arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲

مدیری که 13 میلیون حقوق می گرفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از مدیران دولت سابق ماهانه 13 میلیون تومان حقوق دریافت می کرده است.

به گزارش جهان، این مدیر که دارای سن و سابقه‌ای کم اما از حامیان پروپاقرص جریان انحرافی بوده است، در یک منصب رسانه‌ای در دولت دهم مشغول به فعالیت بود. نوشته‌های تند این رسانه علیه نیروهای انقلاب و تفرقه‌افکنی میان مسئولان سکه رایج دوران مسئولیت وی بوده است.

فرد مذکور که بارها به خاطر جریان انحرافی و لیدر آن اقدام به برخورد فیزیکی کرده بود، از اعضای سابق یک تشکل تندرو بوده و پس از انتصاب در آخرین منصب به اقدامات عجیب و غریب دست زده بود تا جایی که در یکی از آخرین روزهای مسئولیتش با تعدادی از دوستان خود درگیری شدید فیزیکی داشته بود. او همچنین همه منتقدان لیدر جریان انحرافی را از روزنامه تحت مسئولیتش اخراج کرده بود.

گرفتن حقوق 13 میلیونی از بیت‌المال و پرداخت هزینه میتینگ‌های جریان انحرافی از بیت‌المال از دیگر خدمات! فرد مذکور بوده است. گفته می‌شود که اساسنامه دستگاه تحت مسئولیت وی بگونه‌ای نوشته شده بوده که از نظارت دستگاه‌ها مصون بوده است لذا تبدیل به حیات خلوت جوانان جریان انحرافی شده بود. در آینده اخبار دیگری از این فرد و مابقی همدستانش منتشر خواهیم کرد.

اگر چه وی در ابتدای دولت یازدهم از کار برکنار شد اما لازم است که دستگاه‌های نظارتی با مفسدانی که در دولت قبل رانت‌خواری و ویژه‌خواری کردند، برخورد نمایند.


نظرات بینندگان