arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

مشاور فرمانده سپاه: جریان فتنه 88 هنوز در کشور ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور فرماندهی کل سپاه گفت: حضور طبقات اشراف‌گری و مفسدان اقتصادی در کشور و ضربه زدن آنان به نظام از مهم‌ترین دلایل ادامه‌دار بودن وجود جریان فتنه 88 تاکنون است.

به گزارش فارس، سردار خسرو عروج امروز در همایش شکوه بصیرت که در سالن اجتماعات اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هنوز جریان فتنه 88 در کشور ما ادامه دارد و به شیوه‌های مختلف به نظام ضربه می‌زنند.

وی افزود: حضور طبقات اشراف‌گری که در برخی مسائل دست دارند و یا مفسدان اقتصادی که در حال ضربه زدن به کشور هستند و در رونق اقتصاد کشور سنگ‌اندازی می‌کنند از دلایلی وجود این جریان در کشور ما است.

مشاور فرماندهی کل سپاه بیان کرد: بیش از چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن این نظام دسیسه‌ها و توطئه‌های بی‌شماری را طراحی کردند.

عروج با اشاره به اینکه یکی از شدیدترین این توطئه‌ها فتنه 88 بود، اضافه کرد: برخی افراد در داخل کشور با پیروی از هوای نفس و از سر بغض و کینه علیه یک کاندیدای انتخابی تجمع خیابانی برگزار کردند و سالم بودن انتخابات را زیر سئوال بردند.

مسئول اسبق تیم حفاظت مقام معظم رهبری بیان کرد: متأسفانه این افراد صدمات بی‌شماری به کشور وارد کردند که ایجاد شکاف در کشور و گستاخ شدن دشمنان از جمله نمونه‌های این صدمات است.

مشاور فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه هرگز مردم ایران از ارزش‌ها و اعتقادات دینی دست بر نمی‌دارند، ابراز داشت: آنان در 8 سال دفاع مقدس تمام سختی‌ها را تحمل کردند تا بتوانند با رسیدن به پیروزی ارزش‌ها و اهداف اسلامی را در کشور اجرا کنند.

مسئول اسبق تیم حفاظت مقام معظم رهبری اضافه کرد: ملت ما با هر فرد داخلی و خارجی که بخواهد به این ارزش‌ها خدشه وارد کند به شدت با آن برخورد می‌کنند و به هیچ طریقی از این موضوع کوتاه نمی‌آیند.

عروج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب اختصاصی و متعلق به قشر و طبقه خاصی نبود، خاطرنشان کرد: صحت این مطلب را در 9 دی می‌توان به وضوح دید چراکه در این روز قشرهای مختلف مردم شرکت کرده بودند.

مشاور فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه دشمنان اسلام در فتنه 88 درصدد تضعیف جایگاه ولایت‌ فقیه بودند، ابراز داشت: مردم ایران با پیروی از فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب به درستی توانستند فتنه 88 را تشخیص دهند و حق را از باطل به خوبی شناسایی کنند و در 9 دی همه این فتنه‌ها را بر چیند و تو دهنی محکمی به دشمنان بدهند.

وی با بیان اینکه کشور ما مکتب توحیدی و حسینی است، یادآور شد: عکس‌العمل مردم در 9 دی نشان‌دهنده این است که مردم در راستای ارزش‌ها و اهداف اسلامی حرکت می‌کنند و در هر زمان که احساس کنند که کسی این ارزش‌ها را نشانه گرفته با آنان به شدت برخورد می‌کند.

مسئول اسبق تیم حفاظت مقام معظم رهبری به واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: در این واقعه کودک تا پیر اعم از زن و مرد شرکت داشتند تا بتوانند از آرمان‌های اسلامی دفاع کنند و اکنون نیز ملت ما تابع همین فرهنگ عاشورایی است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه جنگ و انقلاب اسلامی ما برگرفته از حماسه حسینی (ع) است، اظهار داشت: جنگ بین ما با دشمنان بعثی اعتقادی بود و ما در این جنگ مانند واقعه عاشورا از جوان، نوجوان و پیر اعم از زن و مرد شرکت کردیم تا به پیروزی برسیم.

عروج با اشاره به اینکه شهدا اسطوره‌ مقاومت، صبر و استقامت هستند، ابراز داشت: آنان با تحمل دشواری‌های جنگ با دشمنان اسلام مبارزه کردند تا انقلاب اسلامی در ایران تشکیل و تداوم یابد.

مسئول اسبق تیم حفاظت مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در کشور ما هنوز سربازان گمنام امام زمان (عج) بی‌شماری وجود دارد که با پیروی از ولایت فقیه بدون چشم‌داشتی به کشور خدمت و تمام ضربه‌های وارده دشمن به کشور را کنترل و جلوگیری می‌کنند.
نظرات بینندگان