arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۲

قرعه‌کشی برج میلاد؛ بهانه جدید کلاهبرداران تلفنی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری اعضای باندی خبر داد که به بهانه قرعه‌کشی در برج میلاد، از مردم کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر دستگیری باند کلاهبرداری در اراک، گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر تماس‌های تلفنی به شهروندان اراکی برای شرکت در قرعه‌کشی در برج میلاد، با جوایز نفیسی همچون خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌ها دریافتند که این افراد در تماس‌های تلفنی، به بهانه شرکت‌ در قرعه‌کشی و همچنین ارائه بسته‌های پستی شامل جارو شارژی، ماساژور و ... از شهروندان مبلغ حدود سه میلیون ریال دریافت می‌کردند، گفت: با شروع تحقیقات، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند فردی را که اقدام به پخش بسته‌های پستی می‌کند را شناسایی و دستگیر کنند.

احمدی با بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های صورت گرفته اذعان کرد که از طریق آگهی در یکی از نشریات با مسئول شرکت در تهران آشنا شده است، گفت: این فرد دستگیر شده عنوان کرد که بعد از ارائه ضمانت‌هایی به این مسئول در تهران، وی به پخش بسته‌های پستی و دریافت وجه نقد اقدام کرده و بعد از مدتی نیز پول‌های دریافتی از مردم را به حساب این فرد واریز می‌کرده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای این باند در تهران، گفت: شهروندان دقت داشته باشند که در صورت تماس‌های تلفنی افراد ناشناس و ارائه پیشنهادهای فریبنده، به آنها اعتماد نکنند.
نظرات بینندگان