arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۲

تصادف مرگبار کامیون و پراید در جاده کرج

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخورد یک دستگاه کامیون حامل خاک و مصالح ساختمانی با یک پراید، جان زن و مردی میانسال را گرفت.

سید جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه وقوع یک مورد حادثه شدید رانندگی از طریق تماس‌های مکرر مردمی در ساعت 22:20 شنبه شب به سامانه 125 اطلاع داده شد، افزود: به دنبال اعلام ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 59 و گروه نجات سه را به محل اعلام شده واقع در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج، بعد از سه‌راه شهریار اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در لاین کندروی این بزرگراه، یک دستگاه کامیون حامل خاک و مصالح ساختمانی در حال حرکت بوده که ناگهان به شدت با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بود که دو خودرو به حاشیه بزرگراه منتقل شده و سواری پراید به داخل جوی آب افتاده بود، افزود: بخشی از کامیون کاملا روی سواری پراید قرار گرفته بود و راننده و دیگر سرنشین این خودرو نیز در کابین محبوس شده بودند.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای خارج کردن دو فرد محبوس در سواری پراید را آغاز کرده و پس از برش کابین این خودروی سواری، افراد حادثه دیده را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این زن و مرد که هر دو حدود 45-40 سال سن داشتند را تائید و اعلام کردند، گفت: پس از آن آتش‌نشانان به کمک جرثقیل، کامیون را به حالت اولیه بازگردانده و اقدام به بازگشایی مسیر و جمع کردن خاک و مصالح ساختمانی ریخته شده بر سطح زمین کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه ترافیک سنگینی در این بزرگراه حاکم شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان در ساعت 10 دقیقه بامداد به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

به گفته ملکی، علت قطعی این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی، بررسی و اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان