arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۲

نماز جمعه تهران، امروز در مصلی امام خمینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با تصمیم ستاد برگزاری نماز جمعه تهران، نماز جمعه در فصل زمستان در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر؛ مراسم نمازجمعه تهران از امروز در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
 
ناوگان مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران نیز آماده است نمازگزاران را از مسیرهای مختلف شهر به محل نماز جمعه برساند.
 
همچنین چهار پارکینگ در شمال و جنوب مصلا برای اتوبوس‌های شرکت واحد و خودروهای شخصی نمازگزاران در نظر گرفته شده است.
 
بنابراین گزارش با تصمیم ستاد برگزاری نمازجمعه تهران و هماهنگی با مسئولان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) مراسم نماز جمعه تهران در فصل زمستان در این مصلا برگزار می شود.
 
 وضع ترافیکی در اطراف مصلای تهران    
 
 رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: محدویت ترافیکی برای تردد در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) نداریم.  
 
سردار رحیمی با اشاره به برگزاری نماز جمعه از این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گفت: از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم نماز جمعه در برخی مسیرها محدویت توقف برقرار است.  
 
 وی افزود: برای تسهیل تردد نمازگذاران در خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان پاکستان، طول خیابان خیابان شهید قنبر زاده و طول خیابان پاکستان هیچ گونه توفقی در دو طرف خیابان مجاز نیست.  
 
سردار رحیمی گفت: خیابان شهید اکبری و صابونچی هم برای موتور سواران در نظر گرفته شده است تا نمازگزاران با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و ستاد نماز جمعه، موتورهای خود را پارک کنند و پلیس تا پایان مراسم از این موتورها حفاظت خواهد کرد.
 
 وی افزود: پارکینگ های شمالی و جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی با ظرفیت سه هزار خودرو برای نمازگزارانی که با خودرو شخصی به مراسم نماز جمعه می آیند، در نظرگرفته شده است.  
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از پیش بینی اتوبوس های شرکت واحد سراسر تهران برای انتقال نمازگزاران به پارکینگ های 5،6،7،8 خبر داد؛ این اتوبوس ها پس از پایان نماز هم نمازگزاران را انتقال می دهند.  
 
سردار رحیمی گفت: برای جابجایی نمازگزارانی که نمی توانند در محوطه مصلا تردد کنند، 40 دستگاه ون درنظر گرفته شده است؛ این ون ها نمازگزاران را از ورودی‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا شبستان جابجا می کنند.
 

نظرات بینندگان