arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۲

فتح الله زاده: یک جام هم به پرسپولیس نمی‌دهیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه استقلال به هواداران تیمش در خصوص ماندن مدافع استقلال اطمینان خاطر داد.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که بعد از مدت‌ها در جریان تمرین آبی‌پوشان پایتخت در محل کمپ مرحوم ناصر حجازی حاضر شده بود پس از بازدید از تجهیزات و امکانات کم به محل تمرینات رفت که همین امر کافی بود تا حدود یکصد هواداری که در کمپ استقلال حاضر بودند او را به محاصره خود درآورده و از فتح‌الله‌زاده سؤالات خود را بپرسند.

هواداران که از بابت رفتن پژمان منتظری از استقلال نگران بودند بلافاصله با دیدن مدیرعامل استقلال از او در این خصوص سؤال کردند که فتح‌الله‌زاده در پاسخ به هواداران گفت: خیالتان راحت باشد. یک ساعت و نیم با منتظری صحبت کردم و قول می‌دهم که او در تیم بماند. به هیچ وجه  نگران نباشید و مطمئن باشید پژمان را نگه خواهیم داشت. او بازیکن با تعصب استقلال است و در تیم خواهد ماند که در این هنگام هواداران به شدت مدیرعامل استقلال را تشویق کردند.

در بخش دیگری از سؤال و جواب هواداران با فتح‌الله‌زاده یک بار دیگر استقلالی‌ها با نگرانی از مدیرعامل تیمشان در خصوص نتایج خوب پرسپولیس و هزینه‌های فراوانی که این تیم می‌کند سؤال پرسیدند که فتح‌الله‌زاده در این خصوص هم به هواداران گفت تا نگران نباشند.

وی افزود: پرسپولیس امسال از جاهای دیگر خیلی حمایت شده است ما می‌خواستیم به آنها لطفی بکنیم و یک جام به پرسپولیس بدهیم و تا الآن ایده من این بود یک جام به آنها بدهم اما حالا که به من اهانت کردند و با توهین با من برخورد کردند کاری می‌کنیم که همان یک جام هم به آنها نرسیده و دستشان کوتاه بماند که این سخنان فتح‌الله‌زاده یک بار دیگر تشویق‌های ممتد و پیاپی هواداران استقلال را در پی داشت.

در ادامه هواداران از فتح‌الله‌زاده سؤال کردند که چرا هر روز شایعه برکناری او به گوش می‌رسد که مدیرعامل استقلال توضیح داد: خیلی سختی کشیدم و شما مشکلات استقلال را نمی‌دانید. برای همین کمپ خون دل‌ها خورده و زحمات زیادی را کشیده‌ام و شب و روزم را برای ساخت و ساز آن گذاشته و از سوی دیگر نیز برای تأمین پول بازیکنان دقیقه به دقیقه زمان گذاشتم با این حال باز هم می‌گویم که جای نگرانی نیست و نباید نگران باشیم.

قرار است دفتر کار فتح‌الله‌زاده و دفتر امور مالی باشگاه به زودی به کمپ استقلال منتقل شود
نظرات بینندگان