arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

انتقاد روانبخش از ارائه برخی خدمات رایگان برای کنترل جمعیت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو جبهه پایداری گفت: در حالی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای فرهنگی انقلاب تاکید کردند که نباید از بیت‌المال برای کاهش جمعیت در ایران صرف شود، متأسفانه هنوز خانه‌های بهداشت به صورت رایگان در کاهش جمعیت اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش در همایشی به مناسبت 9 دی در قم اظهار کرد: 9 دی، تجلی حضور ملت در حمایت از ولی فقیه و انزجار از فتنه‌های دشمن در داخل و خارج از کشور بود. حماسه ماندنی در تاریخ اسلامی ایران، درس‌های مهمی برای ملت و مسئولان داشت تا دشمن را به خوبی بشناسیم. نقش 9 دی در افزایش بصیرت ملت ایران در شناخت توطئه و فتنه‌های داخلی و خارجی، مهم، تأثیرگذار و بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه "9 دی، بصیرت ملت ایران در شناخت توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی را افزایش داد"، تاکید کرد: باید این رویداد بزرگ را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بتوانیم فتنه‌های حال و آینده را خنثی کنیم. سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی برای ایجاد فتنه‌های داخلی در کشور انجام می‌شود که اگر با درایت و پیروری از ولایت فقیه پیش نرویم، دوباره گرفتار فتنه خواهیم شد.

این عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: یک موسسه آمریکایی در سال 85 کتابی با عنوان اسلام آمریکایی و معتدل به چاپ رساند که در آن تلاش شد تا با کاهش روحیه جهادی در مسلمانان، اعتدال را در تسلیم به آمریکایی‌ها و کنار آمدن با هرگونه برنامه و دیپلماسی آمریکایی رواج دهد. دین مبین اسلام با خشونت و از میان بردن حقوق بشر مخالف است و در منابع دینی و فقهی‌مان بر چنین مواردی صراحتاً تاکید شده است در حالی که آمریکا می‌خواهد مسلمانان با کنار گذاشتن روحیه جهادی به سمت اسلام آمریکایی بروند. این در حالی است که دکتر روحانی توانست روزی به نام مبارزه با خشونت را در حمایت از حقوق بشر به ثبت جهانی برساند و در حقوق شهروندی نیز نشان داده‌ایم که از افراط و تفریط و خشونت به دور هستیم.

روانبخش، درایت مسئولان و هوشیاری ملت ایران را راهگشای خنثی شدن توطئه‌های دشمن برشمرد و اظهار کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا با سخنی ناسنجیده سکان را به دست فتنه‌گران ندهند و ملت ایران با هوشیاری و بصیرت باید فرصت‌های توطئه‌چینی را از دشمنان بگیرند که این امر در گرو ولایت‌مداری تحقق می‌یابد. نباید بگذاریم عده‌ای با انتشار مطالب ضد دینی و علیه اعتقادات شیعی، فضا را برای سوءاستفاده دشمن آماده کنند.

وی در پایان، به مساله رشد جمعیتی در ایران اشاره کرد و گفت: طبق یکی از آخرین آمار ارائه شده، 60 درصد جمعیت ایران تک فرزند، یک و دو فرزند هستند و خطر جدی ایران را تهدید می‌کند. در حالی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای فرهنگی انقلاب تاکید کرد که نباید از بیت‌المال برای کاهش جمعیت در ایران صرف شود، متأسفانه هنوز خانه‌های بهداشت به صورت رایگان در کاهش جمعیت اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان