arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲

تصاویر: همایش شیرخوارگان حسینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم با حضور ۴ میلیون شیرخوار و مادران آنان در سراسر ایران و کشورهایی از ۵ قاره جهان برگزار ‌شد.

به گزارش ایسنا، یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در تهران صبح جمعه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و مهدیه تهران برگزار شد.

امسال در مجموع در 2300 نقطه از ایران و جهان همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) جمعه اول ماه محرم اجرا می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش، رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و طفل رضیع (شیرخوار) ایشان حضرت علی اصغر(ع) به جهانیان و آشنایی آنان با نهضت عاشورا، پیام اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم ستمگران است.

این همایش که دیروز در مصلی بزرگ تهران برگزار شد با حضور مادران و کودکان آن‌ها رنگ و بوی حسینی پیدا کرده بود.

در این همایش مداحان بنام کشور حضور داشتند و مادران با در دست داشتن کودکانی ملبس با لباس‌های سبز و سربندهای «یا حسین(ع)» و «یا علی اصغر(ع)» در این مراسم حضور داشتند.

مراسم نذرنامه خوانی با همخوانی تمامی مادران در این مراسم برگزار شد بدین شرح که «یا صاحب الزمان(عج) فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن یا مسیح حسین یا علی اصغر(ع) ادرکنی»

عکس های میر حسین میرکمالی عکاس ایرنا، محمدرضا عباسی عکاس مهر، همت خواهی عکاس ایسنا، صادق چناری عکاس شبستان، مهدیه بانی عکاس برنا، آرمین کرمی عکاس فارس و زهرا زارع پاکروش عکاس باشگاه خبرنگاران از برگزاری این همایش در مصلی و مهدیه تهران را در زیر می بینید.




















نظرات بینندگان