arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲

تعیین مدیران عامل بانک های اقتصاد نوین و شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین و غلامحسین مظفری مدیرعامل بانک شهر شدند.

به گزارش مهر، براساس پيشنهاد هيات مديره بانک اقتصاد نوین و تائيد بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، حسن معتمدي به عنوان مديرعامل بانک اقتصادنوين معرفي شد.

حسن معتمدي داراي بيش از 35 سال سابقه در عرصه بانکداري کشور مي‌باشد. وي با تحصيلات MBA از آمريکا بعنوان بورسيه بانک مرکزي به خدمت آن بانک درآمد. معاونت و رياست ادارات بين‌الملل و نظارت ارز بانک مرکزي، عضويت هيات مديره بانک تجارت، مشاور رياست کل بانک مرکزي، مديرکل سياست‌ها و مقررات ارزي بانک مرکزي، مديرکل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباري بانک مرکزي، عضو و رئيس هيات مديره شرکت‌ها از جمله: سرمايه‌گذاري ملي ايران و بيمه نوين، عضويت در کميسيون‌ها و کميته‌هاي تخصصي بانک مرکزي و رئيس کميته پولي بانکي و بيمه مجمع تشخيص مصلحت نظام و قائم مقام بانک اقتصادنوين از جمله سوابق اجرايي مديرعامل جديد بانک اقتصادنوين است.

پیش از این، بت شکن مدیرعامل بانک اقتصاد نوین بود که با حکم وزیر اقتصاد به عنوان مدیرعامل بانک مسکن تعیین شد.

همچنین صلاحیت عمومی و تخصصی غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل بانک شهر با ارسال نامه‌ای از سوی بانک مرکزی مورد تایید قرار گرفت.

مظفری پیش از این طی دو دوره به عنوان عضو هیئت ‌مدیره بانک شهر مشغول خدمت بوده و در چند ماه گذشته نیز تصدی سرپرستی این بانک را عهده‌دار بود.

همچنین با حکم عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی، فرهاد حنیفی مدیرعامل شرکت توسعه ملی شد.

نظرات بینندگان