arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲

بازدید مشاور رسانه ای رئیس جمهور از ایرنا/ امیدوارم ایرنا به موقعیت پیشین خود بازگردد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور رسانه ای رییس جمهوری با تاکید بر توان حرفه ای برگرفته از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی در خبرگزاری جمهوری اسلامی، گفت: امیدواریم ایرنا بتواند با بکارگیری استعدادهای خود در دوره جدید به جایگاه شایسته که همانا مرجعیت خبری در کشور و منطقه است، بازگردد.

ˈمحمد رضا صادقˈ روز شنبه در جریان بازدید از بخش های مختلف سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، با اشاره به سابقه دیرینه این سازمان و نقش بی بدیل آن در جریان هشت سال دفاع مقدس و دوره های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: توانایی و تجربیات گرانبهای همکاران ایرنا می تواند اثر گذاری منطقه ای و بین المللی این خبرگزاری را تقویت کند.

وی، حمایت از خبرگزاری رسمی کشور را از اولویت های رسانه ای دولت تدبیر و امید خواند و از اقدامات انجام شده اخیر در جهت پیشرفت کیفی و کمی خروجی های ایرنا و تلاش همکاران برای احیا و نیز تغییر نگاه به این سازمان مهم خبری ابراز رضایت کرد.

ˈمحمد خدادیˈ مدیر عامل ایرنا نیز ، ضمن تشریح برنامه های جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی در جهت توسعه کیفی، تنوع خروجی ها، استفاده بهینه از امکانات سخت و نرم افزاری سازمان و تبدیل آن به یک رسانه معتبر منطقه ای و بین المللی، خواستار حمایت بیشتر مجموعه دولت از ایرنا شد.

خدادی، ایجاد و تقویت خروجی های انگلیسی و عربی زبان، موضوعات تخصصی و گسترش چتر خبری در داخل و خارج کشور را از اولویت های دوره جدید مدیریتی ایرنا خواند و گفت: در همین دوره کوتاه افق های تازه ای بر روی ایرنا گشوده شده است.

مشاور رسانه ای رییس جمهوری همچنین از اتاق خبر ایرنا و بخش های مختلف اخبار داخلی، خارجی و پژوهش های این سازمان بازدید کرد و با همکاران این بخش ها به گفت وگو پرداخت.
نظرات بینندگان