arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۲

هیچ مصاحبه ای با هیچ خبرنگاری نداشتم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: در دو هفته اخیر هیچ مصاحبه ای با هیچ خبرنگاری نداشتم.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی منطقه آزاد قشم، شهریار مشیری افزود: در دو هفته اخیر در مسافرت بودم و در این مدت هیچ مصاحبه ای، چه حضوری و چه تلفنی، با هیچ خبرنگاری نداشتم.

روز شنبه سی ام آذرماه یکی از خبرگزاری ها، خبری را تحت عنوان ˈجزئیات سوء استفاده کلان مالی در قشمˈ در خروجی خود گذاشت که به طور گسترده در فضای مجازی و روزنامه ها بازتاب داشت.

وی از رسانه ها خواست اخلاق حرفه ای را بیشتر رعایت کنند و به منطقه آزاد قشم برای رسیدن به اهداف بزرگی که دارد، بیش از گذشته کمک نمایند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم درباره برخی از تخلفات در این منطقه هم گفت: مسائل مربوط به برخی تخلفات توسط اداره حقوقی منطقه آزاد قشم، دستگاه های نظارتی، قضایی و سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی است و در صورتی که نتایج آن مشخص شود توسط دستگاه قضایی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

مشیری بررسی نهایی پرونده های تخلف را در حیطه وظایف دستگاه قضایی دانست و افزود: سازمان منطقه آزاد قشم وظیفه ارجاع پرونده های تخلف به دستگاه های ذیربط را دارد و بعد از این مرحله دیگر مسئولیتی متوجه این سازمان نخواهد بود و چنانچه لازم باشد دستگاه قضایی در این خصوص اعلام نظر خواهد کرد
نظرات بینندگان