arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲

ابتکار عامل انتحاری برای کسب حورالعين!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته گذشته نيروهاي امنيتي افغانستان موفق شدند يک فرد انتحاري که قصد داشت خود را در ميان جمعيت منفجر کند شناسايي کرده و وي را بازداشت کنند. ابتکار یک عامل انتحاري براي کسب حورالعين!

به گزارش شیعه آنلاین، بعد از بازجويي از وي، مشخص شد که او از نيروهاي وابسته به جنبش تروريستي طالبان است. نيروهاي امنيتي افغانستان در حالي که اين فرد انتحاري را مورد بازرسي بدني قرار مي دادند، متوجه شدند که يک لوله آهني بسيار مقاوم و سخت را به عنوان پوشش بر روي قسمتی از بدن خود قرار داده است.

هنگامي که از وي در مورد علت اين اقدام سوال کردند، در پاسخ گفت: من اين کار را کردم تا در انفجار انتحاري بخشی از بدنم سالم بماند تا در قيامت هنگامي که به بهشت مي روم و قرار است به من حور العين بدهند، بدنم سالم باشد!

وي در ادامه افزود: شيخ ما به ما گفت "اگر عمليات انتحاري انجام دهيد، خداوند شما را به بهشت مي فرستد و در آنجا به شما 72 حورالعين بهشتي مي دهد".

گفتني است، اين اولين باري نيست که نيروهاي وابسته به طالبان که پيرو تفکر و اعتقادات انحرافي وهابيت هستند، بازداشت مي شوند و از اين گونه انديشه و اعتقادات خود پرده بر مي دارند.
نظرات بینندگان