arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۲

آیت‌الله‌ مظاهری بر پیکر سید اکبر پرورش نماز می‌خواند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت‌الله‌ حسین مظاهری، مرجع تقلید شیعه و رئیس حوزه علمیه استان اصفهان بر پیکر سید اکبر پرورش نماز می‌خواند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله‌ العظمی حسین مظاهری بر پیکر سید اکبر پرورش، مبارز انقلابی اصفهان که صبح جمعه به رحمت ایزدی پیوست، نماز می‌خواند.

مراسم تشییع پیکر استاد پرورش صبح روز یکشنبه از میدان فیض اصفهان آغاز و پس از آن نماز وی توسط آیت‌الله‌العظمی مظاهری خوانده شود. پیکر پرورش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شود.

سید ‌اکبر پرورش، از مبارزان انقلاب اسلامی صبح جمعه در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان به ملکوت اعلی پیوست. پرورش از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و وزیر آموزش و پرورش در سال‌های 1360 تا 1364، در ماه‌های گذشته چندین بار به‌ دلیل عفونت خونی و گسترش عفونت در بدن در بیمارستان شد و بعد از مرخصی از چند هفته پیش در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان بستری بود.

بر طبق این گزارش، آیت الله العظمی حسین مظاهری که بر پیکر مرحوم پرورش نماز می‌خواند، با صدور پیام تسلیتی، وی را به عنوان یکی از سابقون و پیشتازان نهضت اسلامی حضرت امام راحل عظیم‌الشّأن «قدّس‌سرّه‌الشّریف» و از ارکان مبارزاتِ مردمی علیه رژیم ستم‌شاهی در اصفهان برشمرده که با مجاهدت فرهنگی و تربیت معنوی جوانان، خدمات بزرگی را به اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم داشته است.
نظرات بینندگان