arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۲

به نام مبارزه با مافیای نفتی به کام مفسدین اقتصادی

وزیر نفت وقت در سال 1389، طی دستور صریحی محمود الف را در تمامی مجموعه های وزارت نفت ممنوع الورود اعلام می کند اما وی پس از برکناری و حضور در مجلس روابط خاصی با این فرد برقرار کرده واز او بعنوان مشاور وکارشناس در کمیسیون انرژی استفاده می کند که این اقدام بااعتراض سایر اعضا مواجه می شود که چگونه می تواند فردی که بدلیل تخلفات متعدد بارها اخراج شده است بعنوان کارشناس ومشاور در کمیسیون حضور یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب:چهره پشت پرده فضاسازی های گسترده علیه وزارت نفت در سالهای اخبر فردی است که بدلیل تخلفات گسترده از وزارت نفت، سازمان بازرسی کل کشور و دفترخدمات حقوقی ریاست جمهوری اخراج شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی آینده، در ماههای اخیر بویژه از آغاز دولت یازدهم موج هدایت شده ای در جهت تضعیف و تهدید وزارت نفت از سوی برخی مراکز خاص هدایت می شود.

اگرچه چهره بیرونی این موج وزیر نفت دولت احمدی نژاد است که پس از عزل بعنوان نماینده مجلس به مجلس نهم راه یافته است و برصندلی ریاست کمیسیون انرژی تکیه زده است اما فرد پشت پرده این موضوع شخصی است به نام محمود . الف که منبع تغذیه شب نامه ها وتخریبهای گسترده وزارت نفت بوده است.

این فرد که پیش از این بدلیل تخلفات گسترده از سازمان بازرسی کل کشور اخراج شده است و پس از حضور در وزارت نفت نیز بدلیل تخلفات دیگر توسط نهادهای نظارتی فاقد شایستگی برای حضور در این مجموعه تشخیص داده شده است اما با ارتباط ویژه با برخی مسئولان به دفترخدمات حقوقی ریاست جمهوری مشغول بکار گردید، اما از این مجموعه نیز اخراج گردید با استفاده از همان روابط آلوده در مجموعه وزارت نفت نفوذ کرده و از یکی از شرکتها حقوق آنچنانی دریافت می کند.

نکته جالب آنجاست که وزیر نفت وقت در سال 1389، طی دستور صریحی محمود الف را در تمامی مجموعه های وزارت نفت ممنوع الورود اعلام می کند اما وی پس از برکناری و حضور در مجلس روابط خاصی با این فرد برقرار کرده واز او بعنوان مشاور وکارشناس در کمیسیون انرژی استفاده می کند که این اقدام بااعتراض سایر اعضا مواجه می شود که چگونه می تواند فردی که بدلیل تخلفات متعدد بارها اخراج شده است بعنوان کارشناس ومشاور در کمیسیون حضور یابد.

اما ماجرا از جایی جالب می شود که فرد مذکور که مدعی مبارزه با مافیای نفتی ومتخصص در فضاسازی است پس از نزدیک شدن به برخی مسئولان تبدیل به دلال و رابط با شرکتهای خارجی رقیب شده ومشخص می گردد آن شعارها وفضاسازی اولیه در جهت حذف رقیب بوده است.

آینده بزودی اطلاعات دیگری درباره ارتباط مافیای نفتی با فضاسازی های اخیر علیه صنعت نفت کشور منتشر خواهد کرد.

نظرات بینندگان