arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

تکذیب ارسال نامه محمد شطح به روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه امریکائی وال استریت ژورنال که ادعا کرده بود وزیر دارایی سابق لبنان نامه ای را خطاب به رئیس جمهور کشورمان ارسال کرده است در سرمقاله امروز خود بر اشتباه خود اذعان کرد.

به گزارش تسنیم، روزنامه امریکائی وال استریت ژورنال که در شماره روز گذشته(شنبه 7 دی) ادعا کرده بود که محمد شطح  وزیر دارائی سابق لبنان یک هفته قبل از ترور نامه‌ای را خطاب به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان تهیه کرده بود و سپس متن نامه را چاپ کرده بود، در سرمقاله امروز خود اعلام کرده است که این نامه  هرگز به  روحانی ارسال نشده است. این نشریه به نقل از پسر محمد شطح اعلام کرده که پدر وی هرگز فرصت نیافته که امضای اعضای پارلمان لبنان را برای این نامه جمع نماید.

عمر فرزند محمد شطح به وال استریت ژورنال گفته است پدرش این نامه را هفته گذشته نوشته بود اما هرگز فرصت نیافت قبل از اینکه  کشته شود برای این نامه در پارلمان  امضاء جمع کند.

خاطر نشان می شود، محمد شطح، وزیر دارایی سابق لبنان در پی انفجار تروریستی روز جمعه بیروت کشته شد. اکنون رسانه های غربی تلاش دارند با سناریو سازی‌ مطالبی را به وی منتسب کنند که قابل رد و یا تایید نباشد.  بر کسی پوشیده نیست که هدف از این اقدامات اعمال فشار بر گروه های مقاومت منطقه از جمله حزب الله لبنان برای امتیاز گیری در جریان تشکیل دولت جدید است.
نظرات بینندگان