arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲

بابک زنجانی: من به هیچ‌جا بدهکار نیستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمایه گذار فیلم "نقش نگار" بودجه این فیلم را بالای یک میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد مجموعه تحت مدیریت وی به جایی بدهکار نیست بلکه یکی از پاک ترین مجموعه هاست.

بابک زنجانی فعال اقتصادی که حضور پررنگ وی در عرصه اقتصاد حاشیه های زیادی به دنبال داشته است از چندی پیش به سرمایه گذاری در سینما هم علاقه مند شده است و این روزها و پس از تامین سرمایه فیلم "هیچ کجا هیچ کس" به کارگردانی ابراهیم شیبانی، در پروژه "نقش نگار" به کارگردانی علی عطشانی هم وارد شده است.

وی درباره ویژگی‌های این پروژه که باعث شده وی در آن سرمایه گذاری کند گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی فیلم حضور علی عطشانی کارگردان آن بود که طی ارزیابی‌هایی که انجام دادیم کارهای قبلی وی پرانرژی و قوی بوده است. از طرفی دیگر بازیگران و فیلمنامه خوب "نقش نگار" باعث شد ما در این فیلم سرمایه گذاری کنیم و همچنین حضور ناصر ملک مطیعی پس از سالها این پروژه را برای ما متفاوت کرد.

وی با تاکید بر اینکه به تازگی به این گروه پیوسته است، بیان کرد: هلدینگ توسعه سورینت زیرمجوعه هایی در اختیار دارد که بکی از آنها یاسین فیلم یا سورینت فیلم است که محمود دینی مدیرعاملی آن را برعهده دارد. در آن قسمت پروژه ها دسته بندی و پس از آن در هلدینگ مصوب می شود و ما باید بررسی کنیم که آیا این فیلم مناسب سرمایه گذاری هست یا خیر.

زنجانی گفت: احتمالا این اتفاقات قبلا در زیرمجموعه ما شکل گرفته و در نهایت این فیلم 10 یا 15 روز پیش در هلدینگ وارد و مصوب شده است. من مستقیما در جریان تولید این پروزه نبودم اما همکارانم در این پروژه آن را پیگیری می کردند.

سرمایه گذار فیلم "نقش نگار" در باره مبلغ بودجه تولید این کار عنوان کرد: رقم بودجه را دقیق نمی دانم اما فکر می کنم حدود 1 میلیارد و 200 میلیون یا یک میلیارد و 400 میلیون تومان است.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا با توجه به حاشیه هایی که برای کار اقتصادی شما پیش آمده حالا وارد سینما شده اید؟ گفت: من سرمایه گذار هستم و قرار نیست در فیلم بازی کنم تا برایم حاشیه به وجود آید؛ اما می دانم هیچ اتفاقی نمی افتد چراکه مجموعه ما یکی از پاک ترین مجموعه ها است که در کشور فعالیت می کند. همه مجموعه های کشور در جریان کار ما هستند.

وی گفت: با حرف و حدیث نمی توان برای کاری اتفاقی را رقم زد. مجموعه سورینت با قدرت و بسیار خوب کار می کند و ما بدهکار هیچ جا نیستیم.

زنجانی درباره سرمایه گذاری در بخش فنی سینما توضیح داد: ما دوربین هایی را که به دلیل تحریم نمی توانستند وارد ایران شوند خریداری کردیم، در بخش صدابرداری و تدوین هم سیستم های جدیدی وارد کردیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مجموعه ای به نام سورینت فیلم تشکیل و تمام امکاناتش در این محل مستقر شده و به زودی خبرهای جدیدی در این عرصه می شنوید، ادامه داد: امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می کند و یکی از افرادی است که درباره فیلمنامه ها نظر می دهد.

بابک زنجانی پیش از این در فیلم های "13" به کارگردانی هومن سیدی و "هیچ کجا، هیچ کس" ساخته ابراهیم شیبانی سرمایه گذاری کرده است.
نظرات بینندگان