arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۰۸۴۹
تعداد نظرات: ۸۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲

لاریجانی خطاب به آمریکا: جرات دارید زیر حرفتان بزنید، ببینید چیکارتان می کنیم

رییس مجلس با اشاره به توافق ژنو به آمریکایی نسبت به احتمال «زیر حرف زدن» آنان هشدار داد و گفت: بعد از توافق ژنو می‌روید در جلساتی می‌نشینید و حرف‌هایی را می‌گویید این نشان می‌دهد که خیلی کوچولو هستید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی لاریجانی در اجلاس سالانه دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی،‌ حزب موتلفه را حزب پایداری دانست و گفت: حرکت این حزب همواره ریشه‌دار است و از باقیات الصالحات مرحوم عسگراولادی است، لذا امیدوارم این دستاورد همچنان درخشندگی داشته باشد و در تقویت نیروی انسانی و سامان‌بخش امور سیاسی در کشور نقش خود را ایفا کند.

رییس قوه مقننه با تسلیت چهلمین روز درگذشت مرحوم عسگراولادی گفت: عسگراولادی بیش از نیم قرن در ساحت سیاست کشور ما نقش موثر و تاثیرگذاری داشته است و از این جهت بر همه ما واجب است که نسبت به این مرد بزرگ قدرشناس باشیم.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان با بیان این‌که «عسگراولادی سیاستمدار ریشه‌دار بود» به تفاوت یک سیاستمدار ریشه‌دار با سیاستمدار بادکنکی اشاره کرد و گفت: شما بادکنک‌هایی را می‌بینید که تا طوفان ایجاد نشود به فضا نمی‌رود در واقع سیاستمدار بادکنکی تا شرایط را طوفانی نبیند خود را نشان نمی‌دهد، اما سیاستمدار ریشه‌دار اهل حکمت است، در جهت نفی دیگران زندگی نمی‌کند و نقد دیگران را در جایی که لازم باشد مشفقانه انجام می‌دهد.

لاریجانی ادامه داد: ممکن است سیاستمدار ریشه‌دار گاهی تحت الشعاع سیاستمدار بادکنکی قرار گیرد و فضا غبارآلود شود، لذا افکار و شرایط پوپولیستی حاکم می‌شود و حرف‌ها از سر صدق زده نمی‌شود. لذا در فضای غبارآلود شک‌برانگیز نمی توانند رشد کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولاتی که افراطیون در منطقه ایجاد می‌کردند، گفت: همین افراطیون هستند که امروز فربه بوده سر مسلمانان را می‌برند و جگرشان را خام می‌خورند و بعد می‌گویند واقع‌گرا هستیم و دیگرانی که حرف می‌زنند آرمان‌گرا هستند در حالی که همه سیاستمداران باید آرمان داشته باشند.

رییس قوه مقننه با بیان این‌که «افرادی مانند عسگراولادی برای کشور از نفت پرارزش‌تر هستند» گفت: اگر یک سیاستمدار سرمایه ملی باشد،‌ کشور را بدون نفت اداره می‌کند و افرادی مانند عسگراولادی سرمایه ملی کشور هستند که یک رجل سیاسی کاملا مسلکی بود چه در زندگی فردی و چه اجتماعی و کاملا هدفدار حرکت می‌کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران در این 34 چند سال گذشته خیلی ملت ایران را سرفراز کرد و حرکتی که امام به وجود آورد و پس از آن نیز ادامه یافت ظرفیت بزرگی برای کشور ایجاد کرد.

لاریجانی با بیان این‌که «از نظر شرایط منطقه‌ای و بین المللی کشور خیلی روبه جلو آمد» گفت: کشورما و ملت ما مطرح نبودیم گاهی باید خجالت می‌کشیدیم به خاطر نسبتی که رژیم شاه با اسراییل و آمریکا داشت در واقع اصلا مطرح نبودیم چند شهر آباد داشتیم و مابقی شهرها در وضع اسف‌آور چند قرن گذشته زندگی می‌کردند.

وی تصریح کرد: جدای از موقعیت ژئوپولتیک ایران که موقعیت برجسته است، یکی از تیزهوشی‌های امام و رهبری این بود که از این ظرفیت به خوبی استفاده کردند و مهم هم همین است و استفاده از این ظرفیت از دلایل ریشه‌دار حکومت است.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با شاره به پیشرفت هسته‌ای گفت: البته پیشرفت‌هایی در کشور در سایر بخش‌ها انجام شده است که هسته‌ای نمونه‌ای از آنها است و جیغ‌های بنفشی که می‌کشند به خاطر دستیابی به این صنعت پیشرفته است، البته ما به دنبال بمب هسته‌ای نیستیم آنها هم خیلی نگران این نیستند، مسئله‌شان چیز دیگری است گاهی الفاظی که موجودات بین‌المللی می‌گویند که ایران ظرفیت بین‌المللی‌اش بالا رفته است و این صورت ظاهری، جلوه خاصی پیدا می‌کند.

لاریجانی با اشاره به این‌که «اگر در غالب مسائل استراتژیک کشور توان ما بالا رفته است با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب بوده است» گفت: ما باید از نعمت‌هایی که داریم استفاده کنیم.

وی افزود: ما در زمینه دفاعی هم پیشرفت‌های خوبی داریم، لزومی ندارد که پوشیده حرف بزنیم، اگر دیگران نگران هستند که دلیل نمی‌شود که آورده خود را کم ببینیم.

رییس قوه مقننه با تاکید بر این‌که «ایران یکی از قدرت‌های بزرگ موشکی در منطقه است» گفت: دلیلی ندارد که پنهان کنیم آنهایی که باید بدانند می‌دانند کشوری می‌تواند استقلال خود را حفظ کند که توان بازدارندگی داشته باشد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «در مورد مسائل هسته‌ای برخی مسوولان آمریکایی حرف‌هایی می‌زنند» اظهار کرد: این چه حرف‌هایی است که می‌زنند، شما توافق انجام داده‌اید جراًت دارید زیرش بزنید ببینید چیکارتون می کنیم، بعد می‌روید در جلساتی می‌نشینید و حرف‌هایی را می‌گویید این نشان می‌دهد که خیلی کوچولو هستید.

وی راه پیشرفت کشور را توجه به مسائل اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور عنوان کرد و گفت: مسئولان باید باید تلاش کنند اقتصاد مردمی شود و بفهمیم در مسائل اقتصادی کجا اشکال دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر پیشرفت‌های دفاعی کشور گفت: این‌که توانسته‌ایم در زمینه‌های مختلف روی پای خود بایستیم در این سال‌ها زندگی و در شرایط جنگ تحمیلی حاصل شده است، ما نیروی دفاعی ورزیده‌ای داریم که این نیرو با مانور، نیروی دفاعی نشده است بلکه جنگ را تجربه کرده است.

رییس قوه مقننه تصریح کرد: همین که امروز به دروغ می‌گویند ما از سلاح هسته‌یی ایران خیلی می‌ترسیم، این حرف را مسئول اطلاعات ارتش عراق می‌گوید در همان زمان جنگ نیز شوروی سابق به ارتش عراق خیلی کمک کرد،‌ هم چنین کشورهای عربی در زمان جنگ عراق با ایران خیلی فضاحت کرده و 100 میلیارد دلار کمک کردند، اما ایران در این شرایط دفاع کرد.

لاریجانی در ادامه افزود: باید یادآور شد از نظر توانمندی اقتصادی، کارهای خوبی را دنبال کردیم البته در یک دوره‌ای اشکالاتی به وجود آمد که این چند وقت گذشته فرمان اقتصاد کشور درست هدایت نشد و خیلی از ظرفیت‌های کشور که باید در عرصه اقتصاد فعال می‌شد،‌ امکان‌پذیر نشد. اما ایران استعداد بالقوه خوبی دارد و اگر دولت جدید نیز به این ظرفیت توجه کند خیلی در اقتصاد کشور را جلو می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات دیگر که باید در نظر داشت، ظرفیت ایران در منطقه است، ما پنهان کاری نمی‌کنیم، اما الهام بخشی انقلاب اسلامی در منطقه اثر گذاشته که به آن افتخار می‌کنیم، هم‌چنین حزب‌الله لبنان نیروی مقاومی است که توانسته کمر رژیم صهیونیستی را بشکند؛ که به آن نیز افتخار می‌کنیم و حتما هم مساعدت می‌کنیم که آبرو برای اسلام ایجاد شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که «جنگ 33 روزه پندآموز است» اظهار کرد: نباید این موضوع را دست کم گرفت، آن عربده کشی‌های سیاسی که آن زمان انجام می‌شد، و به لبنان حمله کردند، با این تصور بود که کار را به اتمام رسانند، اما بعد از سه هفته در جنگ 33 روزه به التماس افتادند که آتش بس شود و حتی‌ یکی از رهبران اروپایی آن زمان در سفری که بنده به کشورهای اروپایی داشتم می‌گفت این اولمرت، یک جنازه سیاسی است.

رییس قوه مقننه در بخش دیگری از سخنانش به جنگ سوریه نیز اشاره کرد و گفت: در همین جنگ ماجراجویانه سوریه، یکی از وزرای خارجه کشورهای منطقه همان اوایل به ایران آمده بود و ما به او توضیح دادیم که سوریه مثل کشورهای دیگر نیست و یک کشور پیشرو در مقاومت است. اما او گفت دو هفته دیگر کار این کشور تمام می‌شود، اما اکنون سه سال از آن زمان گذشته با چه رویی می‌خواهند بگویند ما سیاستمداریم، آنها می‌خواستند این سد را از جلوی پای رژیم صهیونیستی بردارند، اما موفق نشدند.

لاریجانی تاکید کرد: اما جمهوری اسلامی ایران دارای حرکتی متین و دارای استراتژی بود ما از مردم مظلوم دفاع کردیم که برای صحنه بین‌المللی آورده‌ای داشت، آورده این بود که در زمان بوش وقتی آمریکا عراق را اشغال کرد و یا در افغانستان سروصدا داشت، ما مخالفت کردیم آن‌ها می‌گفتند در عراق برج دموکراسی درست می‌کنیم که سایه بیاندازد، اما حالا بفرمایید! این هم برج دموکراسی که باعث خجالت است.

رییس قوه مقننه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرد اگر ما ایستادگی نمی‌کردیم نه تنها به خودمان صدمه می خورد بلکه آمریکایی‌ها فکر می‌کردند دیگر کار تمام شده است و آن‌ها هستند که باید دستور دهند، اما آن زمان سایه دیکتاتوری بین‌المللی را از سر بشریت حذف کردیم آن‌هایی که باید بفهمند می‌فهمند و به هر حال این ظرفیت در منطقه و عرصه بین‌المللی ملموس است.

لاریجانی ابراز عقیده کرد که این تغییر شرایط برای غربی‌ها به خاطر این است که آن‌ها متوجه شدند بدون جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانند در منطقه کار انجام دهند، لذا اگر ما دارای چنین ظرفیت‌هایی هستیم افراد عاقل باید از این ظرفیت‌ها استفده کنند که برای این ظرفیت‌ها زحمت کشیده شده است و باید از آن صیانت شود.

رییس نهاد قانون‌گذاری تاکید کرد: بدانیم یک بخش مهمی از اشکالات ما مربوط به اقتصاد است، من در حکمت جمهوری اسلامی ایران در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی تردید ندارم که راه درست همین است، بنابراین آنچه مهم است بخش اقتصاد کشور می‌باشد و ما باید بدانیم نقطه ضعف‌ ما در چیست، که البته بخش اندکی ناشی از شرایط مربوط به تحریم‌هاست.

لاریجانی در ادامه اظهار کرد: چند روز پیش وزیر امور اقتصاد و دارایی در هیئت رییسه پیش من بود و گفت که تقریبا مجموع بدهی دولت به بانک مرکزی، و یا سایر بانک‌ها بالغ بر 150 تا 160 هزار میلیارد تومان است، آیا این به تحریم‌ها مربوط است؟ البته بد اداره کردن نیز تاثیرگذار بوده است. به عنوان مثال اینکه 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی کلنگ زده شود و تنها از این مبلغ 10 هزار میلیارد تومان تحقق یابد که اگر این طرح‌ها بخواهد تمام شود 60 تا 70 سال طول می‌کشد. باید پرسید چه کسی گفت کلنگ بزنید؟ آدم باید لقمه را اندازه دهنش بردارد.

وی افزود: همین‌طور است در مورد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، مگر قانون گفته بود اینگونه عمل کنند که به تولید لطمه بخورد؟ درست اجرا نشد، در حال حاضر بسیاری از صنایع داخلی ما کاری به خارج از کشور ندارد باید به آن تسهیلات داد.

رییس مجلس شورای اسلامی هم‌چنین در ادامه سخنان خود به تاکید رهبری بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: سه نیروگاه را از وزارت نیرو گرفتند و به وزارت دفاع دادند، آیا این اجرای اصل 44 است؟ این بخش‌های اقتصادی را هم به شبه دولتی دهیم؟

رییس قوه مقننه تصریح کرد: همین‌طور است در مورد سهام عدالت، الان مردمی که ورقه سهام عدالت را در دست دارند آیا احساس مالکیت می‌کنند آیا از این ورقه پولی در می‌آید، کی قرار بود اینگونه اداره شود؟.

لاریجانی تاکید کرد: اصل 44 که مقام معظم رهبری گفتند این است که اقتصاد کشور، مردمی شود تا تصنعی، اتفاقا راه نجات کشور این بود که رهبری گفتند. سیاست‌هایی که رهبری می‌گویند این است که نباید به نفت متکی بود در این صورت اقتصاد اصلاح می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون هم دولت جدید بر سر کار آمده و می‌گوید ما تابع قانون عمل می‌کنیم اما احساس می‌کنیم در لایحه بودجه نقاط ضعفی وجود دارد، اما در کلان مسیر مطلوبی را طی می‌کند که امیدوارم بسترها را فراهم کند، در مجلس هم تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌ها استفاده شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۱۷۲
غیر قابل انتشار: ۱۴۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
60
780
حرف جناب دکتر لاریجانی حرف درستی است اما....

گویی احمدی نژاد رفته اما او ادبیاتش را در کشور نهادیه کرده است! حتی فردی چون دکتر لاریجانی که ادبیات کاملاً سیاسی دارند هم به لمپنیزم دچار شده اند
پاسخ ها
اسماعیل زاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
نگران نباش...
آقای لاریجانی وارد هستند..
این ها را برای مصرف داخلی می گویند..
ادبیات شون وقتی با خارجی ها برخورد می کنند یک جور دیگه است..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
احمدی نژاد عادتش این بود و با همه همانگونه حرف میزد اما در باب دکتر علی لاریجانب باید گفت که با سیاستمداران متکبر و دغل آمریکائی باید مثل خودشان سخن گفت .
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ببینید چکارتان میکنیم !!!!!
فعلا که اونا دارن با ما یک کارایی میکنن !
پیام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
فعلا که امثال لاریجانی و امثالهم گند اظهار نظر ظریف در مورد حمله نظامی ِآِمریکا رو جمع کنند، شما هم طلب کار نشید، مگه تو 2 یا 3 روز نبود که اونا گفتن که باید حمله اتمی بشه به ایران یا گزینه نظامی روی میز است، این یک پاسخ به اظهار نظر پر بها و هزینه جناب ظریف یود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
احمدی نژاد رفته تحریم ها کاهش نیافته و شما ها جرات هیچ اقدامی ندارید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
برادر، سیاست مدارها ملتشون رو گذاشتند سر کار چه آمریکاییش چه ایرانیش، مذاکرات پشت پرده و بدگویی از هم در مجالس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
19
406
آقاي لاريجاني چرا در موقع بد اجرا كردن هدفمندي جلوي كار احمدي نژاد را نگرفتيد مجلس بيشتر از دولت مقصر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
24
460
مثلا جه کاری؟
امریکا را تحریم می کنی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
424
56
باید از خدامون هم باشه که اونا زیر توافق بزنند!
ترکمنچای که نه! ولی یه چیزایی توی همون مضمونه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
قراردادهای ظریف مایه افتخار هستند. ترکمانچای، قراردادهای احمدینژاد است که جرات ندارند هیچکدام از آنها را علنی کنند، و در تمام آنها مردم را "نامحرم" تشخیص داده اند. مثل قرارداد صادرات گاز به پاکستان و قراردادهای خزر با روسیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
38
348
واقعا قدرت ایران را با آمریکا مقایسه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوخی جالبی بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
15
273
چه کار می کنید
vvvv
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
13
267
کاش می گفت ما هم بدانیم
ناشناسی آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
16
314
حتماً باهاشون قهر میکنید دیگه :)
پاسخ ها
سیروس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
لطفا جناحی حرف نزن. اصلا تو انگلیسی بلدی که بفهمی اونها چه طور صحبت میکنند در مورد ما. ضمنا اگه ایرانی هستی نباید به سخره میگرفتی. هرچند که تیتری که انتخاب زده شیطنت آمیزه .
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
6
45
انتخاب جان جواب مقاله ای که برایتان ارسال کردم چی شد؟
منتشر می کنید یا نه؟
مدیر پایگاه دوست عزیز در صورت امکان سوالتان را از طریق همان ارتباط با انتخاب مطرح نمایید. بنده بی اطلاع ام!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
13
227
مثلا چی کارشون میتونن بکنن؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
17
232
کوچولو؟؟!!
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
14
357
مهم نیست امریکائیها زیر حرفشان بزنند. مهم اینه که آنقدر سیاستمدار باشید که دنیا را همراه خودتان کنید تا مقابل زورگویی امریکا بایستند و ایران را به انزوا نکشند، نه مثل دولت گذشته که همه دنیا را دشمن ایران کرد...وگرنه آقای لاریجانی وقتی جنگ شروع بشه با اینکه ایران بهترین موشکها را دارد امریکا هم مدرنترین سلاحها را دارد...حالا اینجا چه کسی ضرر میکند مردم بیچاره امریکا و ایران...حکایت میشه حکایت مردم سوریه که اواره و بدبخت شدند و بشار اسد در کاخش و مخالفان بشار در هتلهای چند ستاره ترکیه و قطر و در محلهای امن و اسوده برای هم شاخ و شانه میکشند...اگر امثال شما و نمایندگان مجلس هم مثل سربازان وارد میدان جنگ شدید احسن دارید...وگرنه خواهشا سر ناموس و زن و بچه مردم اینطور دم از جنگ نزنید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
احسنت
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
واقعا یه مثبت کمه همه بخونن مثبت بدهند.
بنیامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
11
227
این چه ادبیاتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
80
42
دیدید که ریئس مجلس هم نسبت به بودجه انتقاد داشتن قابل توجه کسانی که مخالف اعتراض نماینده ها بودن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
15
180
کلی خندیدیم؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
9
281
...
من و امثال من جوونیشون سر این مسائل سوخت و بیکار دارن می چرخن
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
157
«مسئولان تلاش کنند اقتصاد مردمی شود و بفهمیم کجای اقتصاد مشکل دارد»؟!!
اقتصاد مردمی؟؟؟
کجای اقتصاد مشکل دارد یا کجای خودمان؟؟؟!
بفهمیم یعنی تا بحال نفهمیدیم؟؟!!
بازماندگان دوره احمدی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
8
314
آقای لاریجانی جهت تنویر افکار عمومی میشه دقیقا بگین که چه کارشان میکنید؟؟
پاسخ ها
ناشناسی آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
قهر خواهند کرد دیگه
معلوم نیست ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!1
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
بهشون میگه: بدی بدی خیلی بدی
جلال ابراهیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
3
140
اگر هر قوه به وظیفه خویش عمل کند و کمتر به اظهار نظر های احمدی نژادی بپردازد هم شان خودش حفظ میشود وهم چرخ هسته ایی بهتر به چرخش در میاید مگر ایشان خود سالیان پیش متولی هسته ایی نبودند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
177
بزن زنگ و ! این ادبیات دیپلماتیک نیست ادبیات تهدید جواب نمی دهد !
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
107
24
خدایی نیاز بود یه مسئول سیاسی یه ذره پیاز داغشو زیاد کنه :) این چند وقته آمریکاییها چپ و راست مصاحبه میکردن البته معلوم بود که اونام تحت فشارن ولی یه ذره تند رفته بودن
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
11
211
حالا اومدیم و اونا زیر حرفشون زدند میخوای چیکارشون بکنی؟ میخوای تحریمشون بکنی یا باهاشون جنگ کنی؟نه خداوکیلی جناب دکتر بگو میخوای چیکارشون کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
وقتی تعداد سانتریفیوژ شد 40 هزارتا اونوقت می فهمن
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
اونموقع میشه مثل زمان احمدی نژاد که سانتریفیوژ ها میچرخید و چرخ کارخانه ها و صنعت ایستاده بود و داشت زنگ میزد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
98
دولت می گوید ماتابع قانون عمل می کنیم یعنی جه؟؟؟مگه عمل نمی کنه؟ شما چیکاره این؟ به احمدی نژاد درمورد بی قانونی چی گفتین؟ خوبه نمایندگان درمسند حرفشان را با اعتصاب می زنند مردم چیکار کنند؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
143
جراًت دارید زیرش بزنید ببینید چیکارتون می کنیم؟!!! من از مسئولان درخواست میکنم در ادبیات خودشون تجدید نظر کنن!گفتن این ادبیات شایسته ی ملت ما نیست،گفتار به این صورت بر روی گفتار مردم با همدیگر نیز تاثیر منفی میزاره،همونطور که تا الآن گذاشته!
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
157
جناب دکتر ادبیات جنگ طلبانه رو بذارید کنار

منظورتون این نبوده دوباره قیمت دلار و سکه همچین بپره بالا که دیگه پایین اوردنش کار حضرت فیله ، توروخدا اگر تحریمها برگردند ، به خدا امید نداریم با این حقوقهای پایین به خدا قسم نمیدونیم باید چی کنیم با قیمتها ، آقا مردم دیگه خسته شدن از این عزت های الکی ، بابا له شدیم با این تحریم ها ، فروش نفت صفر شد چه خاکی تو سرمون بریزیم ، خدا خودت یه راهی بذار جلو جوونای پرپرشده امروز
alef
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
4
70
این چ تیتیتریه آخه؟
مثلابین المللی این شما.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
1
119
خوب فردا اگر آنها هم با ما با این ادبیات حرف زدند و گفتند کوچولو خودتان هستید ما چه جوابی باید به آنها بدهیم ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
96
منظور لاریجانی از "جیغ بنفش" رو من متوجه نشدم.اگه کسی میدونه لطفا بگه.
پاسخ ها
AKBAR
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
یعنی بنفش جیغ
رحمت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
4
90
آقای لاریجانی احساسات وطن پرستانه ی شما را درک میکنم ولی این سخنان کوچه بازاری زیبنده ی شما نبود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
9
70
دكترلاريجاني ازشمابعيدبوداستفاده ازاين لغات
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
اتفاقا اصلا هم بعید نبود!!!!!!!!!
قزوینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
10
84
جناب لاریجانی با همه ارادتی که به شمادارم توصیه میکنم شما مجلس را از تاخت وتاز باند پایداری و امثال ... و ... پاک کنید که بدتر از آمریکائیها و ... هستند بقیه کارها پیش کشتان.
...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
73
17
احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
6
59
البته عصبانیت و ناراحتی جناب لاریجانی کاملأ قابل درک است، ما نیز همچون ایشان از برخی اظهارنظرهای غیرمسئولانه مقامات آمریکایی ناراحتیم، ولی... با همه این اوصاف ما نباید این عصبانیت را در قالب این چنین ادبیاتی بروز دهیم، شاید آنها همین را میخواهند!
فقط یک ایرانی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
7
126
علی جان هر کاری میخوای بکن اما رو من یکی حساب نکن !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
من یعنی کی؟
یعنی ملت رو میگی؟
آفرین درسته!
ملت دیگه خودشو کنار میکشه!
ملت دیگه داره له میشه زیر دست و پای اینها...
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
4
115
بابا یه خورده به فکر مردم باشید. شما میشینید زندگی مرفه تون رو ادامه می دید. این وسط مردم هستن که له میشن!
مؤدب
|
UNITED STATES
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
4
99
آقای دکتر لاریجانی ید طولائی در ابداع ترکیبات تازه در ادبیات دیپلماتیک دارند. همه صحبتهای ایشان حاوی چند تا از این کلمات و ترکیبات تازه است اما این یکی را فکر کنم از احمدی نژاد اقتباس کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
دقیقاً!
اسماعیل مسیح گل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
3
42
حالا ریس کمیته بانکی سنا با توجه به سابقه تاریخی دولتمردان امریکاهی در دروغ بی رحمی چیزی گفته شما به عنوان ریس قوه مقننه به جایی مقابله به مثل با دولت همکاری کنید تا وضع اقتصاد شغل جوانان درست بشه با تشکر
قـــقــنـــوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
70
17
من که با حرفاش موافقم؛
بنده خدا دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده کلی زحمت کشیدن تا توافق حاصل شد،اگه امریکا زیرش بزنه دیوار بی اعتمادی بیش از پیش تقویت میشه و روابط بیش از گذشته تیره تار میشه و در نتیجه تندروهای داخل و خارج تقویت میشن!!!
سینا
|
UNITED KINGDOM
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
2
67
خوب هشت سال بودزده بودن زیرمذاکرات چیکارکردیم
یواش باهم بریم هرچند نمایش نمیدین
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
2
41
با قانون شکنان داخلی مگر چه کردید؟
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
40
8
منظور آقای لاریجانی اینه اگر زدند زیرش غنی سازی رو به 65 درصد می رسونیم.در ضمن آمریکا احتمالش کمه بزنه زیرش چون اگر اینکارو بکنه نشون میده واقعا احمقه چطور میخواد تو جهان سرشو بالا ببره؟!!آبروشون میره...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
نع بابا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
3
53
میخوام به اقای لاریجانی بگم شما که میتوانید با امریکا برخورد کنید و میگویید که چیکارتان می کنیم.خب میخواستید با احمدی نژاد و مرتضوی برخورد کنید تا این اقتصاد را به این روزی که خودتان ازش به بدی یاد می کنید گرفتار نشه.برخورد با امریکا واقعا آسونتره برخورد با بی قانونی هدفمندی یارانه ها بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
61
9
آی حال کردم دمت گرم جناب لاریجانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
5
38
بادکنکی خیلی جالب بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
3
57
جان من چیکار میکنی؟
فقط گناه دارن ملت آمریکا...یه کاری کن اینا ضربه نخورن. ما که با ملت آمرکا مشکل نداریم، با دولتشون مشکل داریم...زیاد بهشون فشار نیارین، درست نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ميگيم مرگ بر آمريکا
قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
2
44
ماچه گناهی کردیم که نمی دونیم چه بلایی سرمون می خواد دربیاد.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
2
34
جمعه 13 دسامبر 2013 - 22 آذر 1392 :
چند شرکت ایرانی و خارجی به فهرست تحریم‌های آمریکا اضافه شدند.
هم زمان با رایزنی‌های شدید دولت باراک اوباما برای جلوگیری از تصویب دور تازه‌ای از تحریم‌های کنگره علیه ایران، وزارت دارایی او تعدادی از شرکت‌های ایرانی و خارجی را در ارتباط با برنامه اتمی و صادرات نفت ایران تحریم کرده است.

آقای لاریجانی اینا زدوند زیر حرفشون . بفرما ...
علی م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
3
53
آقای لاریجانی با این روش دل دشمنان را شاد شاد کردید اسرائیل ،عربستان،افراطیهای ایرانی و امریکائی جشن میگیرند و انهائیکه امید بسته بودند که دولت تدبیر و امید میتواند با تعامل، صبر و تحمل تحریمهای کمر شکن را کم کند و پروژهائیکه میگوئید حتی 10درصد ان هم انجام نشده فعال کند. وضعیت اقتصادی که در وضعیت فلاکت قرار گرفته است سروسامان دهند، بیکاری خانمان سوز را به مرور کم کند. ظاهرا از وضعیت مردم خیلی بیخبرید ومیدانید شما مجلسیان از مجلس هفتم در زمان ریاست اقای حداد که بنای مخالفت را گذاشتند جلوی روند رو به جلوی کشور را گرفتند اصلاح تدریجی قیمتهای انرژی رابنام عیدی به مردم متوقف کردند و مجالس هشتم و نهم که رادیکالیزم نهادینه شد و با نادیده گرفتن رفتارهای فلاکت بار دولت نهم و دهم آن شد نباید میشد و امروز همه انهائیکه مسئول رساندن اوضاع کشور به این وضعیت هستند و باید به دادگاههای صالح معرفی وعلنی محاکمه شوند مدعی هستند. شما رئیس مجلس کشور بزرگ با فرهنک(البته دیگر فرهنگی هم نمانده) ایران هستید چرا فرهنگ احمدی نژادی روی شما اینگونه اثر گداشته و بی تحمل شده اید و در میدان جنگ که انرا حس نکرده ای ایستاده چرا پیگیر وظائف اصلی خود در مجلس نیستید، نمیدائید الایندگی و ریز گردها کشاورزی اکثر استانها را در شرف نابودی قرار داده، نمیدانید بیکاری باعث شده در اعتیاد و بزهکاری در رتبه های اول باشیم با داد فریاد و جنگ طلبی هیچ چیز درست نمیشود کسی نمیگوید انها راست میگویند و صداقت دارند ولی اخبار حاکی از ان است که برای خودشان هم که شده خیلی از مقامات دولت امریکا از رئیس جمهور تا معاون وزیر خارجه با افرایش تحریمها توسط نمایندگان افراطی مقابله میکنند باید همه در رفتار گفتار منافع کشور را در نظر بگیریم نه منافع گروهی برای حفظ جایگاه خود. باید شاهد رفتار بازار باشیم که به رفتار تعاملی دولت پاسخ مثبت داده بود وحالا هم به رفتارهای خشن چگونه پاسخ میدهند که باب طبع رانت خواران و دلالان سود جو میباشد. اگر دین و وطن خود را دوست دارید باید با تدبیر و تعامل رفتار کنید "لطفا چاپ کنید نترسید"
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
منظورتون این نبوده دوباره قیمت دلار و سکه همچین بپره بالا که دیگه پایین اوردنش کار حضرت فیله ، توروخدا اگر تحریمها برگردند ، به خدا امید نداریم با این حقوقهای پایین به خدا قسم نمیدونیم باید چی کنیم با قیمتها ، آقا مردم دیگه خسته شدن از این عزت های الکی ، بابا له شدیم با این تحریم ها ، فروش نفت صفر شد چه خاکی تو سرمون بریزیم ، خدا خودت یه راهی بذار جلو جوونای پرپرشده امروز...پدر مردم داره در میاد..
پرهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
3
72
فقر.بیکاری فلاکت.شرمندگی خانواده .افسردگی.زنده باد انرزی هسته ای آخرشم به هیچی نمیرسیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
پیشرفت که دارن میگن همش دروووغه...چون اگه بووود ما آن را در جامعه میدیدیم...ولی ما همچنان در جامعه فقر...فحشا...مرگ...نداری...بیکاری...بی پولی...بدبختی و و و روز به روز بیشتر میبینیم...خودتان و تمام مردم هم دارن میبینند ولی مسئولان کشور نمیدانم می بینند یا نه؟ منکه دروغ نمیگم خودتان دارید مشاهده میکنید...
سعید ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
3
44
جالبه که بیشتر مسؤولین ما خیلی علاقه دارن خودشونو توی مقاومت و سختی کشیدن سالهای گذشته مردم شریک بدونن! چه زمان انقلاب چه ادوار سحت بعدش.در حالی که اگرم مرفه نیودن، سختی هم نکشیدن..
حسین
|
UNITED STATES
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
2
75
زدند زیر قولشون ببینیم چکاره ای الان
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
3
33
مثلا جه کاری؟ امریکا را تحریم می کنی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
3
25
دکترجان کاش به طور شفاف می گفتی چیکارشان می کنید
بهنام خان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
3
19
باسلام
جناب لاریجانی شما سیاستمدار بسیار زبده و کار کشته ای هستید . شما دیگه چرا ؟؟؟ با تحریک دنیا بر علیه خود سالهاست که عذاب میکشیم البته ملت نه شماها ، شما تامین هستید و از منظر شما آب از آب تکان نخورده . بله زمانی میتوانیم رو حرف شما حساب کنیم که شماها هم مثل فیدل کاسترو ، چگوارا و امثال اینها پوتین بپوشید و اسلحه بدست بگیرید تا بجنگیم . نه اینکه بعد اتمام جنگ تازه مشخص شود چه کسی در کدام کشور اروپایی بوده و جنگ را از تلویزیون نگاه میکرده است . همه شما از دکتر ظریف ایراد میگیرید در صورتیکه اگر مرتکب یک خطا شده باشد ده مورد از عملکردش مثبت بوده است . آقای بذر پاش باید بداند که دکتر ظریف اندازه سن ایشان فقط سابقه سیاسی دارد . و مثل ایشان ره صد ساله را یک شبه نپیموده است . آه ملت ایران یک روز دامن همه شماها را خواهد گرفت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
3
27
دقیقا بگو چه کاری از دستتون برمیاد بگین تا ماهم بفهمیم احتمالا توسیزده آبان محکمتر مرگ برآمریکا میگید یاشاید هم به اوباما فحش میدین چیز بیشتری از دستتون ورنمیاد مطمنم
بنده خدا
|
CANADA
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
6
42
این آقا که خودشان یک پا احمدی نژاد هستند ، پس چرا از احمدی نژاد مرتب انتقاد میکند.ظاهرا ویروس احمدی نژاد همه را آلوده کرده و باید به فکر یک قرنطینه بزرگ بود !!
بانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
3
3
این تیتری که زدید در شان سایت انتخاب نیست. لطفا مغرضانه عمل نکنید. کلاس کارتان پایین میاد. امروز که بهتون سر زدم این تیتر رو که دیدم فک کردم اشتباهی اومدم یه سایت جوک و لطیفه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
1
بهتر است ایشان اگر مطلب یا تحلیلی دارند در جلسه شورای امنیت ملی بزنند
نظرات بینندگان