arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۲

مشکل دهنوي قابل برطرف شدن است/عابديني گفته‌هايش را اصلاح کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رييس کمیته مسابقات ليگ برتر فوتبال درباره وضعيت قاسم دهنوي بازيکن تيم پرسپوليس گفت:مسئولان باشگاه پرسپوليس مدعي هستند که بدهي دهنوي به باشگاه سپاهان را از طريق محل درآمدشان در سازمان ليگ پرداخت کردند.
غلامرضا بهروان رييس مسابقات ليگ برتر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: بر اين اساس وکيل باشگاه پرسپوليس بايد مستندات لازم را به کميته انضباطي ارائه دهد تا مشکل دهنوي برطرف شود.

بهروان درباره گفته‌هاي عابديني در مورد فساد چند تن از مسئولان سازمان ليگ برتر گفت: عابديني گفته‌هايش را اصلاح کرد. بر اين اساس منظور وي آلبرت گريگوريان و صديقي نبوده است، همچنين من از همکارانم در سازمان ليگ دفاع مي‌کنم چرا که آنها سالم و پاک هستند و کار خلافي انجام نمي‌دهند.

رییس کمیته مسابقات ليگ برتر درباره عدم استقبال تماشاگران از بليت الکترونيکي گفت: فروش بليت الکترونيکي الزامات AFC است و در تعيين سهميه اهميت دارد. به خاطر همين ما بايد در اين زمينه فرهنگ‌سازي کنيم.

بهروان تصريح کرد: هواداران با خريد بليت الکترونيکي مي‌توانند به تيم محبوبشان در زمينه درآمدزايي کمک کنند. همچنين تماشاگران مي‌توانند بليت بازي‌ها را پيش فروش تهيه کنند تا از 15 تا 25 درصد تخفيف برخوردار شوند.

وي عنوان کرد: به هر حال رسانه‌ها و باشگاه‌ها بايد فرهنگ سازي کنند و هواداران را تشويق کرده تا بليت‌هاي الکترونيکي تهيه کنند، همچنين ما در سازمان ليگ همزمان با سامانه فروش الکترونيکي بايد فرهنگ ‌سازي کنيم تا هواداران را مجاب به استفاده از بليت الکترونيکي کنيم.

وي درباره ارتباط گراني بليت با حضور اندک تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: گراني بليت هم جزو دلايل عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها است، همچنين سرما و کيفيت پايين بازي‌ها هم در اين امر تأثير‌گذار است. بازي‌هاي ليگ برتر حساسيت ويژه‌اي دارد اما سطح کيفي بازي‌ها پايين است.
نظرات بینندگان