arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲

صالحی امیری رای نیاورد، در وزارت ورزش شیرینی پخش کردند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بعد از اعلام آراء نمايندگان و منتفي شدن حضور صالحي اميري در رأس وزارت ورزش و جوانان، به شكرانه اين اتفاق در بخش‌هايي از اين وزارتخانه از جمله روابط عمومي، معاونت پارلماني و خبرگزاري وابسته به وزارت ورزش و جوانان شيريني و شكلات پخش شده است!

عدم راي اعتماد مجلس به دكتر صالحي اميري وزير پيشنهادي مجلس اتفاق تامل برانگيزي بود كه سبب شد تا وزارت ورزش به عنوان تنها وزارتخانه موجود در دولت يازدهم همچنان بلاتكليف بماند. اتفاقي كه واكنش گسترده اهالي ورزش را به همراه داشت. با اين وجود واكنش‌ها نسبت به عدم راي اعتماد مجلس به وزير پيشنهادي ورزش و جوانان به ويژه در بدنه وزارت ورزش در نوع خودش جالب توجه و البته بسيار تامل برانگيز بود و پرده از تحركاتي برداشت كه كاملا در خفا شكل گرفته بود!

اطرافيان صالحي اميري كه در ظاهر دست دوستي به سمت او دراز كرده بودند و حتي در جلسه راي اعتماد نيز در خانه ملت حضور داشتند، در پشت پرده لابي‌هاي مختلفي را انجام دادند تا گزينه پيشنهادي دكتر روحاني، با راي منفي مجلسي‌ها مواجه شود.

لابي‌هايي كه در روزهاي پاياني اواخر هفته گذشته و البته شنبه هفته جاري به اوج خودش رسيد و گاها تا پاسي از شب ادامه داشت! در پشت پرده اين لابي و رايزني‌ها كه در راستاي جلب راي منفي نمايندگان خانه ملت صورت گرفت، مديران باقيمانده از دولت دهم نيز ديده مي‌شوند كه در برخي از اركان بدنه وزارتخانه از جمله اداره كل امور مجلس يعني معاونت پارلماني و معاونت بانوان و البته مديريت خبرگزاري منتسب به وزارت ورزش و جوانان، همچنان در سايه و با چراغ خاموش مشغول به فعاليت هستند! نكته جالب توجه اينكه شنيده شده؛بعد از اعلام آراء نمايندگان و منتفي شدن حضور صالحي اميري در رأس وزارت ورزش و جوانان، به شكرانه اين اتفاق در بخش‌هايي از اين وزارتخانه شيريني و شكلات پخش شده است!

جرياني كه در رأس مديريت بخش‌هاي نامبرده شده از وزارت ورزش و جوانان شكل گرفته، تلاش گسترده‌اي براي منتفي شدن حضور سلطاني فر و صالحي اميري انجام دادند و سعي در روي كار آمدن گزينه تحت هدايت خودشان دارند كه در حال حاضر رياست يكي از فدراسيون‌هاي ورزشي را بر عهده دارد و حتي مدعي شده‌اند كه در صورت معرفي گزينه‌اي غير از اين شخص، همچنان با قدرت به فعاليت و لابي خودشان براي راي منفي مجلسي‌ها ادامه مي‌دهند و مانع راي آوردن وزير ورزش و جوانان پيشنهادي مي‌شوند!

نظرات بینندگان