arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۲۵۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۲

اسرائیل: بیانیه اتحادیه اروپا درباره لغو تحریم ها برای آرام کردن ایران است

کاخ سفید با فشارهای کنگره آمریکا روبرو است. کنگره از دولت اوباما می‌خواهد تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال کند که بدون شک این تصمیم توافقنامه ژنو را محکوم به شکست می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرگیری مذاکرات هسته ای میان ایران و غرب در سطح کارشناسان، تلاشهای صهیونیستها برای تخریب مذاکرات ژنو را به شکست کشاند.

"نداف أیال" دبیر سرویس بین الملل کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "تحولات اخیر در خصوص توافقنامه ژنو اندکی محافل اسرائیلی را دلگرم کرده بود، اما وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه سی بی اس تأکید کرد که توافقنامه ژنو میان ایران و غرب همچنان پا برجا است."

نداف أیال خاطرنشان کرد: "کاخ سفید با فشارهای کنگره آمریکا روبرو است. کنگره از دولت اوباما می‌خواهد تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال کند که بدون شک این تصمیم توافقنامه ژنو را محکوم به شکست می‌کند."

أیال افزود: "این در حالی است که کاخ سفید با این پیشنهادهای کنگره مخالف است و به ناچار تحریمهایی را که درخصوص شرکتها و افرادی که در برنامه هسته‌ای ایران سهیم هستند، به اجرا گذاشت."

وی خاطرنشان کرد: "تصمیم اخیر دولت اوباما موجب ایجاد بحرانی جزئی در توافقنامه ژنو شد، اما در واقع توافقنامه ژنو با تمام جزئیات آن پابرجا است. و دلیل روشن بر این ادعا صدور بیانیه‌ای از سوی کشورهای اتحادیه اروپا برای لغو فوری تحریمها علیه ایران در صورت پایبندی تهران به تعهدات توافقنامه ژنو است."

ایال تأکید کرد: " این تصمیم اتحادیه اروپا برای آرام کردن بحران برخاسته از فشارهای کنگره و پیشگیری از واکنش ایران و تخریب توافقنامه ژنو است. آنها به ایرانیها می گویند آرام باشید و آنچه را که آمریکاییها می‌گویند جدی نگیرد."

وی افزود: "ایرانیها در مقبال واکنش آمریکا در اعمال تحریمهای اخیر گفتند که ابتدا غنی سازی اورانیوم ادامه می یابد و سپس نیروگاه آب سنگین اراک نیز به فعالیتهای خود ادامه می دهد."
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱۵
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
2
88
خطاب به اسرائیل :خفه لطفا
ناشناس
|
CANADA
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
27
9
انتخاب عزيز دقت كن، هم چين گفتي اسراييل آدم احساس ميكنه دولت اسراييل رو ميگي و كفرمون در اومد اومديم خونديم ديديم بله يك بابايي در يك كانالي اين حرف رو زده تازه حرف بدي هم نزده كه بخواد ايران رو مثلا تحقير كنه. نميدونم اين كار رو از قصد ميكنيد يا خير!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
57
16
ایران باید اسرائیل را تهدید کند که اگر توافق نامه با شکست مواجه شود ایران برنامه هسته ای خود را به سمت برنامه نظامی و ساخت بمب اتم برای نابودی اسرائیل هدایت خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
بعد هم با حملات هوایی امریکا و اسراییل مواجه خواهد شد.ایران در موضع ضعفه تنها اسلحه ای که داشت نفت بود که انرا ازش گرفته اند.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
14
7
اسرائیل دشمن روحانیت هستش باید جلوش وایساد وزد توی دهنش و هدفش نابودی هست نه اینکه مثل کشورهای دیگه اختلاف سلیقه ای یا سیاسی داشته باشه بلکه درصدد نابودی رهبران وروحانیت شیعه در جهان هستش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
9
6
حالا انتخاب جان خودت چرا انقدر دوست داری این رابطه گرگ و میش بر قرار بشه ؟ به تو چی میرسه این وسط ؟ فقط نگی که دلت بحال ملت و کشور میسوزه که از تو بعیده بیشتر داری سنگ غربیا رو به سینه میزنی تا دین و کشورت رو چرا ؟ مطمئن باش بخای جلوی اهداف نظام که همانا ستیز ابدی با ستمگرا تا ظهور مولایمان مهدی عج هست بایستی سرنوشتی دردناک در انتظارت خواهد بود از منه شهر وند بپذیر این نصیحت را و بیا در جبهه روشنایی این به نفع دنیا و آخرتت هست
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
5
13
ما در دنیا نه با کسی جنگ داریم نه می خاهیم بمب اتم بسازیم.
ما حتی انرژی هسته ای رو نمیخاستیم و داشتیم آروم زندگیمونو میکردیم بهمون تحمیل شد اونم چه تحمیلی! یهو با اومدن این حق مسلم سفره هامون خالی شد،تورم و گرونی بیداد کرد، فقر زیاد شد،عزت و اعتبار و اقتدار ایرانی در دنیا از بین رفت و جاش رو حقارت ایرانی گرفت و...
بیخیال دیگه این حرفای دردناک هم تکراری شده...
نظرات بینندگان