arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲

هواشناسی: تهران امشب "بارانی" می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک کارشناس هواشناسی گفت: امشب هوای تهران بارانی می‌شود، به طوری که در برخی مناطق با آب گرفتگی معابر نیز مواجه خواهیم شد.

محمد اصغری در گفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: بدون شک این باران در رفع آلودگی هوای تهران موثر بوده و تا دو سه روز ادامه می‌ِیابد.

وی با بیان اینکه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی،‌ اردبیل، زنجان، گیلان و البرز نیز با بارش شدید باران مواجه هستیم، افزود: در ارتفاعات ایلام و لرستان نیز با کمی تاخیر شاهد بارش باران خواهیم بود. همچنین در ارتفاعات کشور نیز با بارش برف و مسدود شدن گذرگاه‌ها و معابر مواجه خواهیم بود.

دمای هوای تهران در روز شنبه 4 آبان با حداقل 9 درجه سانتی گراد و حداکثر 19 درجه، نیمه ابری، همراه با بارش باران و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و در روز یکشنبه 5 آبان همراه با بارش پراکنده، وزش باد و به تدریج کاهش ابر با حداقل هشت و حداکثر 17 درجه سانتی گراد خواهد بود.

در روزهای شنبه و یکشنبه در نیمه غربی کشور بخشهایی از مرکز و به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر و طی روز یکشنبه شمال شرق کشور تحت تاثیر سامانه بارش که از اواخر روز جمعه از سمت شمال غرب وارد کشور شده قرار خواهند گرفت و در این مناطق شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
نظرات بینندگان