arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲

طرح تعطیلی پنجشنبه ها در البرز تا سال 93 ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار البرز گفت: طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه در استان البرز تا پایان سال 93 تداوم خواهد شد.
 
به گزارش مهر، سیدطاهر طاهری ظهر یکشنبه در جریان تشکیل چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: کاهش آلودگی هوا در روزهای پنجشنبه و صرفه جویی در منابع ملی عمده دلیل تداوم اجرای این طرح بود که از سوی اعضا مطرح شد و با رأی گیری اعضای شورای برنامه ریزی استان و اخذ 18 رأی موافق به تصویب رسید.
 
وی افزود: در این جلسه آلودگی هوا و کاهش هزینه های ناشی از تعطیلی روزهای پنجشنبه به عنوان عمده دلیل تعطیلی روزهای پنجشنبه اعلام شده است.
 
وی با بیان اینکه تعطیلی روزهای پنجشنبه یک اتفاق آراء نیست که همه علاقمند به تعطیلی روزهای پنجشنبه باشند بلکه این تصمیمی مبنی بر کاهش هزینه های ملی است، افزود: آلودگی ها هزینه های هنگفتی را در بر دارد که با تداوم اجرای آن این هزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
 
تداوم طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه با نظر موافق استاندار البرز تا پایان سال 93 قطعی شد.
 
در این جلسه هر یک از اعضای شورای برنامه ریزی استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص تعطیلی روزها پنجشنبه پرداختند و روند اجرای این طرح  را مورد تحلیل قرار دادند.
 
کاهش آلودگی هوا در روزهای پنجشنبه و صرفه جویی در منابع ملی عمده دلیل تداوم اجرای این طرح بود که از سوی اعضا مطرح شد و با رأی گیری اعضای شورای برنامه ریزی استان و اخذ 18 رأی موافق به تصویب رسید.
 
تداوم طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه با نظر موافق استاندار البرز تا پایان سال 93 قطعی شد.
نظرات بینندگان