arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۲

اسماعیل‌نیا: برخی از دعواها و جوسازی‌ها نان می‌خورند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: ولایت محوری‌ترین اساس انقلاب امام خمینی(ره) است و می‌بینیم که استکبار جهانی از رهبری واحد در کشور ضربه می‌خورد.

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، با بیان اینکه ولایت فقیه قوی‌ترین اصل در انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است، اظهارکرد: با قدرت ولایت فقیه در جامعه، مردم منسجم شدند و توانستند از پیچ‌های تند و بحران‌های مختلف در این 34 سال عبور کنند، پس از انقلاب در اوایل کار اوضاع مرزهای کشور بحرانی بود و از طرفی دشمن نیز به ما حمله کرد اما جنگ 8 سال دفاع مقدس با مدیریت ولایت فقیه پایان یافت.

نماینده مردم کاشمر در مجلس با اشاره به اینکه مواضع کلیدی ولایت فقیه در بحران‌های سیاسی باعث مدیریت اوضاع می‌شود، تصریح کرد: اگر باور مردم به رهبری و پشتیبانی از آن، در کشورمان نبود قطعا سرنوشت ما نیز همچون مصر و کشورهای پرآشوب می‌شد و ممکن بود حتی وضع‌مان بدتر نیز شود.

وی عنوان کرد: ولایت در جامعه ارزش‌ها را استمرار می‌دهد، ‌امنیت را تقویت می‌کند و اگر مجلس و دولت اختلافی پیدا کنند فضای آرامش و امنیت را بر کشور حاکم می‌کند همان‌گونه که می‌بینید مردم و کشورمان، آرام و به دور از تشویش هستند.

اسماعیل‌نیا با اشاره به نقش ولایت در جریان‌های مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: برخی اوقات این نقش ملموس‌تر می‌شود به طور مثال در کشور افغانستان قانون کاپیتولاسیون تصویب شد اما اگر ولایت فقیه همان‌گونه که در کشور ما حضور دارد، ‌در آن کشور نیز وجود داشت، از همان اول اجازه نمی داد که بحث کاپیتولاسیون مطرح شود.

وی تأکید کرد: کسانی که به دنبال مسایل نفسانی، ریاست‌طلبی و باندبازی در کشور هستند، از نعمت وجود ولایت فقیه در جامعه ضرر می‌کنند، این افراد اصل ولایت را مقابل منافع خود می‌دانند و قلباً ولایت فقیه را دوست ندارند، این افراد، افراد فرصت‌طلب در جامعه‌اند که به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن از تفرقه و درگیری مردم با یکدیگر خوشحال می‌شود و برخی نیز به دنبال جوسازی هستند، زیرا از همین دعواها و جوسازی‌ها است که نان می‌خورند و ملت ما نیز با پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور در صحنه همواره آنان را ناامید کرده‌ است.

اسماعیل‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: هر جایی که مردم احساس کنند که به آنان توهین شده است و عده‌ای می‌خواهند از آنان به صورت ابزاری استفاده کنند، با واکنشی به جا پاسخ دشمن را خواهند داد.
نظرات بینندگان