arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۲

حجت‌الاسلام سعیدی: احمدی‌نژاد برای کسب رأی به دنبال افراد خاکستری رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:‌ احمدی‌نژاد برای کسب رأی در انتخابات 92 به دنبال افراد خاکستری رفت.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امشب در جمع عزاداران حسینیه آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای در مشهد با بیان اینکه انسان ازلی نسخه کامل دین ارائه شده است، گفت: در داروخانه دین به همه نیازهای بشری پاسخ داده‌اند.

وی افزود: افرادی بعد از رحلت پیامبر (ص)‌ به دنبال تجزیه و حداقلی کردن دین اسلام بودند، اما پیروان حضرت علی (ع) از این تجزیه و تحلیل مصون مانده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: سبک زندگی مدنظر مقام معظم رهبری باید در زندگی مردم جاری شود.

به گفته سعیدی؛ یکی از وظایف رهبران الهی عملیاتی ساختن دین و شریعت است و بدون حکومت نمی‌توان در جامعه دین را اجرایی کرد.

وی در ادامه افزود:‌ در زمان پیامبر (ص) و امام خمینی (ره) عده‌ای فقط مسئله‌گویی اسلام را می‌دیدند و نمی‌خواستند حکومت اسلامی شکل بگیرد.

سعیدی بیان اینکه برای آیت‌الله بروجردی زمینه تشکیل حکومت فراهم نشد و با وجود عقیده ایشان به ولایت فقیه نمی‌توانستند یک مشروب‌فروشی را تعطیل کنند، گفت: بدون قدرت نمی‌توان شریعت را اجرایی کرد و امام خمینی (ره) با تشکیل انقلاب گفتمان غیردینی را به دینی تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: ‌یکی از ابزار پیاده کردن شریعت ایجاد حکومت است، اما از نگاه دین قدرت هدف نیست؛ بلکه وسیله است.

وی با اشاره به اینکه رهبران الهی با تکیه به سلاح به قدرت نرسیده‌اند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تعهد درونی و قدرت نرم‌افزاری توانست جوانان را جلب و جذب خود کند.

سعیدی بیان داشت: دغدغه رهبری حفظ محتوای جمهوری اسلامی ایران است و آقای احمدی‌نژاد در دو سال آخر ریاست جمهوری خود برای کسب رأی در انتخابات 92 به دنبال افراد خاکستری رفت و این محتوای انقلاب را به خطر می‌اندازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: امام خمینی (ره) با فردسازی برای انقلاب اسلامی توانست قلب‌های ایرانیان را مملو از محبت خود کند.
نظرات بینندگان