arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۸۲۲۳
تعداد نظرات: ۲۴۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
در نشست خبری اعلام شد؛

روحانی: خوشحالیم در نود و نهمین روز آغاز به کار دولت، چنین توافقی پس از 10 سال انجام شد/ دیدیم که اگر دوستانه مقابل هم بنشینیم، به نفع همه خواهد بود/ به همه فعالان اقتصادی می گویم از امروز نوبت شماست

رییس جمهور در این نشست گفت: ملت ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست. اینکه پس از چند وقت بیایند بگویند ما مانع رسیدن ایران به سلاح هسته ای شدیم، این از ان جوک های خنده دار تاریخی است . ایران هیچ گاه دنبال سلاح است. این نه آنکه من بگویم. آزانس هربار که آمد و بازرسی های گسترده کرد، گفت که فعالیت های ما انحرافی نداشته است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دقایقی قبل نشست خبری رییس جمهور کشورمان درباره توافقنامه ژنو بین ایران و گروه 1+5 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ در نخستین ساعات امضای توافقنامه ژنو بین ایران و گروه 1+5 رییس جمهور کشورمان با حضور در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی به تشریح این توافقنامه پرداخت.

نشست خبری رییس جمهور در حیاط ساختمان دفتر رییس جمهور برگزار شد.

در این نشست اسحاق جهانگیری ،علی اکبر صالحی ،حسام الدین آشنا، محمدرضا صادق، محمدرضا نهاوندیان و حجت‌السلام والمسلمین شهیدی رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

اهم سخنان رییس جمهور در پی می آید:

مشروح مهمترین محورهای سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری به شرح ذیل است:

از تلاش‌های پیگیر تیم دیپلماتیک در مذاکرات هسته‌ای تشکر می‌کنم. قبل از هر چیز دستاورد این تلاش‌ها جلوه کرامت و بزرگی ملت ایران بود. این ملت همواره در طول تاریخ دارای عظمت و سربلندی‌هایی بوده  که توجه جهانیان را به خودش جلب کرده است. و در این مذاکرات هم دنیا به این احساس رسید که تکریم ملت ایران پاسخ مثبت خواهد داد و تهدید نمی‌تواند کارساز باشد.

نقطه دوم اینکه دولت تدبیر و امید دنبال ایجاد فضای اعتماد بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهایی هست که آنها علاقه به ارتباط دوستانه با این ملت بزرگ دارند. برای ایجاد اعتماد در سایه تبلیغات ناصحیح دشمن، چهره‌ای را ترسیم کرده بودند که در واقع می‌خواستند ایران‌هراسی را در افکار عمومی جا بیندازند. منطق و استدلال و مذاکرات منطقی تیم دیپلماتیک ایران در کنار صدها مذاکره سیاسی دیگر، این فضا را به وجود آورد که مسیر اعتماد کشورهای دیگر با ایران در مسیر درست خود قرار گیرد.

البته همانطور که بارها گفته شده اعتماد یک جاده دو طرفه است و ما هم باید نسبت به دیگران و بویژه کشورهای غربی بتوانیم به اعتماد برسیم. البته برای دست یابی به اعتماد کامل راه طولانی در پیش است اما قدمهای اولیه در این زمینه برداشته شده است و نکته سوم مسئله تعامل با جهان است. شعار این دولت تعامل سازنده با جهان است و این تعامل سازنده در سایه اعتماد به وجو د خواهد آمد که قدم  های اولیه در این راستا برداشته شده.

دولت از روز اول در کنار فعالیت های اقتصادی و سیاسی به معنای سیاست داخلی و فرهنگی و اجتماعی، فعالیت سیاست خارجی خود را نیز آغاز کرد. بویژه از اوایل مهر ماه امسال سفر مقامات سیاسی این کشور به بیشکک در شهریور و نیویورک در مهرماه و شروع مذاکرات با 5+1 در سطح وزیران در قدم اول در نیویورک و سپس در ژنو.

حاصل مذاکرات این است که 5+1 یا به تعبیر دیگر، قدرت های جهان، حقوق هسته‌ای ایران را به رسمیت شناختند. جمهوری اسلامی ایران این حق را به طور ذاتی برخوردار است. معاهده ان‌پی‌تی این حق را به همه کشورهای امضاکننده داده و به همین دلیل  هم بیش از 40 کشور در دنیا مشغول غنی‌سازی هستند. بر همین مبنا هم آژانس بر بسیاری از کشورها که سوخت هسته‌ای تولید می‌کنند نظارت دارد اما در عین حال اذعان قدرتهای بزرگ به این حق مسلم ایران از دیدگاه سیاسی و برداشتن مشکلات از پیش پای ملت ایران بسیار ارزشمند است.

دستاورد دوم حق غنی‌سازی ملت ایران در خاک ایران است. در متن این توافق به صراحت آمده که ایران غنی‌سازی خود را انجام خواهد داد و به همین دلیل من به ملت ایران اعلام می کنم که فعالیت غنی‌سازی ایران به همان صورت سابق ادامه می‌یابد. در همین 6 ماهه توافق هم، هم نطنز و هم فردو و هم اراک و هم اصفهان و هم بندرعباس به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

دستاورد سوم در  این توافق این نکته است که قدرتهای جهانی اعلام کردند که با پایان یافتن مذاکرات جامع که بلافاصله از امروز به بعد آغاز خواهد شد و توافق جامع، تمام تحریم ها برداشته خواهد شد. تحریم های سازمان ملل، تحریم های یکجانبه، از سوی اتحادیه اروپا یا آمریکا. اینکه در این توافق اعلام شده است که همه تحریم‌ها قدم به قدم با ادامه مذاکرات برداشته خواهد شد، نکته دیگری است که در این توافق بر آن تصریح شده.

مسئله چهارم آنکه سازمان تحریم با اجرای این توافق شکسته خواهد شد. چه دیگران از این لفظ خوششان بیاید چه بدشان بیاید. ترک‌ها در سازمان تحریم از دیشب آغاز شده و هرچه زمان بگذرد فاصله ترک‌ها بیشتر خواهد شد.

در اولین قدم بخشی از تحریم ها با اجرای این توافق برداشته  خواهد شد. تحریم ها که به صورت فزاینده ادامه می یافت از امروز متوقف خواهد شد. بخشی از تحریم های بانکی در اجرای این توافق شکسته خواهد شد. این 6 ماه آغازی برای تجربه جدید برای ملت ایران است. اگر طرف های توافق ما، به این توافق به دقت عمل کنند ایران هم عمل خواهد کرد و نتیجه اجرای آن شروع مذاکرات جامع نهایی است.. این مذاکرات و توافق، اولیه است. خوشحالیم که بعد از 10 سال، یک توافق در این سطح ولو اولیه، ولو برای 6 ماه بین ایران و قدرتهای بزرگ حاصل شد.

بلافاصله بحث و مذاکره پیرامون توافق جامع و همه جانبه آغاز خواهد شد که میتواند مذاکرات پایانی باشد. از طرف ایران اراده جدی برای آن هست. امیدواریم طرف مقابل هم این اراده صادقانه را داشته باشد. وقتی احترام و منافع متقابل باشد، دیدیم که چقدر خوب حرکت به جلو خواهد بود.امیدواریم با همین اصول مذاکرات بعدی را ادامه دهیم.

یکبار دیگر تکرار می کنم، ملت ایران دنبال سلاح هسته‌ای نیست. بعد از مذاکرات جامع و توافق نهایی کسی نیاید بگوید که ما مانع شدیم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد. این از آن جوک‌های خنده‌دار تاریخی است. ایران هیچگاه دنبال سلاح هسته‌ای نبوده است. نه آنکه من بگویم، آژانس هربار که بازرسی گسترده انجام داد گفت که فعالیت‌های هسته‌ای ایران انحراف نیافته.

اگر دنیا هدفش این است که ایران فعالیتش انحرافی نداشته باشد بداند که به قول علما تحصیل حاصله است. اما اگر کسی بخواهد ایران را از توسعه بازدارد، اینکار امکان پذیر  نخواهد بود. فناوری هسته‌ای ایران بومی شده و جوانان و اساتید و دانشمندان کشورمان با تلاش و کوششی که حداقل از سال 1367 آغاز شده تا امروز ادامه دادند و به ثمر رساندند و ادامه خواهند داد و ما آماده هستیم در این راستا با دنیا و آژانس همکاری کنیم تا شبهات و ابهاماتی که آفریده شده به طور کامل مرتفع شود.

لازم می دانم بگویم موفقیتی که تا امروز حاصل شده در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی، حمایت های بی دریغ ملت بزرگ ایران و در سایه تلاش و کوشش هم دیپلمات‌هایی که در مسیر مذاکره بر دوش  داشتند و هم سایر دستگاه های کشور مانند شورای عالی امنیت ملی، مجلس و همه نهادها و ارگان هایی که به دولت کمک کردند و انشاءالله کمکشان ادامه می یابد.

در اینجا لازم می دانم یاد امام عزیز را گرامی بدارم که در سایه او، راه و خط او، مردم ما  مسیر استقلال و استقامت و ایستادگی را آموختند و یادگرفتند و عملی کردند. همچنین از راهنمایی های مقام معظم رهبری که همواره از ابتدا تا کنون ارشادات و رهنمودهای ایشان برای همه ما راهگشا بوده و از همه شهیدان و خانواده‌های شهدا و بویژه شهدای هسته‌ای که نه تنها با تلاش، کوشش و فعالیت  خودشان که حتی با نثار خون خودشان باعث شدند تا این فناوری به کمال خود برسد.

ما امروز می توانیم بگوییم که ایران جزو کشورهایی است که دارای فناوری هسته‌ای و از جمله غنی سازی است و این فناوری بازهم ادامه  می یابد و در بخش های دیگر در همه زمینه های صلح آمیز هسته‌ای. و با تلاش و کوشش سازمان انرژی اتمی و رئیس محترم این سازمان، همه اندیشمندان و دانشمندان انشاءالله این راه و مسیر ادامه خواهد یافت. تفصیل این بحث را البته تیم هسته‌ای وقتی از سفر برگشتند مفصل‌تر با شما در میان می‌گذارند و جزئیات مسئله را برای شما تبیین می‌کنند.

* حاشیه/ خانواده شهدای هسته‌ای در کنفرانس خبری رئیس‌جمهور شرکت کردند. 

روحانی: موفقیت ما در سایه همه اندیشمندان و دانشمندان هسته‌ای و بویژه شهدای هسته‌ای است که خون و زندگی خود را در این راه نثار کردند. افتخار می کنیم به این خانواده های بزرگ که در این مسیر عزیزترین فرد خود را و خانواده خود را تقدیم کردند. و همواره به این ایثار افتخار خواهند کرد و ما هم به صبرشان و استقامت و ایستادگیشان افتخار می‌کنیم. 

به همه فعالان اقتصادی می گویم از امروز نوبت شماست. ما مسیر را آماده و هموار کردیم. از امروز باید تلاش و کوشش شما آغاز شود و به مردم عزیز و بزرگوار کشور عرض میکنم که هرچه داریم از شما و ایستادگی و وحدت شما و انسجام شما داریم و از حمایت بی دریغ شما. حماسه 24 خرداد را مردم عزیزمان آفریدند و امروز هم این موفقیت یکی از ثمرات آن حماسه سیاسی است. دولت افتخار می کند که قبل از پایان 100 روز(فردا در واقع صدمین روز شروع دولت است) این موفقیت را به دست آورده و انشاءالله این مسیر و راه با کمک شما ادامه خواهد یافت.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴۶
در انتظار بررسی: ۴۹
غیر قابل انتشار: ۴۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2132
123
بی انصافیست در این توافق نقش مقاومت ده ساله ملت ایران را کمتر از صددرصد بدانیم و گروهی قلیل این توافق را به نام خود مصادره کنند
زنده باد ملت شهید پرور و مقاوم و ... باد فتنه گری و اشرافی گری و ...
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
و نیز بی انصافی بود که دستیابی به انرژی هسته ای در زمان محموداحمدی نژاد را منحصر به زمان او برشمردند و نامی از اقدامات گذشته جز به خاری و ناشایستگی برده نشد .
irani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
هیچ گروه قلیلی این دستاورد رو به نام خودش نکرد
خود آقایون هم گفتند که به خاطر مقاومت ده ساله ی مردم هستش که به اینجا رسیدیم...
چی میگی این وسط شما؟؟
ناشناس
| CANADA |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما همون 4میلیون نیستید؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای روحانی پاسخگوی خسارتهای 8 سال گذشته این ملت چه کسیست
ایرانی اصیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
توقع دارید به احمدی نژاد و انحرافیون تبریک بگیم یا به شریعتمداری که همصدای افراطیون کنگره و اسرائیل شده بود ؟ یا رجا نیوزی که مذاکرات را سراب می دانست؟
زنده باد هاشمی زنده باد روحانی زنده باد خمینی کبیر و ملت صبور ایران.
این است قدرت رای واقعی ملت ایران عزیز اسلامی
سیدعباس میراحمدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
واقعا ادم ... هستی که 90در صد ملت ایران را فتنه گر می دانی در ضمن من با جرات قسم می خورم تو وهمفکرانت دشمن رهبر عزیز هستید و... ولی خدا را شکر که مردم ایران بیدارند وفتنه شما را در نطفه خفه خواهند کرد
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوست عزيز چه در عرصه مقاومت و چه در عرصه توافق و تعامل، خط مشي سربلندي ملت ايران و اسلام ناب است. حال بسته به شرايط گاهي مقاومت و گاهي تعامل سازندست. البته اشتباهات فردي بعضي از افراد نيز باعث عقب ماندن اهداف شده بود كه الحمدالله به خير گذشت . يا علي بگيد و با هم دوباره ايراني سربلند را رقم بزنيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بی انصافی حرف هایی است که آقای جنتی گفته به وجدان خودت مراجعه کن دوست عزیز البته اگه وجدانی داری! درود بر دولت تحریم شکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جناب روحانی با درایت و تدبیرشون از همه افرادی که شما نام بردید تشکر و یاد کردند .
ولی با این مرده باد هایی که شما افراطیون داخلی میگید فقط کشور و مردم رو رنج دادید و باعث نفع بردن دیگران شدید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کاربر محترم سختی را در این سالها ملت کشیدند نه خواص. ملت نباشند خواص هم نیستند. پس اینقدر بیراهه نرید. حتما منظورم رو فهمیدید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نقش آنها فقط افزودن به تحریمهای رنگ ووارنگ بود وبس
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوست عزیز باید به این نکته توجه داشته باشیم که هدف نهایی ارامش مردم است ،نه این که چه کسی و با چه روشی(البته در حد شرع اسلام) این کار را انجام می دهد
هر که می خواهد باشد،ما از این به بعد باید دنبال تشویق این افراد باشیم برای پیشرفت بیشتر ؛نه این از همین ابتدا باز مطالب بی خودی و تفرقه افکن را مطرح کنیم
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما کارت خیلی درسته
امير
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فرصت طلبي كه رصد مي كند تا اولين كامنت منفي را بگذارد و جو را به خيال خود برگرداند
leila
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چيه؟ باز باختيد مثل انتخابات به فكر سهم خواهي افتاديد؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جیگرم کباب شد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
یاد آقای جلیلی می افتم که همیشه از نتایج مذاکرات می گفت:
"اونها بر مواضع خود پافشاری کردند، ما هم بر مواضع خود پا فشاری کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
آخه به اینم می شه گفت مذاکره؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
درسته ولی مخاطبای این سایت تو فضا سیر میکنن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مرده باد نفهمی
مرده بادحسادت
مرده باد نوچه و هم مسلکاسرائیل وعربستان شدن

زنده باد ملت ایران
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ادب رو حفظ کن
سعی کن همبستگیمون ملی باشه
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ایا وقت ان نرسیده که دست از مرگ گفتن هایتان بردارید وبرای هموطنان خود طلب عزت وزندگی باشرافت بنمائید
حرف حق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نه یعنی خوشم میاد از رو ام نمیرید شما !!!!
ماندا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اینم از قول صد روزه، قابل توجه یعضی ها: روی قول بودن مردانگی می خواد که خیلیا ندارن!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
میشه لطفا واقع بین باشید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خواهشاً این موفقیت رو به نام کسانی که سالها سکان دار دولت و کشور بودند و کاری از پیش نبردند ، ننویسید.
اونها اگه توانایی این کار رو داشتند ، مطمئن باشید با انجام این کار سعی میکردند فشارها رو بر خودشان و اطرافیانشان کم کنند.
نفرین بر کج فهمی و بی منطقی که این مملکت رو به اندازه 20 سال عقب برد.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بس کنید این اراجیف رو . توی ده سال گذشته گرده ملت خورد شد به خاطر ندانم کاری و سوء مدیریت . آخه تا کی می خواید امثال شما چشم خود رو به واقعیت ها بسته و هر گندکاری رو ازش نگاه مثبت درست کنید؟ اگه مردم به صحنه نمیومدن و تیم قبلی هنوز پابرجا بود که معلوم نبود اوضاع چطور پیش بره!! نمیدونم امثال شماها کجای جامعه قایم شدید که خدارو شکر یک نفرتون رو هم رودرو نمیبینم تا جوابتون رو درست بدم!!
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احتمالا با این رای های منفی هودت جوای حودتو گرفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فقط منفی ها رو داشته باش
مضافا که منم منفی زدم اما انگار انتخاب هواتو داره چون منفی کار نمیکنه!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تعداد لایک و دیسلایک ، خود جوابی کافی برای شماست
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بله باید احمدینژادها می آمدند تا مردم قدر روحانی ها را بدانند درود بر تدبیر و امبد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
یسه دیگه تا کی افراط
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بله درست میفرمایید همه شاهکارهای 8 ساله اخیر را به وضح دارند احساس میکنند
icdet
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
قضیه سنگ پای قزوینه دیگه!!!!!تکراری شده دیگه داداش.
خوشبین دیرباور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
در مورد مذاکرات هسته ای اخیر باید گفت همانطور که رهبری معظم در پاسخ به ریاست محترم جمهوری فرمودند دستیابی "به آنچه مرقوم داشته‌اید" در خور تقدیر و تشکر است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بابا بی خیال حالا جلیلی رای نیاورده خون خودت رو بیشتر از این کثیف نکن.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بنده خدا بقول رییس جمهور قیلی اب بریزید انجا که می سوزد اگر همین گروه قلیل با حمایت اکثریت مردم نبودند امثال تو از گرسنگی میمردند
بنیامین نتانیاهو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خوردی با این منفیا؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فقط میتونم بگم "سنگ پای قزوین" و در افق محو بشم :|
یک اصلاح طلب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مرده باد تندروی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مقاومت معنیش اون نیس
معنیش چیز دیگس
با تخفیف بهش میشه گفت لجبازی،خودبزرگ بینی
جوان بیکار لیسانسه بدون زن 30 ساله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ای جووونم جوووونم چقد مثبت دادن بهت عشقم !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اگه قرار بود حل بشه که تو این 10 سال حل میشد. چطور وقتی این موفقیت کسب نشد شما از این حرفها نمی زدی؟
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
یعنی واقعا مایع خجالتین. روزهایی که وزیر محترم داشت مذلکره میکرد شما افراطیون همش سنگ مینداختین.الان که به بزرگترین توافق رسیدیم دارین این حرفارو میزنین .جالبه واقعا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
767
63
خیلی غلط غلوت دارید دقت رافدای سرعت نکنید
پاسخ ها
سوشيانت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جمله شما هم خيلي غلط «غلوط» دارد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کسانی که با سرعت لاک پشتی عمل کردند به غیر از تحریم و فشار اقتصادی که بر دوش مردم قرار گرفت چه دست آورد بدون غلطی داشتند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نه این که خودتان با جمله ی نه واژه ای غلط ندارید!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
برادر شما خودت غلط املایی داری:علط غلوط
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
این دوستمون درست میگه. تو خلاصه ی خبر زدید "ایران هیچ گاه دنبال سلاح است." یعنی ایران صلاح میخواد؟ خواهش میکنم برطرف کنید غلطهای املاییتون رو. ممنونم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
غلط غلوط !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
30
1565
درود بر مردم ایران که در 24خرداد 1392 عقلانیت را بر دگم اندیشی وتحجر برگزیدند
درود برفرزند رشید ملت ایران دکتر ظریف
نفرین برآنان که برای منافع گروهی، سالهاایران را بدنام کردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حقش بود امروز رو جشن ملی می گرفتیم .پایان 8 سال ... مبارک
سوشيانت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خداروشكر كه انتخابات رو تحريم نكرديم و راي داديم. فكرشو بكنيد جليلي رييس جمهور بود و نمايندش امروز در مذاكرات بود چه مصيبتي گريبانگيرمون ميشد
احسان.ب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
موافقم فقط ای کاش بجای نفرین آخر از خدا برای همه دنیا آرزوی خیر می کردی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فکرکنم الان دیگه دوست ودشمن مردم رو میشه راحت تشخیص داد.
شادباشیدکه درعمل اعتدال پیروزاست وبه یاری خداپیروزمیماند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
767
43
خدا کند بقیه را شهید نکنند چون دیگر لازمشون ندارید
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عزیزم نتنیاهو حق دارد نراحت باشد. تو دیگه چرا؟؟؟
شهاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خودت فهمیدی چی گفتی؟! انسانهای منفی باف هیچوقت به جایی نمیرسن، اگرهم برسن با سر میان زمین... اینو بدون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
یخ کنی که خیلی بی ادبی نکنه شما دنبال سلاح هسته ای هستی که دانشمندان برات بی مصرف شدن والا دانش هسته ای در کشور ادامه دارد ولی نه اونطور که شما جنگطلبها می خواستین
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بسوزید و باشید
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شهید؟؟؟؟ کی اونوقت؟؟؟ چه فایده ای داشتن که الان ندارن؟؟؟ خجالت داره والله!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
22
1285
روحانی مچکریم

ظریف مچکریم

زنده باد ایران و ایرانی

تبریک به همه
پاسخ ها
irani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دکتر هرچی خدا بهت بده کمه واست...
انشاالله بی نهایت سال عمر با عزت در کنار خانوادت داشته باشی در سلامتی و صحت کامل و دل خوش...
انشالله دشمنات زنده به گور بشند...
رئیس جمهور عزیز تووی سیاست خارجه که گل کاشتی،امیدوارم موارد دیگه رو هم سر و سامان بدی...خیلی دوست داریم...
نکته:
8 سال با شعار و حرف... ایران رو خراب کردند و گفتند که غربی ها فلانند،این ها همون غربی هایی هستند که زمان شما فلان بودند،دیدید شماها ش... حرف زدن رو نداشتید...تندروهای تکفیری...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
الکی دلتو خوش نکن هیچ خبری نیست...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
16
946
سیاست مدار که میگن یعنی این!!!!!دمش گرم خیلی سیاست داره...خوندن رجا نیوز به دوستان پیشنهاد میشود خیلی حال میده بخونی و بخندی!!!
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=174554
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
8
562
شکر ایزد که به اقبال کله گوشه گل
نخوت باد دی و شوکت خار آخر شد.......
پاسخ ها
یکی از خیلیها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
رای و نظر خیلیها آجر شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
10
429
مرسی 99
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
10
574
مچکریم روحانی درود بر ظریف
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
975
56
آخه اینا به چی این توافق خوشحالن

این توافق دست کمی از تعلیق نداره

یه کم واقع بین باشیم

همه چی دادیم برای لغو تحریم طلا و خودرو و پتروشیمی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما اون موقع که مسئولین محیترم تحریم را کاغذ پاره میشمردند چرا خاموش بودید ؟ وضعیت الان ایران حاصل کژ اندیشی آنانی بود که مصلحت و تدبیر را فدای عوامفریبی نمودند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
معلومه نفست از جای گرم بلند میشه نه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عزیز من شما متوجه هستی چی میگی؟؟؟؟
بابا دهنمون سرویس شد مردم برا یه لقمه نون هزار تا مشکل داشتن این تحریمها مردم رو بیچاره کرد به خاک سیاه نشوند بعد شما میای اینجوری نظر میدی؟؟؟؟؟ میگن مشت نمونه خرواره شما به این مثبت و منفی ها دقت کن متوجه خواست اکثریت مردم عادی( نه نون به نرخ روز خورها) میشی
سوشيانت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اقا تو وضعت خوبه درمورد بقيه صحبت نكن. ملت گشنه ان. نون از دونه اي 14 تومن يهو شد دونه اي 125 تومن مردم به نون شبشون محتاجن و همه اينا بخاطر اون كاغذپاره هايي بود كه دكترتون ميگفت بي ارزشه.

درود بر عقلانيت
درودبر روحاني و صد البته ظريف
درود بر خاتمي و هاشمي
زنده باد اصلاحات و اعتدال
ناشناس
| GERMANY |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
راست ميگه يكم واقع بين باشيم. چيزايي كه داديم تو اين 10 سال به چه دردمون ميخورد؟ اورانيوم غني كرديم تا مردم فقير بشن. اونم واسه 1 نيروگاه كه تا 20 سال روسيه سوختش رو ميده!
منم ايراني ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
توافق در زبان ديپلماسي يعني همه به يك اندازه ناراضي باشند..و بيانيه امروز به اين معنا يك توافق خوب است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عزیز دل برادر
نکنه از اون رانت خوارها بودی که حالا رانتت سوخت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خودشو نارحت نکن فعلا جو گیر شدن مرغ الان هزارتا رفت روش هههههههههههه
بیکار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حالا میگم برای شما تحریم ها را نگه دارند تا فیض ببرید
سروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ما انرژی هسته ای نخواهیم کیو باید ببینیم
مريم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوست عزيز يادتون نره كه تو اين مرحله اعتماد سازي خيلي مهمه و اين توافق هم به همين دليل انجام شده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ایرانی!!!!!!!!!!!

چه اسم بی مسمایی
تاپیرمرد پیزنای ته روستاها هم خوشحالن
این یعنی این که شماورسانه هاتون تاثیری ندارید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خوشحالیم از اینکه مملکت رو از دست افرادی امثال شما که ما رو به این روز سیاه نشوندن در آوردیم..
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
رهبر انقلاب: بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله.
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خدا شفاد بده عزیز ایرانی
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
قرار نيست درگام اول همه چيز درست شود. اصل اين است كه گره باز شود واعتماد سازي صورت گيرد. اين كه گفتيد همه چي داديم صحيح نيست. آيا غني سازي را داديم يا توقف كار سايتها را داديم ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
یعنی وضعیت قبل بهتر بود. بابا تو دیگه کی هسنی
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تو ایرانی هستی آخه . لعنت به انرژی هسته ای که بخواد آسایش و رفاه و معیشت و اصول اولیه زندگی من رو زیر سوال ببره . امثال شما شکم سیرها که غمتون نیست ...
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما با اورانیوم 20 درصد برای من کار جور کن منم باهات موافق میشم، گرونی رو بردار منم موافق میشم، صادرات رو افزایش بده منم موافق میشم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
میشه منظورتون از «همه چی» رو بیشتر توضیح دهید؟ ایرانی محترم از جزییات خبر ندارید قضاوت هم نکنید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
می خوای چی بت بدن بعد از اوهمه گندی که دولت مجمود زد
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
میشه بگید چی دادیم
به فرض شش ماه دیگه هم غنی سازی کردیم یه کیلو اورانیوم بیست درصدیم اضافه میشد ده ها کیلو از گوشت و پوست و استخون ملت در فقر و تورم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خیلی بی سوادی
فقط همین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ما که چیزی ندادیم تو اگه دادی لابد دوست داشتی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
وقتی با این همه بی اعتمادی تونستیم غنی سازی حالا حتی 1% بدون تعطیلی هیچ کدام از مراکز غنی سازی انجام بدیم .عالیه! مطمعنن بعد 6 ماه میرن برای توافق 20%.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تو از اون مفتخورا بودی تا حالا
irani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جالبه که اسمت گذاشتی ایرانی!! وقتی میشه اورانیوم غنی شده رو از بازار به 1/3 قیمت خرید چه ازاری داریم که خودمون تولید کنیم و مردم رو به خاک سیاه بشونیم؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
با انرژی هسته ای میخوای چیکارکنی که بالای 5 درصدشو میخوای؟
باور کن نمیدونی فرق آهن و اورانیوم چیه داری اینجوری حرف میزنی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما یه جاتون سوخته که 8 سال یه چیزی نتونستید بخورید بذارید ما از تدبیر منتخبمون خوشحال باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
17
628
مرحبا برشیخ دیپلمات روحانی دوست داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آخه با انصاف این همه چی شما چی هست بگو ما هم بدونیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
523
روحانی مچکریم.با عزم راسخ به کارتان ادامه دهید ملت کاملا از شما پشتیبانی می کنند.ملت ایران . امروز یک روز تاریخی است.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
10
464
روحانی مچکریم
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
12
593
بی دلیل به روحانی رای ندادیم!مردم منتظر بهتر شدن اوضاع و عملکرد عاقلانه دولت هستند!روحانی ظریف مچکریم!
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
13
587
روحانی عزیز فقط خداوند یارویاورت باد متشکریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
قهرمان ملي ظريف دشمن ملت ايران و رفيق بنيامين حسين
ژینو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
18
روحانی شما غرور ملی را به ما باز گرداندی
ما مدیون تلاش های بی وقفه ی شما و تیم بسیار زحمت کشتان هستیم
مچکریم
آقای ظریف گرامی خسته نباشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
21
ظريف عاشقتيم،درد به جون مفت خور هاي تندرو
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
20
و اگر اقای احمدی نژاد هم دوستانه رفتار میکرد وهر روز نمیگفت تحریمها کاغذ پاره ای بیش نیست و ابروی کشور ما را نمیبرد اینهمه درد و فلاکت امروز نسیب مردم شهید داده ما نمیشد بیایید ببینید مردم چطور زندگی میکنند ولی ایشان فکر تاسیس دانشگاه خود بودند و حالا خبر از ناپدید شدن پول بیت المال و ساختمانهای دولتی در زمان ایشان هست .نمیدانم اون دنیا چه جوابی دارن
منصف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
23
1
واقعا اگر مقاموت های دکتر احمدی نژاد نبود 160 سانتریفیوژ سال 84 به 19 هزار مرسید...این یک موفقیت حداقلی است نت بزرگ و تاریخی!!!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
20
واقعا خوشحالم چنین وزیر امور خارجه ای داریم قابل افتخاره
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
17
درود بر ملت شريف ايران
تبرك به رئيس جمهور و ورزير خارجه محبوب
خدا را شاكريم كه اعتدل گرايي به ثمر نشست و افراطي گري در انزوا
دهدشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
20
(بوی عشق می آید....)
ساقیا لطف نمودی قدحت پر می باد
که به تدبیر تو تشویش خمار آخر شد...
درود بر هاشمی
درود بر خاتمی
درود بر روحانی
درود بر ظریف......
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
17
خدا به این دولت کمک کرد. و آبروی ملت ایران را حفظ نمود
از زحمات شما عزیزان و ریاست محترم جمهور تشکر میکنم. همه خیرخواهان ایران اکنون خوشحال هستند.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
28
1
خیلی بی انصاف هستید.
اینهمه های و هوی
عهدنامه ترکمانچای را یادآوری کردید.
چی دادید!؟
چی گرفتید!؟
امیدوارم آیندگان نفرینتان نکنند.
با خواندن متن توافقنامه احساس حقارت کردم.بی اختیار اشکم جاری شد.
انتخاب تا میتونی حمایت کن... حداقل تا امروز با همه مشکلات اقتصادی غرور ملی داشتیم.ولی حالا باید به لبخند بی دلیل و در آغوش گرفتن دشمنانمان افتخار کنیم...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
18
درود بر ظریف
سعید
|
UNITED STATES
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
13
4
متن توافق که ما هنوز ندیدیم ..... شما متنو بزارین ببینیم موفقیت بوده یا ترکمنچای
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
16
روحانی مچکریم ظریف مچکریم . درود بر روحانی تحریم شکن
فرزند کورش بزرگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
15
2
چرا سعداباد دیگری را امضا کردند؟
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
10
اين روز را ياداشت كنيد....بعد از يك ماه مرور كنيد واخبار را بخوانيد
درود بر روحانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
15
درود بر روحانی درود بر ظریف.امروز دوره لحن های توهین آمیز به سر آمده است.امروز منطق و عقلانیت حکم میکند نه افراط گرایی.اسلام دین اعتدال است نه افراط گرایی.حرفم با تمام کسانی است که منطق روحانی را قبول ندارند.اینها کسانی هستند که چشمان خود را بسته اند و با افراط گرایی همه را از خود رانده اند.درود بر ظریف و روحانی تا زمانیکه این منطق را دنبال کنند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
13
2
بی انصافیست اگر فراموش کنیم جلیلی و همفکرانش سکان این مملکت رو بدست می گرفتند چیزی از مقاومت 10 ساله این ملت باقی نمی ماند
سوشيانت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
26
نامرديه تو اين شرايط از عارف تشكر نكينم. يادمون باشه ايثار عارف و تدبير انديشي خاتمي باعث شد تا امروز شاد باشيم.

درود بر خاتمي و عارف و اصلاحات
مهندس نفت بيكار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
23
زنده باد دكتر روحاني و دكتر ظريف
امروز بعد از 5 سال بيكاري و افسردگي به معناي واقعي شاد شدم و يه اهنگ شاد گوش دادم . خداوند اجرتان دهد.
جوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
19
ظریف به معنای واقعی یک دیپلمات است و باز هم اصلاح طلبان گامی موثر برای حقوق حقه ملت و ایران عزیز برداشتند
عادل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
14
درود بر ظریف با لبخند امیدبخشش که امید را به جامعه برگرداند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
10
دکتر روحانی از شما و دکتر ظریف سپاسگزاریم ..ملت این زحمات شما رو فراموش نمیکند و شما را همیشه در یاد دارد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
24
چه خوش است انتظار خواندن تیتر فردای کیهان!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
18
اقای روحانی از تمام تلاشهایتان برای بازگرداندن منطق و عقلانیت به تصمیمات مچکریم... اما این پله اول بود از فردا خود را برای سر و کله زدن با افراطیون عزیز آماده کنید...و مطمئن باشید ملت پشتیبان شماست!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
26
فردا روزنامه کیهان خوندن داره ، فکر کنم شریعتمداری امشب 10 سال پیر میشه کاری که اون و رفقاش تو 10 سال نتونستند انجام بدن روحانی وظریف تو 45 روز انجام دادن .بهتون افتخار میکنم
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
19
خدا را شکر خطر قحطی و جنگ فعلا از سر مردم رفع شد
ولی جواب بدبختیهای مردم در این دوساله اخیر را چه کسی میدهد با مسئولان قبلی و مسببین این همه تحریم های ظالمانه محاکمه و مجازات شوند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
14
خدا رو شکر توافق انجام شد و رو سیاهی به افراطیان دو طرف ماند..... جناب نتانیاهو که امروز عصبانیتشون را بروز دادند و حاج حسین هم انشاالله در سر مقاله فردا افاضه ی فیض می فرمایند
واقعا امثال پایداری ها و شریعتمداری ها باید از خجالت آب شوند چقدر سنگ اندازی کردند در این جریان از روزی که ظریف برای وزارت معرفی شد بهانه تراشی کردند تا همین دیروز....
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
17
دمت گرم شيخ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
20
از مردم تهران تقاضامنديم استقبال با شكوهي كه در خور اين قرمانان باشد از تيم مذاكره كننده در هنگام ورودشان بعمل اورند.
شیخ سجادیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
8
درود بر ابر مرد تاریخ ایران روحانی قهرمان و درود بر شرف دکتر ظریف که ایرانی را به همه جهانیان ثابت کرد. بهتر است تندروها هم دست از کارهای ناعاقلانه خود بردارند و با دولت ومردم همراه شوند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
19
فرش زیر پای آقایان را ببینید:
ایرانی است
پیشرفت آنها در طب را ببینید:
مرهون بوعلی است
درنجوم و فیزیک و ریاضیات
مرهون دانشمندان ایرانی است...
هنوز باید منتظر تک ستاره هائی چون مصدق،ظریف و قوام باشیم تا کمی جلوی فشار را بگیرند؟

به قول اون اقا،اگر اینرا نمیدانیم وا اسفا و اگر می دانیم واحسرتا
شیخ سجادیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
17
درود بر ابر مرد تاریخ ایران روحانی قهرمان و درود بر شرف دکتر ظریف که ایرانی را به همه جهانیان ثابت کرد. بهتر است تندروها هم دست از کارهای ناعاقلانه خود بردارند و با دولت ومردم همراه شوند.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
16
شكر خدارابه جا مي آورم و از مردم شريف ايران وحمايتهاي مقام معظم رهبري و جديت ودرايت دولت دكتر روحاني و تلاش بي وقفه تيم مذاكره ككنده به ويژه آقاي دكتر ظريف خيلي خيلي ممنونم. باور كنيد كه قبل از اين خيلي از زندگي نااميد بودم وافسوس مي خوردم كه چرا جوانيم برباد رفت ولي با اين توافق
مجددا اميدوار شدم و افتخار ميكنم كه يك ايراني هستم. زنده باد ايران .
روحانی عاشقتم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
15
روحاني عاشقتم عاشقتم عاشقتم....
فاطمه
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
16
درود بر روحانی و ظریف ومچکرییییییییییییم
قربانعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
18
روحانی ممنونیم

ولی به فکرداخل هم باش ماکشاورزای بیچاره
که تمامن زندگی وهستیمونو سیل برده چه کارکنیم

طرفدارای مشایی هنوز درصندوق بیمه محصولات کشاورزی بانک کشاورزی حکومت میکنند وقیمت بیمه را گران کردند که روحانی را خراب کنند پیش کشاورزا

ما به روحانی رای دادیم
ولی اگرباقیموندهای دولت قبلیرو برندارند خرابش میکنند
روحانیرو
به بانک کشاورزی مرکز استان هم رفتیم گفتند کاراز تهران خراب است وهمون آدم باند مشایی نمیذارند

بیمه کنیم میگن طرف با36 سال هنوزم میادحقوق چند میلیونی میگیرن

انتخاب توروخدا رسیدگی کن کشاورزا امسال بدبختن.



ممنونیم انتخاب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
14
همتی تا برآید به تدبیر کار*مدارای دشمن به از کارزار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
32
4
کشور رو مفت فروختی خوشحالی ؟؟؟؟
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
17
ممممممممموووووووووچچچچچچچچچچچککککککککررررررییییییییم آقای روحانی
1392
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
9
روحاني مچكريم - زنده باد صلح زنده باد روحاني ننگ بر ...
انصاري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
8
مذاكره يعني اين، فلسفه بافي در ديپلماسي جايي ندارد
انصاري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
17
مذاكره يعني اين، فلسفه بافي در ديپلماسي جايي ندارد
جمشيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
14
تبريك به همه حماسه آفرينان . 3/9/92 درتاريخ ايران وجهان ثبت خواهد شد. با اين توافق دل امام زمان وامام راحل وتمامي شهداء به ويژه شهداي هسته اي را شاد نموديد. خدا همه دلسوزان را پاداش نيك دهد.مرگ بر تندرو هاي جهان. مرگ بر جنگ طلبان .مرگ بر منفعت طلبان. دنيا نيز بداند كه ايراني عشق است وبه ايران عشق مي ورزد. تندروي ديگر جايگاهي درجهان وايران نخواهد داشت. اميد است كه برنامه بعدي ما رفع مشكلات با كشورهاي عرب منطقه و اتحاد بيشتر بين شيعه وسني باشد. عمر انسان كوتاه است. با جنگ وجنگ طلبي عمرانسانها را كوتاهتر نسازيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
20
درد به روحانی وظریف .جلیلی ودارودسته شون رو سیاه شدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
16
هم نیست در ادامه چه شود.مهم اینست که مردم به دروغگویان رای ندادند و تلاش این راستگویان را دیدند.حتی اگر طرف مقابل بزند زیر همه چیز
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
16
روحانی متشکریم
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
14
بچه ها همه باهم به استقبال تيم مذاكره كننده بريم و فرياد روحاني ظريف مچكريم سر بديم تا چشم حسودان و بدخواهان داخلي و خارجي دربياد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
19
4
من جز طرفدارای آقای روحانی هستم اما آنچه سایت ها در ارتباط با توافقنامه منتشر کرده اند اصلا توافق خوبی نیست.من که بسیار دلگیرم.
مظفر الدین شاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
26
4
سلام رفقا
میگم این با قرارداد ترکمن چای چه فرقی داره؟
یه ایرانی دیگه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
7
خدمت "ایرانی" بگم که همه چی پله پله (آهسته و پیوسته)
حسین
|
GERMANY
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
17
یه رونوشت هم برای تیم اقای جلیلی بفرستید تا یاد بگیرن
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
11
قومی به جد و جهد نهادند وصل دوست
قومی دگر حواله به تقدیر می کنند
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
13
به کوری چشم افراطیون ، زمستون هم بهاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
15
خدایا شکرت
واقعا کینه ورزی تا کی؟؟؟؟؟
چطور کسی میتونه با خبر به این خوبی شاد نشه و باز هم بهانه تراشی کنه؟؟؟؟؟
خدایا شکرتتتتتتتتتت
ظریف دوست داریم
روحانی متشکریم
خدایا به همه ی حسودان و کینه ورزان کمی بصیرتتتتتتتتتتت بده
unknown
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
11
روحانی مچکررررریم
نويد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
15
4
با پول خودمون خودمون را خريدند!
اگر انتخاب صداقت دارد متن کامل انگليسي و ترجمه ي فارسي سند نهايي را منتشر کند تا مخاطبان خودشان قضاوت کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
7
درود به رهبر کبیر انقلاب و اقایان روحانی وظریف وسایر اعضاء
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
11
با سلام

خسته نباشید جناب آقای روحانی و تیم مذاکره کننده محترم و تبریک به ملت بزرگ ایران بزرگ
داریوش کبیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
13
این اتفاق اگه به خاطر این افراطی ها نادون نبود باید 8 سال پیش اتفاق می افتاد. خیانت دولت قبل واقعا آشکاره.
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
14
حسن کلید رو رو کرد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
13
هزاران شادباش به مردم بزرگ ايران و ميليونها تسليت به اسراييل و اعراب حاشيه خليج فارس و همفكران وطني انها ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
10
بازم آدمایی مثل جلیلی کاندید ریاست جمهوری میشن که شورای نگهبان با بیشترین آرا اونا رو تائید صلاحیت کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
12
2
اتفاقی که افتاده:
غنی سازی 5 درصد با اما و اگر، بالاتر از اون تعطیل
آب سنگین اراک تعطیل
نوسازی و استفاده از سانتریفوژهای جدید تعطیل
اجازه دسترسی به همه تاسیسات محرمانه
محدودیت فروش نفت پابرجا
بانک مرکزی تحریم
در عوض:
تعلیق موقت در فروش طلا! و تعلیق تحریم خودروسازی و تعمیرات هواپیما
4 میلیارد هم فعلا از 100 میلیارد داشته باسید بقیش همچنان بلوکه می ماند.
این چه مذاکره ای بود؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
9
تبریک به همه دوستان......
من خودم بعد 5 سال بدنسازی فهمیدم قدرت به زور بازو یا بدو بیرا نیست.....به قدرت تکلم هستش که تیم مذاکره کننده اینو نشون داد .
خیلی ها تو ایران به خصوص کسانی که زیر خط فقر هستن ضربه دیدن....یکم به فکره اونا هم باشیم خودمونو نگاه نکنیم که هرشب برنجمون روی اجاق در حال جوش خوردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
8
روحانی متشکریم دولت عاقل و اعتدال موفق باشی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
9
درود بر بر فرزند دلیر خاک پاک ایران(دکتر ظریف) که توانست بدون آنکه حق هسته ای ما پایمال شود
با قدرت های جهان به توافق برسد هرچند اولیه.
امیدوارم که همیشه مردم ایران در زیر پرچم ولایت فقیه که همواره گره گشای مشکلات بوده اند موفق باشند
سین جیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
13
روحانی، ظریف متشکریم
یادمان از صبر و زحمات افراد پشت سر روحانی مثل خاتمی عزیز ، هاشمی ، سید حسن خمینی و ... هم نرود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
10
خدارا صدهزار مرتبه شكر
كه مردم ايران پيروز شدند
ودرود بر روحاني وظريف
در بهار ازادي جاي شهدا خالي
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
10
باسلام
روحانی متشکریم.
ظریف متشکریم.
تیم دکتر متشکریم.
با امید به هم ایران را دوباره می سازیم، با امید به خدا و تجربه ارزشمند شما...
با سپاس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
12
روحاني بزرگ و ظريف عزيز متشكريم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
12
اولا افتخار میکنم که چنین رئیس جمهوری داریم ثانیا به این رئیس جمهور باید دست مریزاد گفت که وزیری همچون ظریف را انتخاب کرده .خداوند حفظشان کند.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
10
جا دارد حالا که اکثر آمریکایی ها خواهان اتحاد دوباره با متحد سابقشان در خاورمیانه هستند ما هم این فزصت را غنیمت بشماریم و به جای تضعیف جایگاه امریکا در جهت برقراری و عادی سازی روابط با امریکا پیش بریم و از شکاف بین اسراییل با این کشور نهایت استفاده را ببریم.
لازم به ذکر است فرصت اوباما در ریاست جمهوریش رو به پایان است.بیایید منطقی باشیم وبا فردی که از ابتدای ریاستش در پی راهی برای صلح و دوستی با ملت و دولت ایران بوده دست دوستی بدهیم.این توافق نشان داد می توان به امریکا بازگشت.اما به اسراییل نه.
سوشون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
9
زنده باد عقلانيت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
11
خسته نباشید قهرمانان خستگی ناپذیر
بازی برد برد یعنی همین، عقلانیت، تدبیر و سیاست ورزی تیم هسته ای کشورمان بود که این توافق مهم را رقم زد.
کیخا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
11
روحانی عزیز درود برتو و وزیر خارجه محترم جناب ظریف مرگ بر آنانکه منافع شان با این توافق به خطر افتاده وهمرا ه نتانیاهو شروع به اعتراض میکنند ازجمله بعضی از نمایندگان که بعد از این توافقنامه خیلی عصبانی هستند
غلامرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
6
مچكريم.. همهء ما اين توافقنامه را به فال نيك ميگيريم بهاري در پائيز. شاديي بر روي تمام غم ها..گامي محكم در جهت ديپلماسي تعامل و تدبير با دنيا .گفتمان دولت تدبير و اميد براي تعامل با جامعه بين الملل به نتيجه رسيد.. روحاني مچكريم
علی حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
10
خداوند پشتیبان فرزندان این مرز وبوم باشد که در راه اعتلای این سرزمین گام برمیدارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
12
عشق است روحانی ظریف دوستون داریم
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
8
چرا بعضی از این پیروزی بزرگ ناراحتند اینها یا ایرانی نیستند یا درد تحریم ها بهشون نخورده زنده باد وطن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
6
ما از اول هم حق به رسمیت شناخته شدن غنی سازی را می خواستیم که به آن رسیدیم دیگه دلیل نداره نظر منفی بدید به نظر شما بمب هسته ای می خواهید که می گید خیلی چیز را دادند تا توافق شد
ماندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
12
به آقای جلیلی بگید که نتیجه مثبت مذاکرات یعنی این، دنیا دیگه اقتصاد مقاومتی و ریخته تو سطل زباله.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اقتصاد مقاومتی حرف رهبرمونه ، نه جلیلی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
15
3
مجلس شورای اسلامی چه کاره است مگر میشه بدون نظر مجلس توافق نامه امضا کرد اونها نماینده مردم هستندحداقل مثل افغانستان باشیم که امضا موافقت نامه موکول به تصویب ورای لویی جرگه شده این اصلاح طلب ها همه چی را ازمنظر خود می سنجند.یه زمانی میگن که مجلس در راس امور است به عمل که می اید زیر همه چی میزنندومجلس از اولویت بودن کنار می گذارندآخر از همه نماینده ها با خبر میشن.
mopn
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
21
4
احمقانی که ترکمانچای را تبریک می گویند شمایید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
13
این مذاکرات تهش هیچی هم نباشه همینکه به حق ملت ایران ولو بطور اولیه تکریم شد جای بسی خرسندی است
ظریف یه دونست قدرشو بدونیم
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
11
شیر جواد ظریف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
1
خوش باش با خاطراتت پسرم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
9
روحانی مچکریم ..............
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
9
به آقای ظریف و تیمش خسته نباشید عرض میکنیم. ایشون و تیمشون تمام تلاششونو برای این موضوع کردن
هرچند که متن این توافق یک تعلیق برای فعالیتهای ماست
اما همه ی ما مطیع رهبریم و وقتی رهبر رضایت دارن ما هم رضایت داریم و حرفی برای گفتن نداریم
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اشتباه مثبت دادم تا آخر نخوندم.... تعلیق کجا بود مرد حسابی!!!!!!!!
asa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
11
شکر . حماقت رفت و عقلانیت امد....
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
9
عاقبت سینه سربسته گشود
پرده تازه از این راز گرفت

سخن آزاد شد از بند غمان
وه چه خوش نغمه آواز گرفت

کرکسان کور شدند از برقی
که به سرپنجه ما ساز گرفت

بال و پر سوخته بودیم ولی
دل ز خاکستر ما ناز گرفت

غنچه مردم ما گل رو شد
بوسه ای از لب غماز گرفت

شب و شادی به رفاقت آمد
چون کبوتر هنر باز گرفت

گو به باران که ببارد هر روز
هان که دور ثمر آغاز گرفت

روبرو باد رخ شکر و سپاس
مای سیمرغ که پرواز گرفت
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
6
درود و سلام بر همه ی آنانی که در دستیابی به این توافق مشارکت داشتند خصوصا ملت فهیم وصبور ایران و تیم مذاکره کننده
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
4
روحانی: خوشحالیم در نود و نهمین روز آغاز به کار دولت، چنین توافقی پس از 10 سال انجام شد/ دیدیم که اگر دوستانه مقابل هم بنشینیم، به نفع همه خواهد بود/ به همه فعالان اقتصادی می گویم از امروز نوبت شماست


روحانی ما هم خوشحالیم که در انتخابمون اشتباه نکردیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
8
حیف که چنین نخبگانی هشت سال خانه نشین بودند...صد حیف.
درود بر ظریف،زنده باد ایران
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
11
5
در کل دوستان ما در قبال این عقب نشینی چی بدست آوردیم؟
برداشتنه "بخشی" از "بخشی" از تحریمها؟
اجازه ی برداشت پول نفت خودمون؟
اجازه تجارت با دنیا؟
یکم واقع بین باشید
چه چیزی اضافه بر حقمون دادن؟
خیلی جالبه اول حقمونو میگیرن بعد بخشی از بخشیش رو با منت بهمون برمیگردونن
با چه استدلال و منطقی حق دارن که حقمونو بگیرن که حالا با منت بخشیشو بهمون بدن؟
ما چه حقی از اونا صلب کردیم و حالا بخشیشو بهشون برگردوندیم؟
حقوقه حقه ما در مقابل نگرانیهای اونا؟؟؟؟
نگرانی انقدر مهمه؟ حتی مهمتر از حقوقه عادی؟
باشه اگه اینطوره که ما نگرانیهامون بیشتره. اقتصادمون وضعیت پزشکیمون ارتباطمون با دنیا موقعیت علمیمون اقتدارمونو......
اینا هم نگرانیهای ماست. برای برطرف کردن این نگرانیها چه تضمینی به ما دادن؟؟؟
ما برای چی خوشحالیم؟؟؟؟

اما حرف آخر
ما همه مطیع رهبریم وقتی رهبر رضایت دارن ما حرفی نداریم و به هوشمندی رهبرمون ایمان داریم و روی چشم میزاریم.
اما همه بدونن ما همیشه همه ی حرفای رهبرمونو روی چشم میذاریم
پس دنیا و داخل مواظب رفتارشون باشن
علی
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
18
4
یک هزارم پول خودمان را بما میدهند در عوصش تا اطاق خواب ما در اختیاردشمن قرار گرفت که هر وفت دلش خواست بیا اونجا!!!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
6
درود بر روحانی...........................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
8
وعده و جمله کلیدی دکتر روحانی در تبلیغات انتخاباتی را هنوز به یاد داریم: "سانتریفیوژها بچرخند به شرط اینکه اقتصاد و کارخانه ها هم بچرخند."

چرخ صنعت و اقتصاد که به چرخش افتاد انشالله در همین دولت تدبیر و امید، سانتریفیوزهای بیشتری اگر البته لازم باشد، می چرخند. فعلا با همین ها برنامه هسته ای توسعه یافته تلقی شده که اینهمه دشمنان دنبال نابودی ان هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
6
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
8
درود بر هاشمی بزرگ و یاران پر توانش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
7
روحانی ظریف متچکریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
8
نام ظریف باید همانند مصدق در تاریخ ایران ثبت شود این روز باید روز ملی شدن صنعت هسته ای در ایران نامگذاری شود و تعطیل رسمی اعلام شود امروز روز جشن ملی است
تهرانیها خداوکیلی به استقبال ظریف و همکاران عزیزش بروید
سياوش آبي پوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
7
تبريك ميگم به همه مردم عزيز و روزهاي خوبي رو براي همه مردم زجر كشيده آرزو ميكنم اميد وارم افراطيون خجالت بكشن و ديگه از خر شيطون پياده بشن و با مردم هماهنگ بشن . ان شاء الله
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
14
جون من یه تیتر بزن
ناراحتی اسراییل عربستان و بعضی ها در داخل از حل مسیله هسته ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
4
انتخاب منشر کن دولتمردان چرا تمام کارها را را برای قشر مرفه انجام می دهند یک فکری برای قشر مستضعف و بی نوا بکنند تمام چیزها گران شده است لبنیات خوار وبار مرغ گوشت میوه سیب زمنی بازم می گم سیب زمینی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
15
سلام بر امپراطور دیپلماسی دکتر ظریف
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
9
اقای روحانی عزیز امیدوارم پروردگار متعال همیشه یار ویاورت باشد وهمیشه شاد باشی گه اینقدر قشنگ وساده دل ملت ایران را شاد کردی .به اقای ظریف هم خسته نباشیدی از ته دل میگم .از همتون متشکریم .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
8
اوج عظمت ایران را باید در دیدارهای چند روز مسولین مشاهده کرد در 8 سال قبل از بسکه با کشورهای کوچک و بی مصرف آفریقایی دیدار داشتیم خسته شده بودیم. حالا ببینیم که اقتدار اینه یا اون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
6
کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا همیشه مسئول انجام تکلیف هستیم اگر بخواهیم مسیر انقلاب و خون شهدا را طی کنیم ضمن دست مریزاد به تدبیر رهبری ورئیس جمهوری و وزارت حارجه باید مسئولانه بدون تحقیر یگدیگر و وحدت مشابه وحدت یکماه اخیر برای رسیدن به مقصد بلند تلاش کنیم که مقصد بلند است......
ماندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
10
به آقای جلیلی بگید که نتیجه مثبت مذاکرات یعنی این، دنیا دیگه اقتصاد مقاومتی و ریخته تو سطل زباله.
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای انتخاب !!!!!!!!!!!!
اقتصاد مقاومتی حرف رهبر نبود؟
سهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
15
رسانه ضرغامی که عطسه های احمدی نژاد را را به نیت تیمن وتبرک مبسوط پخش می کرد و مخ ملت را می زد!
این دستاورد بسیار ستودنی بین المللی را در حد افتتحاح استفاده ازمخزن 1000لیتری آب یک مهد کودک توسط احمدی نژاد واصحابش به اطلاع مردم شریف وپیروز ایران نمی رساند!!!!
در هرحال روحانی، ظریف، وهمه تیم دیپلماسی ازتان ممنونیم.مبارک مردم باشد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
14
4
... ايرادهاي توافق باغرب را ميگذاريم براي وقط معلوم.منظور زير سوال بردن تيم مذاكره كننده وناديده گرفتن زحمات انان نيست اما بايد صبور بود ومنتظر اقدامات دشمنان قسم خورده نظام اسلامي بود وباترديد مراقب برنامهاي پشت پرده انانبود.نبايد زحمات وشجاعتهاي دولت اقاي احمدي نژاد را فراموش كرد چراكه اين 5%مرحون شجاعتهاي دولت اقاي احمدي نژادورسيدن به 20%دردولت ايشان بود واگر ان زحمات نبود چانه زني فقط بر سر جمع اوري كليه تاسيسات هسته اي انجام ميگرفت
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حماقت های آقای احمدی نژاد و جناب جلیلی بود که کار به اینجا کشید.... وگرنه ایران 8 سال پیش باید کار رو تموم می کرد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
12
ظریف تو دیگه که هستی
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
14
آقای روحانی، آقای ظزیف و تمامی عزیزان زحمت کش، خسته نباشید وممنون.
irani
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
11
جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
ما 18 میلیونی که به شما رای دادیم امروز خستگیمون در بندمون خارج شد وبه رای خودمون افتخار میکنیم به شما و تیمتون افتخار میکنیم به امید روزهای زیبا تر . ورود شما مصادف شد با ورود ایران به جام جهانی فوتبال فکر کردیم فقط شانسه اما دیدیم این شاید شانس بود اما در 99 روز ریاست جمهوری شما هدیه بزرگ به مردم ایران دادین و ما 18 میلیون وحتی کسانی که به شما رای ندادند از شما متشکریم
یک اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
9
تبریک به همه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
2
متن توافقنامه را سایت خبرآنلاین گذاشته بود که در کشور موج بدی ایجاد شد. متن خبرآنلاین با متن وزارت خارجه ایران تفاوت های بنیادین دارد. لطفا متن این سایت را مطالعه -البته اگر تا حالا برنداشته باشند-و نظر بدهید. ممنون
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
13
خدایا از اینکه محمد جواد ظریف را آفریدی متشکرم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
10
تیترفردای کیهان رابخوانید: آمریکا: ایران حق غنی سازی ندارد.واقعاکه عصبانیت شریعتمداری وتیمش وخوانندگان بشدت اندکش دیدنی ودرخورتاسف است.انشاالله که خداصبرشان دهد.
انصار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
4
در پاسخ به ایرانی!!!! که گفته همه چیز رو دادیم واسه طلا ، امیدوارم از این لینک انتخاب دیدن کند :

http://www.entekhab.ir/fa/news/138197


نتیجه‌گیری:

به طور خلاصه این گام اولیه به نوبه خود پیشرفت بسیار زیادی است. بدون این توافقنامه مرحله‌ای ایران می‌تواند چرخش هزاران سانتریفیوژ دیگر را آغاز کند. می‌تواند سانتریفیوژهای نسل جدید را که مدت زمان فوران (اشاره به رسیدن ایران به آنچه غرب توانایی ساخت سلاح هسته‌یی می‌کند) را کوتاه‌تر می‌کند، نصب کند.

می‌تواند راکتور آب سنگین اراک را سوخت‌گذاری و راه‌اندازی کند. می‌تواند ذخایر اورانیوم 20 درصدی خود را از آستانه اورانیوم لازم برای ساخت بمب فراتر ببرد. ایران تحت شرایط درک گام اولیه هیچ یک از این موارد را نمی‌تواند انجام دهد.

علاوه بر آن بدون این رویکرد مرحله‌ای، ائتلاف تحریم‌های بین‌المللی تضعیف خواهد شد، زیرا ایران این استدلال را برای جهان مطرح خواهد کرد که درباره رسیدن به یک راه‌حل دیپلماتیک جدی بود و ما نبودیم. در آن صورت نمی‌توانستیم شرکای‌مان را در زمینه عمل مهم اعمال تحریم‌های‌مان با خود همراه کنیم. ما با این گام اولیه برنامه هسته‌یی ایران را متوقف می‌کنیم و به عقب می‌رانیم و یک گزینه مشخص را در اختیار ایران قرار می‌دهیم؛ به تعهداتش عمل کند و با حسن نیت برای رسیدن به یک توافق نهایی مذاکره کند یا کل جامعه بین‌المللی با انزوا و فشار بیشتر واکنش نشان خواهد داد.

مردم آمریکا یک راه‌حل صلح‌آمیز و پایدار را که مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌یی شود و رژیم منع اشاعه جهانی را تقویت کند ترجیح می‌دهند.

این راه‌حل پتانسیل تحقق این هدف را دارد. آمریکا از طریق دیپلماسی قاطع و اصولی نقش خود را برای تحقق صلح بیشتر، امنیت و همکاری در میان کشورها ایفا خواهد کرد.
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
14
خدایا شکرت.آقای ظریف تشکررررررررررررررررررررر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
8
7
روز 99؟!
شباشو حساب نکردین؟
با حساب خودتون سر صد روز دستاوردهای صد روزه رو زدین پس چجوری یهو الان شده نود و نهمین روز؟!
ناشناس
|
CANADA
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
13
خوشحالیم که دوباره عزت و شرف ملت ایران در دنیابه اثبات رسید و همه حق و ابروی از دست رفته مان در این 8 سال به دست آمد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
17
زنده با دولت اعتدال که روش تعامل سازنده و صلح جویانه را با دنیا در پیش گرفت و دولت امیدی که امید را به مردم برگردانند و مرده باد افراطیونی که جز بدبختی برای ایران و اسلام ارمغانی ندارشتند اسلام دین صلح و تعامل و تفکر است نه جنگ افراط گری و خون
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
15
7
جناب رییس جمهور
با سلام. توافق هسته ای هم مانند جریان تلفن شما با اوباماست؟! چرا کسی جواب نمی دهد وزیر خارجه امریکا درست می گوید یا وزیر خارجه ما؟ چرا شفاف نمی گویند چه دادیم و چه گرفتیم؟
مارليك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
10
تشكر از آقاي روحاني و دكتر ظريف بجاست اما يه تشكر جانانه هم بايد از رهبري عزيز واسه پشتيباني و رهنمودهاشون داشت و هم از اين ملت. كه تاب اينهمه فشار رواني و اقتصادي رو داشتند و پاي هدفشون موندند
زنده باد ايران اسلامي
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
4
نمي دونم چرا نظراتم رو كلا حذف مي كني با اين كه نه توهين مي كنم و نه تضعيف ولي حرف اين دوستان داخلي اسرائيل رو مثل نقل و نبات داري درج مي كني. دوست داشتم اسم خودم رو توي اين ستون ها ببينم چون از ته دلم از روحاني و ظريف تشكر كردم و بهشون افتخار...
ماندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
5
به آقای جلیلی بگید که نتیجه مثبت مذاکرات یعنی این، ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
8
کسانی که به این توافق نامه انتقاده میکنند تمامیت خواه بودن خودشون رو نشون میدهند. خواه ایرانی خواه غربی! انصافا در شرایط کنونی بعد از یک دهه تنش و درگیری بهترین توافق ممکن است!
barfak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
4
حالا که نوبت مردان اقتصاد رسیده ، از مسئولین دولت خواهشمندیم که امنیت و جان این مردان را در نظر داشته باشن. ... به امید ایرانی آباد و سربلند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
4
انتخاب منشر کن دولتمردان چرا تمام کارها را را برای قشر مرفه انجام می دهند یک فکری برای قشر مستضعف و بی نوا بکنند تمام چیزها گران شده است لبنیات خوار وبار مرغ گوشت میوه سیب زمنی بازم می گم سیب زمینی
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
8
من یه جوان بیکارم خدا کنه این همه دعوا سیاسی به جای برسه همه جوان بیکار یه کارابرو مند پیدا بکنن.نه یه عده بخورن بترکنن یه عده ای امثال ما تونون شبشون محتاج باشن. خدا کنه این توافق نامه واقعا توفق باشه تحریم برداشته بش. خداکنه
من شکم پرست نیستم مثل بعضی ولی بیکارخستم کرده
امپراطور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
13
درود بر مذاركره كنندگان ايراني
آقاي ظريف و گروه همراهش شايسته دريافت مدال افتخار هستند
عاطفه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
13
سپاس از تمام زحمات دکتر روحانی و دکتر طریف
مریم ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
9
رییس جمهور محبوب من، واقعا یک رهبر کاریزما هستی در قلب همه ما! درود بر تو، پاینده باشی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
14
کاسبان تجریم فقط ناراحت هستند
نظرات بینندگان