arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲

هکرهای سوری فیسبوک اوباما را هک کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ارتش الکترونیک سوریه به عنوان یک گروه هکر موافق رئیس جمهور سوریه بشار اسد دیروز دوشنبه 6 آبان ماه کنترل ابزار آنلاینی را که مسئول حفظ حضور آنلاین رئیس جمهور آمریکا در شبکه های اجتماعی بود برای مدتی در دست گرفت.

به گزارش مهر، یک مقام رسمی از سازمانی برای اقدام (Organizing for Action) تصدیق کرد که هکرها برای مدت کوتاهی کنترل اکانت تویتر و فیس بوک اوباما را که با مدیریت این سازمان کار می کند در دست گرفته اند.

صفحات فیس بوک و تویتر اوباما حاوی لینکهایی بودند که مخاطب را به یک مقاله از سایت واشنگتن پست درباره مهاجرت منتقل می کرد اما پس از این حمله این لینکها خواننده را به یک ویدئو درباره جنگ سوریه منتقل می کرد.

جیم پروسر سخنگوی تویتر گفت: این درحالی است که اکانت تویتر اوباما هک نشده است، اوباما به ندرت از اکانت خود که توسط اعضای سازمانی برای اقدام اداره می شود، تویت ارسال می کند.

ارتش الکترونیک سوریه چندین اقدام برای هک کردن سایتهای مهم در آمریکا انجام داده است. در ماه سپتامبر این گروه سایت سرباز گیری نيروى تفنگداران دريايى آمریکا را هک کرد و اف بی آی هشدار داد که این گروه در واکنش به طرح آمریکا برای حمله به سوریه، حملات سایبری خود را تشدید کرده اند.

این گروه پیش از این وب سایت نیویورک تایمز و تویتر آن را نیز هدف حملات خود گرفته بود
نظرات بینندگان