرمانی وقتی برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد که توپ روی هوا بود و قبل از آنکه توپ به جایی برخورد کند، سوت داور به صدا درآمد. آن موقع قهرمانی به سمت پرسپولیس غش کرده بود. ما این مسئله را همان هفته اول اعلام و اعتراض کردیم ولی باز هم گفتیم تازه اول فصل است و اشکال ندارد. بعد از آن 11 هفته نسبت به داوری اعتراضی نداشتیم چون معتقد بودیم آنچه اتفاق می‌افتاد واقعا اشتباه داوری بود. تا اینکه در بازی با فولاد مجددا بحث داوری را مطرح کردیم. دیگر اینها را نمی‌شود گفت اشتباه از داور بوده است.

غش کردن داور فقط برای پول نیست
زینی زاده در پاسخ به این سئوال که "طبق مدارک شما، داوران به چه قیمتی به سمت تیم‌ها غش کرده‌اند"؟، تصریح کرد: اینجا فقط بحث پول نیست. شاید این موضوع شکل‌های دیگری به خودش بگیرد مثل جابجایی بازیکنان. شاید این مسئله با استخدام افرادی که سوء سابقه دارند و یا منفعتی که یک نفر از یک باشگاه خاص به داوران می‌رساند، صورت بگیرد.

باز کردن زاویه جدید ارتباط باشگاه‌ها با داوران
وی افزود: من زاویه جدیدی از ارتباط جدید باشگاه‌ها با داوری باز کردم که طی آن داور به نحوی از یک باشگاهی منتفع شده است. حالا ضرورتا این نفع بردن مربوط به همان دوره لیگ نیست و ممکن است به سال‌های گذشته برگردد.

یک ماه وقت بدهند، پرونده کاملی از فساد ارائه می‌دهم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه "در چند مورد نسبت به ارتباط داوران با باشگاه‌ها به قطعیت و یقین رسیده است"؟ اظهار داشت: این ماموریت ما نیست که دنبالش برویم. ما در دو بازی که داوری به ضررمان بود، دنبال این مسئله را می‌گیریم. اگر به من ماموریت بدهند در عرض یک ماه و شاید هم کمتر پرونده جامع و کاملی از فساد در داوری را با سند ارائه خواهم داد.

اجازه ندهند به این سمت برویم
زینی زاده ادامه داد: این مسائل، کار ما نیست ولی می‌گویم اجازه ندهند به این سمت برویم. ما مجبوریم به خاطر حق و حقوق  خودمان این مسائل را مطرح کنیم. در ضمن اگر یک اشاره کنیم مدارک زیادی برای فساد در فوتبال از سوی مردم ارائه می‌شود.

پای برگشتن امتیاز بازی با پرسپولیس می‌ایستیم
وی مجددا به بازی پرسپولیس با تراکتورسازی اشاره کرد و یادآور شد: باید امتیاز این بازی برگردد. ما پای این موضوع می‌ایستیم. اگر نتیجه نگیریم حتی به مراجع بین المللی می‌رویم و آنرا دنبال خواهیم کرد.

سال بعد دو جام به ما بدهند!
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه با شکایت به مراجع بین المللی گرفتن سه امتیاز بازی با پرسپولیس تا حدودی غیر ممکن و طولانی می‌شود، یادآور شد: حتی اگر فصل هم تمام شود این امتیاز را دنبال خواهیم کرد. نهایتش این است که سال آینده دو جام قهرمانی به ما بدهند!

استعفایم قلبی است نه صوری
زینی زاده درباره استعفایش از مدیریت باشگاه تراکتورسازی و اینکه این استعفا بیشتر به یک نمایش شباهت دارد، گفت: این یک نوع اعتراض است. من نشان دادم هر مدیری که نتواند کاری از پیش ببرد، می‌تواند استفعا کند. من روی استعفایم مُصر هستم ولی اعضای هیات مدیره می‌گویند سر کارت بمان و دنبال قضیه را بگیرد. هدف من این نیست که با استعفا نمایش بدهم. استعفایم قلبی است نه صوری. وقتی نمی‌توانم از تیمم دفاع کنم باید این فضای جدید را در اختیار هیات مدیره بگذارم که با فرد دیگری کار را ادامه بدهند.

فردوسی‌پور اجازه نمی‌دهد بیشتر از یک دقیقه حرف بزنم!
تعدادی از هواداران تراکتورسازی از اینکه زینی زاده نتوانسته است حق تراکتورسازی را آنطور که باید و شاید در برنامه دوشنبه شب نود بگیرد، به عملکرد مدیرعامل تیم خود انتقاد دارند. وی درباره این انتقادها هم گفت: من که نمی‌توانم در عرض 10 دقیقه صحبت کنم و همه چیز را بگویم. هواداران به من هم حق بدهند چون فردوسی پور در برنامه نود اجازه نمی‌دهد بیشتر از یک دقیقه حرف بزنم! به هر حال ما دنبال حل این مشکل از راه منطقی هستیم و به همین خاطر است که امروز چهارشنبه ابتدا به کمیته داوران می‌روم و با فریدون اصفهانیان صحبت می‌کنم. اگر از جلسه با اصفهانیان نتیجه گرفتیم که هیچ، وگرنه مستقیم سراغ کمیته انضباطی و نهادهای دیگر می‌روم و قضیه را پیگیری می‌کنم.

سند بالاتر از اینکه به خودم پیشنهاد جابجایی بازیکن بدهند؟
زینی زاده در پاسخ به این سئوال که "آیا مدرک خاصی مبنی بر جابجایی بازیکنان و پیشنهاد آنها توسط داوران در دست دارید یا خیر"؟ اظهار داشت: سند بالاتر از این که به خود من این پیشنهاد مطرح شده است؟ یک زمانی بقیه این حرف‌ها را می‌نند و شما فقط می‌شنوید ولی وقتی به خود من پیشنهاد دادند و همین داور دارد در فوتبال کار می‌کند، دیگر چه چیزی از این مستندتر می‌خواهید؟

هیچ باشگاهی حق لغو پرواز را ندارد
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین به انتقاد سرپرست فولاد خوزستان از لغو پرواز این تیم از تبریز به تهران و "عمدی بودن این مسئله" و همچنین بسیج شدن تبریز برای پیروزی مقابل فولاد، خاطرنشان کرد: هیچ باشگاهی این حق را ندارد که پروازی را لغو کند. فکر نمی‌کنم کسی اصلا بتواند این کار را انجام دهد چون علاوه بر تیم فولاد 180 مسافر دیگر هم در این پرواز حضور داشته‌اند. ضمن اینکه بسیج شدن مردم تبریز همت ما را نشان می‌دهد. برای بازی با استقلال هم همه مردم تبریز بسیج خواهند شد تا به پیروزی برسیم. ما دو بازی با دو استقلال لیگ داریم و می‌خواهیم از هر بازی سه امتیاز بگیریم.

مشکلی با قلعه‌نویی نداریم
زینی زاده همچنین درباره بازی حساس تراکتورسازی با استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر به خاطر حاشیه‌های حضور امیر قلعه نویی یادآور شد: ما مشکلی با امیر قلعه نویی نداریم و فقط به سه امتیاز مسابقه فکر می‌کنیم. همیشه در این چند سال اگر مشکلی هم بوده، از آنطرف بوده است. در هر صورت لزومی به تقدیر از قلعه نویی هم دیده نمی شود.

احتمال دارد فرکی یا قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی شوند
وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود امیر قلعه نویی یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازی برای فصل آینده است، گفت: از الان که چیزی معلوم نیست. هر احتمالی وجود دارد. وقتی انتهای فصل گذشته با تونی اولیویرا قصد پایان همکاری داشتیم، به اعضای باشگاه گفتم که با وی حرفه‌ای برخورد کنند شاید وی یک سال دیگر بخواهد سرمربی تراکتور شود. ما نباید پل پشت سر خودمان را خراب کنیم. حالا این احتمال برای هر مربی‌ای وجود دارد. احتمال دارد همین حسین فرکی سال بعد بیاید تبریز و جلالی به تهران برود. هر احتمالی در فوتبال هست. همین علی کریمی را هیچ کس تصور نمی‌کرد به تبریز بیاید ولی دیدید که این اتفاق رخ داد.

زینی زاده ادامه داد: در حال حاضر ما از جلالی راضی هستیم. در نیم فصل دوم هم عملکرد تیم را جمع‌بندی می‌کنیم و اگر به این نتیجه برسیم که می‌توانیم با مجید جلالی ادامه همکاری بدهیم، قطعا همین کار را خواهیم کرد.

کریمیان مدرکی برای تصادفش نیاورد
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در توضیح بیشتر نسبت به جریمه سنگین مهدی کریمیان هافبک این تیم بعد از بستری شدن در بیمارستان خاطرنشان کرد: برای کمیته انضباطی محرز شد که غیبت‌های کریمیان غیر مجاز بوده است. ما از کریمیان خواستیم که مدرکی برای تصادفش بیاورد ولی او این مدارک را ارائه نداد. خود این بازیکن هم به جلسه کمیته انضباطی نیامد. به هر حال او به رای اعتراض کرده و کمیته استیناف برای او تصمیم می‌گیرد.

نیم فصل تیم سال آینده را می‌بندیم
زینی زاده همچنین با اشاره به برنامه‌های این باشگاه برای فصل آینده اشاره کرد و یادآور شد: ما این فصل سهمیه بازیکنان زیر 23 سال را پر کردیم و بازیکنان جوان زیادی را به ترکیب تزریق می‌کنیم. با این روند ما در نیم فصل دوم تیم سال آینده خود را می‌بندیم. در حال حاضر 70 درصد تیم ما برای فصل بعد آماده است و در فصل نقل و انتقالات فقط 30 درصد مابقی را جذب می‌کنیم. با چنین برنامه‌ای ما 300 جلسه از سایر تیم‌ها جلوتر خواهیم بود.

با تجربه‌های تراکتورسازی بازیکن - مربی می‌شوند
مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه گفت: برای سال آینده یک طرح دیگر هم دارم و آن این است که از بازیکنان با تجربه مثل مرتضی اسدی، محمد نصرتی و سایرین به عنوان بازیکن - مربی استفاده کنیم. این بازیکنان از خیلی از دستیاران تیم‌های دیگر بیشتر می‌دانند ولی متاسفانه از این پتانسیل استفاده نمی‌کنیم. در تشکیلات بزرگ باید آدم‌های بزرگی باشند تا آن تشکیلات به موفقیت برسد. به نظرم بازیکنان با تجربه و بزرگ در تیم تراکتورسازی مثل وزیر دارند و مدیران باید بلد باشند با آنها چطور برخورد کنند.

کریمی منظم‌ترین بازیکن تراکتورسازی است
زینی زاده علی کریمی را منظم‌ترین بازیکن تیم تراکتورسازی دانست و گفت: باور کنید علی کامل‌ترین و منظم‌ترین بازیکن تراکتورسازی است. همه قبل از شروع فصل می‌گفتند او برای تیم حاشیه ایجاد می‌کند ولی دیدید که اینطور نشد. من با کریمی و بازیکنان با تجربه تیم مدام صحبت می‌کنم و نظر آنها را درباره مسائل مختلف جویا می‌شوم. با 70 درصد بازیکنان این ارتباط را دارم. وقتی بازیکن می‌بیند که مدیر اینگونه با او برخورد می‌کند و مدام از او مشورت می‌گیرد، امیدوارتر می‌شود احساس مسئولیت بیشتری می‌کند.

نیم فصل بازیکن مازاد نمی‌گیریم
وی در پایان صحبت‌هایش درباره احتمال جدایی چند بازیکن تراکتورسازی در نیم فصل و اضافه شدن بازیکنانی مثل آرش برهانی که در لیست مازاد تیم‌هایشان هستند، گفت: ما دیگر در نیم فصل بازیکن مازاد نمی‌گیریم. بازیکنان مازاد خودشان مشکل داشتند که تیمشان آنها را نخواسته است. با مصدومیت ایرانپوریان و ربیع خواه ما در نیم فصل دو بازیکن داخلی جذب می‌کنیم. همچنین می‌توانیم دو بازیکن خارجی هم به خدمت بگیریم.
نظرات بینندگان