arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۲

کاسیاس در فکر خروج از رئال مادرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت گل- سال 2014 در آستانه شروع است و ایکر کاسیاس دراین سال، چالش بزرگی را پیش رو دارد. دروازه بان باتجربه تیم مادریدی درنظر دارد که در صورت ادامه شرایط کنونی در رختکن رئال، دربازار نقل وانتقالات تابستانی این تیم را ترک کند. البته تمایل و اولویت اصلی کاسیاس ماندن در مادرید است اما او می داند که اگر شرایط کنونی که با نیمکت نشینی او در رقابت های لالیگا همراه است ادامه بیابد، باید به دنبال چالش های جدیدی باشد و دراین میان می داند که تیم هایی مثل سیتی و آرسنال تمایل زیادی برای جذب او دارند.

منچسترسیتی به دنبال دروازه بان است و به نظر می رسد که این تیم در درون دروازه با مشکلاتی روبرو است. پیگرینی فصل را با جو هارت شروع کرد و در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر تصمیم گرفت تا دروازه بان تیمش را تغییر داده و پانتیلیمون را در درون دروازه گذاشت و در روز 21 دسامبر یعنی هفته هفدهم رقابتها دوباره به هارت اعتماد کرد. هارت در 5بازی از شش بازی سیتی دررقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیزدروازه بان سیتی بوده . حالا پیگرینی شخصا از مقامات باشگاه خواسته تا دروازه بان بزرگی رابرای او خریداری کنند وچه کسی بهتر از کاسیاس.از سوی دیگر آرسنال که اشچسنی 23 ساله را در اختیار دارد،اخیرا قرارداد او را تمدید کرده اند ولی اگر گزینه ای مثل ایکر کاسیاس روی میز باشد، ونگر قطعا دست ازتلاش نخواهد کشید.

ایکر باید تا ماه ژوئن صبر کند واگر آنچلوتی تا پایان رقابتهای این فصل همچنان دیگو لوپس را در درون دروازه تیمش در لالیگا به کار بگیرد، شاید صبر کاسیاس سربیاید و او از این تیم جدا شود. دربهترین شرایط ممکن کاسیاس درپایان رقابتهای این فصل در 22 بازی درمیدان حضور خواهد یافت و البته این درشرایطی است که رئال به فینال جام حذفی (9 بازی ) و فینال لیگ قهرمانان اروپا (13 بازی) برسد. این برای کاسیاس کافی نیست؛ دروازه بانی که دروازه بان تیم اروپا و تیم جهان است .
نظرات بینندگان