arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۲

برف و باران در راه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
براساس گزارش‌های هواشناسی، وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده -چهارشنبه و پنجشنبه- ابری در بعضی ساعات همراه با بارش برف خواهد بود.

به گزارش سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در غرب، جنوب غرب و برخی مناطق شمال غرب، ابرناکی، بارش برف و باران، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز گستره بارش‌ها به دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب کشور و به تدریج با شدت کمتری به دامنه‌های جنوبی البرز می‌رسد. در این مدت بارش‌ها در غرب و دامنه‌های‌ زاگرس مرکزی و جنوبی شدت بیشتری خواهد داشت.

چهارشنبه بارش‌ باران و برف در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز خواهد شد و از بعدازظهر چهارشنبه ابتدا در شمال غرب و غرب و به تدریج تا اواخر وقت در جنوب غرب از میزان ابرها کاسته می‌شود و بارش‌ها به صورت پراکنده‌تر در نواحی مرکزی و نیمه شرقی کشور تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. این سامانه بعدازظهر پنجشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود. همچنین طی دو روز آینده شرق دریای عمان و خلیج‌فارس به سبب وزش باد شدید، مواج خواهد بود.

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران روز چهارشنبه (یازدهم دی ماه)، ابری در بعضی ساعات بارش برف با حداقل و حداکثر دمای صفر و سه درجه سانتیگراد است.

همچنین پیش‌بینی وضعیت هوای تهران روز پنجشنبه (دوازدهم دی ماه)، ابری و بارش پراکنده در پاره‌ای نقاط مه‌آلود به تدریج کاهش ابر با حداقل و حداکثر دمای سه و شش درجه سانتیگراد خواهد بود.
نظرات بینندگان