arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲

مجید رضاییان به سمت دبیری شورای عالی راهبرد حرفه ای ایرنا منصوب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در حکمی مجید رضاییان را به سمت دبیری شورای عالی راهبرد حرفه ای ایرنا منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، مدیر عامل ایرنا در این حکم خطاب به رضاییان آورده است: نظر به تعهد، دانش حرفه ای رسانه ای و حضور دانشگاهی، جنابعالی به سمت دبیری شورای عالی راهبرد حرفه ای ایرنا منصوب می شوید.

وی دراین حکم از رضاییان خواسته است ضمن تبیین جایگاه و اهداف شورای یاد شده، رویکرد حرفه ای و برنامه های پیش رو، برای خبرگزاری پرسابقه و مادر کشور که موسسه معظم مطبوعاتی - فرهنگی ایرنا، شبکه ایران و دانشکده خبر را تحت پوشش دارد؛ تدوین و ارایه کند.

خدادی در این حکم تصریح کرد کار رسانه ای بدون نگاه آکادمیک و تجربه میدانی و حرفه ای به سامان نمی رسد و ایرنا و مجموعه های وابسته از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر عامل ایرنا در ادامه افزود: این شورا باید بکوشد تا ضمن شناخت آسیب ها و تلاش برای رفع آنها، ایرنا و مجموعه های وابسته به جایگاه درخور و شایسته باز گردد.

وی پیش از این در سال 1370 مدیرکل پژوهش ایرنا بود و پس از آن در سمت جانشین مدیرعامل ایرنا و مدیر مسئول ایران، روزنامه ایران را راه اندازی کرد و پس از آن نیز در ابتدای تاسیس دانشکده خبر ، معاونت پژوهشی این دانشکده را عهده دار شد.

رضائیان هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی نیز مشاور ریاست دانشگاه و دبیری شورای عالی ارتباطات و اطلاع رسانی را بر عهده دارد.
نظرات بینندگان