arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲

ریزش مرگبار دیوار حمام بر سر پیرمرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش دیوار حمام بر سر یک پیرمرد 75 ساله در جنوب شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: سامانه 125 در ساعت 14:41 امروز از حادثه تخریب بخشی از دیوار یک خانه به آدرس افسریه بین 15 متری اول و دوم مطلع شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 15 و 37 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی بود، افزود: پیرمردی 75 ساله مشغول انجام کارهای تعمیراتی در حمام بوده که ناگهان دیوار بین حمام سرویس بهداشتی به شکل یکپارچه بر سر وی تخریب و این پیرمرد در زیر آن محبوس شده است.

ملکی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای خروج این پیرمرد از زیردیوار گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از خروج این پیرمرد وی را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را به علت شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را فرسوده بودن خانه‌، بی‌احتیاطی پیرمرد و عدم اصول ایمنی حین کار اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان در ساعت 15:39 پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.
نظرات بینندگان