arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۲

اعلام محدويت های ترافيکي اطراف مصلاي تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت : محدویت ترافیکی برای تردد در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) نداریم.

سردار رحیمی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به برگزاری نماز جمعه این هفته در مصلای تهران گفت: از ساعت 7صبح روز جمعه تا پایان زمان مراسم نماز جمعه در برخی مسیرها محدویت توقف خواهیم داشت.

وی گفت : برای تسهیل تردد نمازگذاران در خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان پاکستان ، طول خیابان خیابان شهید قنبر زاده و طول خیابان پاکستان هیچ گونه توفقی در دو طرف خیابان نخواهیم داشت.

سردار رحیمی گفت : خیابان شهید اکبری و صابونچی هم پیش بینی شده است تا نماز گزاران بتوانند با راهنمایی پلیس راهنمایی و رانندگی و ستاد نماز جمعه ، موتورهای خود را
پارک کنند و پلیس تا پایان مراسم از این موتورها حفاظت خواهد کرد.

وی افزود: پارکینگ های شمالی و جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی با ظرفیت سه هزار خودرو برای نمازگزارانی که با خودرو شخصی به مراسم نماز جمعه می ایند ، در نظرگرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از پیش بینی اتوبوس های شرکت واحد از سراسر تهران برای انتقال نمازگزارن به پارکینگ های 5،6،7،8 خبر داد که با اتوبوس به محل نماز جمعه می ایند.

سردار رحیمی گفت : این اتوبوس ها پس از پایان نماز هم نمازگزاران را انتقال می دهند.

سردار رحیمی گفت : برای نمازگزارانی که نمی توانند در محوطه مصلا تردد کنند حدود 40دستگاه ون برای جابجایی در داخل و بیرون مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.
نظرات بینندگان