arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۲

چک 400 میلیونی جباری برگشت خورد/ جباری ممنوع الخروج می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سايت گل - گويا حاشيه هاي جباري و سپاهان با وجود جدا شدن شماره هشت از جمع زردهاي نصف جهان تمامي ندارد. امروز از باشگاه سپاهان خبر رسيد كه  چك چهارصد ميليون توماني جباري برگشت خورده است. در ابتداي فصل شماره هشت سابق استقلال، به محض بستن قرارداد با اصفهاني ها، مبلغي حدود هشتصد ميليون تومان را دريافت كرد اما خيلي زود جباري از جمع سپاهاني ها خارج شد و طبق توافق طرفين قرار شد كه همه پول گرفته شده، عودت داده شود.

چهارصد ميليون تومان از اين مبلغ به صورت نقد به سپاهاني ها پس داده شد اما قرار شد نصف ديگر اين مبلغ كلان در وجه چك مدت دار در اختيار زردها قرار بگيرد. با ارائه اين چك از سوي جباري بود كه سپاهان اجاره عقد قرارداد هشتصدهزار دلاري جباري با الاهلي قطر را صادر کرد. اما گويا چند روز قبل سررسيد اين چك بود و وقتي اصفهاني ها قصد نقد كردن آن را داشتند متوجه شدند فعلا پولي در حساب جباري وجود ندارد.

قطعا با شكايت سپاهان از جباري او به محض ورود به ايران ممنوع الخروج مي شود. از سوي ديگر به نظر مي رسد با دخالت كميته انضباطي، اين پرونده مشابه پرونده قضايي قاسم دهنوي شود. هر چه كميته انضباطي در گرفتن پول بازيكنان  از باشگاه ها دستش بسته است در صورت عكس اين قضيه به راحتي مي تواند بازيكن را تا مدت نامعلومي محروم كند.
نظرات بینندگان